eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołaki Kościelne › Modernizacja infrastruktury publicznej przy ulicy Kościelnej w miejscowości Kołaki Kościelne

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-29

Kołaki Kościelne: Modernizacja infrastruktury publicznej przy ulicy Kościelnej w miejscowości Kołaki Kościelne
Numer ogłoszenia: 258248 - 2009; data zamieszczenia: 29.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Kołaki Kościelne , 18-315 Kołaki Kościelne, woj. podlaskie, tel. 0-862703026 w. 15, faks 0-862703026 w. 13.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolaki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja infrastruktury publicznej przy ulicy Kościelnej w miejscowości Kołaki Kościelne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I.Parking w miejscowości Kołaki Kościelne przy cmentarzu parafialnym Parking wybudowany będzie w miejscowości Kołaki Kościelne, przy ul. Kościelnej na działkach o nr ew. 18/1 i 28 w bezpośrednim sąsiedztwie Cmentarza Parafialnego. Parking będzie bezpośrednio podłączony do drogi powiatowej Nr 1984B droga krajowa S8 - Kołaki Kościelne. Parking będzie posiadał 10 miejsc postojowych, drogi manewrowe oraz wjazd i wyjazd na drogę powiatową. Nawierzchnia parkingu wykonana będzie z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm ułożonej na podsypce cementowo - piaskowej o grubości 5 cm i podbudowie z kruszywa gr. 25 cm doziarnianego kruszywem łamanym w stosunku 1:1. Nawierzchnia otoczona będzie krawężnikami betonowymi 15 x 30 cm posadowionymi na ławie betonowej. Od strony jezdni drogi powiatowej zaplanowano poszerzenia istniejącej nawierzchni o szerokości od 0,5 m do 1,2 m, Poszerzenia te będą miały nawierzchnię wykonaną z betonu asfaltowego: warstwa ścieralna o gr. 4 cm + warstwa wiążąca o gr. 5 cm, posadowiona na podbudowie z kruszywa gr. 25 cm doziarnianego kruszywem łamanym w stosunku 1:1. Bezpośrednio przy drodze powiatowej, przy parkingu oraz wzdłuż muru cmentarnego zaplanowano wybudowanie chodnika z kostki brukowej o gr. 6 cm ułożonej na podsypce cementowo - piaskowej o gr. 5 cm w obrzeżach chodnikowych 6 x 20 cm. II.Plac utwardzony z chodnikiem Plac utwardzony i chodnik są projektowane na terenie niezabudowanym w miejscowości Kołaki Kościelne przy ul. Kościelnej, na dz. ew. nr 460. W ramach projektu planuje się wybudowanie placu o wymiarach 93,5 x 10 m wraz z dwoma wjazdami o szerokości 5 m. Wokół placu będzie wybudowany chodnik o szerokości 1,5 m i długości 122 m. Plac i chodnik będą wybudowane na nasypie. Łącznie planuje się utwardzić powierzchnię 1175,75 m2, w tym: - plac utwardzony o powierzchni 945,25 m2, - drogi dojazdowe o powierzchni 46,5 m2, - chodnik o powierzchni 184,00 m2. Nawierzchnia placu i dróg dojazdowych będzie miała konstrukcję: - kostka brukowa betonowa o grubości 8 cm, - podsypka piaskowa o gr. 3 cm, - podbudowa betonowa B7,5 o grubości 15 cm, - podsypka piaskowa warstwa odsączająca o gr. 20 cm. Kostka ułożona będzie w obramowaniu z krawężników betonowych 15 x 30 cm posadowionych na ławie betonowej z betonu B10 o wymiarach 15x35 +15x15 cm. Na całej powierzchni nawierzchni będzie miała spadek podłużny w kierunku zachodnim wynoszący 2 % i 2 % jednostronny spadek poprzeczny. Spadek skarpy od strony drogi powiatowej będzie wykonany ze stosunkiem 1:1,5. Chodnik będzie miał następującą konstrukcję: - kostka brukowa betonowa o grubości 8 cm, - podsypka piaskowa o gr. 3 cm, - podbudowa betonowa B7,5 o grubości 10 cm, - podsypka piaskowa warstwa odsączająca o gr. 5 cm. III.Kącik ekologiczny na dz. nr 460 m. Kołaki Kościelne Kącik Ekologiczny będzie zlokalizowany przy ul. Kościelnej w miejscowości Kołaki Kościelne na działce ewidencyjnej nr 460, w bezpośrednim sąsiedztwie planowanych do wybudowania placu utwardzonego i chodnika oraz istniejące zbiornika wodnego. Wejście na teren kącika będzie stanowiła brama, wykonana w formie drewnianej konstrukcji, połączona z drewniana palisadą wydzielającą optycznie teren Kącika Ekologicznego. Głównym elementem kącika będzie drewniana altana duża, w której będą postawione drewniane stoły i siedziska dla uczestników /zielonych lekcji/. Utworzona będzie ścieżka edukacyjna, wzdłuż której na drewnianych konstrukcjach będą ustawione plansze tematyczne. Zamknięciem kącika będzie druga altana mała przykryta będzie dwuspadowym dachem w formie prostokąta o wymiarach 5 x 5 m. Pomiędzy altanami wybudowane będzie kamienne palenisko oraz usypane będą szutrowe alejki. W ramach projektu planuje się wykonać: 1. bramę dużą o wymiarach: - długość - 3,90 m, - szerokość - 0,45 m - wysokość - 2,40 m, 2. bramę małą o wymiarach: - długość - 1,55 m, - szerokość - 0,45 m, - wysokość - 2,40 m, 3. miejsce na ognisko: - kamienny krąg o średnicy 1,5 m, - otoczenie z drewnianych pni o zróżnicowanych parametrach 4. drewniana altana duża o wymiarach: - długość - 15,0 m, - szerokość - 5,0 m - wysokość w świetle - 2,20 m, - wysokość całkowita - 4,00 m, 5. drewniana altana mała o wymiarach: - długość - 5,0 m, - szerokość - 5,0 m - wysokość w świetle - 2,20 m, - wysokość całkowita - 4,00 m, 6. plansze edukacyjne - 12 szt. o wymiarach 1,0 x 1,2 m, 7. alejki szutrowe o szerokości 1,0 i 1,5 m oraz o łącznej długości 25,0 m..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.42.20.00 - Roboty ciesielskie 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)spełnią warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 ze zm.), 2)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust 1 i 2 ustaw z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 ze zm.), 3)spełnią wymogi specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty wymagane w rozdziale VII niniejszej SIWZ metodą spełnia/nie spełnia z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawo zamówień publicznych składa następujące oświadczenia i dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (kierownicy budowy) posiadają uprawnienia budowlane w specjalnościach zgodnych z Zakresem planowanych do realizacji robót wraz z załączeniem do oferty uprawnień oraz aktualnego na dzień składania ofert zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego; 3. W celu potwierdzenia spełniania warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4. Wykonawca mający siedzibę lub zamieszkały poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: a) zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 lit. a) i b) składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4 lit. a, zastępuję się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w pkt 4 lit. a. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie: a) ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, b) zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika, ofertę podpisuje pełnomocnik c) do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy, d) pełnomocnictwo musi mieć formę pisemną, e) wszelka korespondencja prowadzona będzie z pełnomocnikiem; f) jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może przed zawarciem umowy wezwać pełnomocnika do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, g) termin na jaki została zawarta umowa regulująca współpracę Wykonawców występujących wspólnie nie może być krótszy od terminu określonego na wykonanie zamówienia wydłużony o okres gwarancji i rękojmi, h) oferta winna zawierać dokumenty określone w pkt 1 lit. a) i b) dla każdego partnera z osobna; pozostałe dokumenty składane są wspólnie, Wymagane dokumenty, o których mowa wyżej Wykonawca przedstawi w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawców a wymaganych przez Zamawiającego dokumentów lub oświadczeń..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolaki.pl, http://bip.ug.kolaki.wrotapodlasia.pl/przet/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kołaki Kościelne ul. Kościelna 11 18 - 315 Kołaki Kościelne.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kołaki Kościelne ul. Kościelna 11 18 - 315 Kołaki Kościelne pokój nr 13.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany jest ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013 w ramach Działania: Odnowa i rozwój wsi.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.