eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mińsk Mazowiecki › Dostawa elektronicznych wag magazynowych, wag precyzyjnych, elektronarzędzi i akcesoriów spawalniczych Sprawa ZP452013.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-02

Mińsk Mazowiecki: Dostawa elektronicznych wag magazynowych, wag precyzyjnych, elektronarzędzi i akcesoriów spawalniczych Sprawa ZP452013.
Numer ogłoszenia: 258259 - 2013; data zamieszczenia: 02.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 234797 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1131, , 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 25 74 74 510, faks 25 74 74 520.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa elektronicznych wag magazynowych, wag precyzyjnych, elektronarzędzi i akcesoriów spawalniczych Sprawa ZP452013..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa wag, elektronarzędzi i akcesoriów spawalniczych na potrzeby Jednostki Wojskowej 1131 w Mińsku Mazowieckim. Szczegółowy przedmiot zamówienia został określony w formularzach cenowych Dostarczony asortyment musi być fabrycznie nowy wcześniej nie używany, produkty muszą być w szczelnych, fabrycznie zamkniętych opakowaniach i posiadać cechy pierwotnego opakowania oraz odpowiadać wszystkim cechom określonym w formularzu cenowym Dostarczony asortyment będzie posiadał parametry określone w specyfikacji oraz wymagane atesty, certyfikaty lub karty charakterystyki Zamawiający wymaga aby wyżej wymieniony towar był objęty gwarancją na okres od 12 - 24 miesięcy od daty dostawy Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę artykułów równoważnych w stosunku do artykułów opisanych przez Zamawiającego za pomocą nazw handlowych Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza dostarczenie produktów równoważnych, ale wówczas na Wykonawcy leży obowiązek udowodnienia, że oferowane przez niego produkty spełniają minimalne wymagania określone przez zamawiającego. W takich przypadkach, wykonawca dołączy do oferty opis techniczny równoważnego artykułu lub kartę katalogową lub inny dokument potwierdzający spełnianie wymagań Zamawiającego Przez artykuły równoważne Zamawiający rozumie te, które posiadają takie same parametry, zbliżone lub lepsze jak artykuły wskazane przez Zamawiającego; Odbiorca sporządzi jakościowo - ilościowy protokół odbioru towaru, który będzie podstawą do opłacenia faktury Do czasu odbioru dostawy przez upoważnionego pracownika zamawiającego ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą asortymentu ponosi dostawca Dostawa winna być zrealizowana jednorazowo w godzinach od 8.00 do 14.00 od poniedziałku do piątku, do magazynu zamawiającego (znajdującego się na terenie Jednostki Wojskowej 1131) na koszt wykonawcy po uprzednim telefonicznym powiadomieniu Tel. (25) 74 74 405- dla zad 1 ,Tel.(25)7474 423 i Tel.(25) 74 74 609 -dla zad 2 , w terminie:7 dni roboczych od dnia zawarcia umowy. Zamawiający zastrzega sobie w toku badania ofert możliwość wezwania Wykonawcy do przedstawienia próbek, opisów, fotografii w celu potwierdzenia, że oferowane artykuły odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązuje się do wystawienia oddzielnych faktur dla każdego zadania oraz dla każdej służby Forma płatności - przelewem z rachunku bankowego Zamawiającego na wskazany na fakturze rachunek bankowy Wykonawcy w terminie do 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych gdzie każdą częścią jest jedno pełne oddzielne zadanie. Zamawiający nie ogranicza ilości części, w jakich Wykonawca może złożyć ofertę. Zadanie Nr 1 Dostawa elektronarzędzi i akcesoriów spawalniczych Zadanie Nr 2 Dostawa wag Do czasu odbioru dostawy przez upoważnionego pracownika zamawiającego ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą asortymentu ponosi dostawca. Bark opisu technicznego dla produktów równoważnych skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy jako niezgodnej z SIWZ. Brak wpisu równoważności w formularzu cenowym oznaczać będzie, że Wykonawca dostarczy produkt marki wskazanej w opisie przedmioty zamówienia i takiego produktu Zamawiający będzie wymagał przy dostawie. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia - zadania, określonego w formularzu cenowym zostaną odrzucone...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.66.21.00 - Elektryczny sprzęt spawalniczy 31.73.00.00 - Sprzęt elektrotechniczny 38.90.00.00 - Różne przyrządy do badań lub testowania 44.31.51.00 - Akcesoria spawalnicze 43.83.00.00 - Narzędzia ręczne z napędem mechanicznym 38.31.10.00 - Wagi elektroniczne i akcesoria 38.31.00.00 - Wagi precyzyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa elektronarzędzi i akcesoriów spawalniczych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo-Usługowo-Produkcyjna Galik, ul.Żwirki i Wigury 3/15, Pruszcz Gdański, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12195,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17355,30

  • Oferta z najniższą ceną: 17355,30 / Oferta z najwyższą ceną: 21632,63

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.