eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bobowo › Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Bobowie i Jabłówku - pozostała część przykanalików w Bobowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-06

Bobowo: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Bobowie i Jabłówku - pozostała część przykanalików w Bobowie
Numer ogłoszenia: 258273 - 2012; data zamieszczenia: 06.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 431478 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bobowo, ul. Gdańska 12, 83-212 Bobowo, woj. pomorskie, tel. 058 5621766 w. 42, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Bobowie i Jabłówku - pozostała część przykanalików w Bobowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przedsięwzięcie polegające na budowie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej (przykanaliki) wraz studniami inspekcyjnymi w miejscowości Bobowo. UWAGA! Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie te przykanaliki w Bobowie wynikające z projektu budowlanego, które nie zostały ujęte w umowie zawartej w oparciu o poprzednie zamówienie publiczne z dnia 24.01.2012r. W związku z powyższym należy wykonać przykanaliki nie ujęte w zestawieniu załączonym do SIWZ (załącznik nr 7), a wynikające z projektu budowlanego. Na zakres robót składają się: a) Roboty ziemne związane z wykonaniem robót kanalizacyjnych (wykopy, przekopy, umocnienia, zagęszczanie nasypów itp.), b) Wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej, grawitacyjnej z rur łączonych na wcisk Dn PVC Fi 160, Lc = 1.181mb, c) Wykonanie studni kanalizacji sanitarnej/inspekcyjnych/ z PVC DN315-425mm z włazem żeliwnym B125 - 124 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych. 3. W przypadku zatrudnienia podwykonawców Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za działania i zaniechania podwykonawców, jak również za jakość wykonanych przez nich robót zgodnie z zasadami opisanymi w rozdz. 26 niniejszej SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 5. Wykonawca zapewnia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. 6. Wykonawca zabezpiecza teren robót mając w szczególności na względzie mienie Zamawiającego, własne oraz właścicieli nieruchomości objętych robotami, w szczególności Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt zabezpieczyć zdemontowane urządzenia, sprzęt oraz materiały niezbędne do realizacji prac. 7. Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. 8. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia się od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9. Wykonawca zapewnia we własnym zakresie wywóz i utylizację odpadów budowlanych 10.Wykonawca oznaczy organizację ruchu w okresie prowadzenia robót, przekaże informacje o reorganizacji ruchu do uzgodnienia Zamawiającemu oraz przedstawi w miejscu publicznie dostępnym dla mieszkańców. Zapewni obsługę geodezyjną i geotechniczną, wykona wg. potrzeb tymczasowe przyłącza lub liczniki dla mediów niezbędnych do realizacji prac budowlanych. Rozliczenie Wykonawcy z tytułu zużycia wody i energii nastąpi po odbiorze robót na podstawie wskazań zainstalowanych liczników. 11. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania, zgodnie z technologią robót określoną Polską Normą oraz Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót. 12. Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej placu budowy, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. 13. Przed przystąpieniem do odbioru robót Wykonawca przedstawi Zamawiającemu protokoły z wykonanych prób i badań, jakie były niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, certyfikaty lub atesty na zastosowane materiały oraz dokumentację dotyczącą wykonanych robót budowlanych. 14. Po zakończeniu robót, ale przed odbiorem Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia do stanu sprzed wejścia z robotami, w tym uszkodzonych punktów geodezyjnych (tzw. kamieni granicznych), jak również urządzeń melioracyjnych w gruncie i innych mediów (sieć wodociągowa, przewody telefoniczne, kable energetyczne itp.). 15. Jeżeli gdziekolwiek w SIWZ czy projekcie budowlanym przedmiot zamówienia publicznego określony został przez wskazanie znaków towarowych, to należy to odczytywać w następujący sposób: wszystkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania zadania dostarcza Wykonawca. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, a jedynie mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać cechy jakościowe i technologiczne, co najmniej takie, jakie zostały określone w dokumentacji projektowej i STWiOR oraz muszą posiadać stosowne atesty i certyfikaty. W przypadku użycia w dokumentacji projektowej oraz w STWiOR nazw własnych lub typów materiałów Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów -równoważnych-, pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego. 16. Wykonawca zobowiązany jest do skalkulowania ceny za przedmiot zamówienia z należytą starannością w oparciu o dokumentację projektową, STWiOR i przedmiar robót, który stanowi materiał pomocniczy przy kalkulowaniu ceny. 17. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na swoje roboty na okres 3 lat od dnia odbioru inwestycji przez Zamawiającego, a także na zamontowane materiały zgodnie z gwarancją udzieloną przez producenta. 18. Wykonawca zobowiązany jest ująć w swej wycenie wszelkie koszty związane ze sporządzeniem dokumentacji powykonawczej w 3 egzemplarzach (np. pomiar powykonawczy, atesty, aprobaty, itp.). 19. Wykonawca zawiadamia z wyprzedzeniem właścicieli posesji o planowanym prowadzeniu robót na określonym terenie działek (co najmniej na 7 dni przed planowanym wejściem na teren danej nieruchomości). 20. Wykonawca wraz dokumentacją odbiorową przedstawia oświadczenia wszystkich właścicieli nieruchomości (posesji), na których były prowadzone roboty o braku zastrzeżeń co do pozostawienia terenu w stanie jaki był przed rozpoczęciem robót. 21. Podpisanie przez strony bez zastrzeżeń protokołu odbioru uważa się za termin wykonania robót. Jeżeli w trakcie odbioru zostaną ujawnione wady przedmiotu odbioru lub jego niekompletność, strony wpiszą je do protokołu odbioru i wyznaczą termin do ich usunięcia. W takiej sytuacji za dzień odbioru przyjmuje się dzień, w którym strony podpisały protokół odbioru usunięcia wad lub usterek. 22. Ponieważ obowiązującym wynagrodzeniem jest wynagrodzenie ryczałtowe, kosztorys ofertowy jest jedynie dokumentem, który będzie wykorzystywany do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy przy płatnościach częściowych oraz w przypadku odstąpienia od umowy zgodnie z zapisami umowy. Kosztorys ofertowy nie będzie miał zastosowania na etapie oceny ofert..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Instalacji Sanitarnych i C.O. Jan Miętki, ul. Starowiejska 1, 83-420 Liniewo, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162599,37 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 166608,53

  • Oferta z najniższą ceną: 166608,53 / Oferta z najwyższą ceną: 318775,66

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.