eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › RZP-10/09 - dostawa wyposażenia strzelnicy Szkoły Policji w Słupsku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-29

Słupsk: RZP-10/09 - dostawa wyposażenia strzelnicy Szkoły Policji w Słupsku.
Numer ogłoszenia: 258246 - 2009; data zamieszczenia: 29.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Policji w Słupsku , ul. Kilińskiego 42, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8417556, 8417558, faks 059 8417559.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupsk.szkolapolicji.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła Policji.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: RZP-10/09 - dostawa wyposażenia strzelnicy Szkoły Policji w Słupsku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia strzelnicy Szkoły Policji w Słupsku. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1.1. - 7.1. do specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwanej dalej SIWZ. 3.Zamówienie będzie realizowane w siedmiu częściach zwanych dalej zadaniami: 1)zadanie nr 1 - dostawa i montaż sprzętu kwaterunkowego (opis w załącznikach 1.1. - 1.35. do SIWZ), 2)zadanie nr 2 - dostawa sprzętu z przeznaczeniem na wyposażenie strzelnicy (opis w załącznikach 2.1. - 2.5. do SIWZ), 3)zadanie nr 3 - dostawa ochronników słuchu oraz wzroku (opis w załącznikach 3.1. - 3.2. do SIWZ), 4)zadanie nr 4 - dostawa i montaż sprzętu gospodarczego (opis w załączniku 4.1. -4.15. do SIWZ), 5)zadanie nr 5 - dostawa i montaż sprzętu medycznego (opis w załącznikach 5.1. -5.10. do SIWZ), 6)zadanie nr 6 - dostawa sprzętu biurowego (opis w załącznikach 6.1. - 6.2. do SIWZ), 7)zadanie nr 7 - dostawa i montaż rolet okiennych (opis w załączniku 7.1. do SIWZ). 4.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 5.Zamawiający zastrzega, że przedmiot zamówienia musi być: 1)zgodny z opisem podanym przez zamawiającego w załącznikach nr 1.1. - 7.1. do SIWZ, 2)nowy i nieużywany, 3)objęty gwarancją jakości na okres wskazany w załącznikach nr 1.1.-1.35., 2.1.-2.5., 3.1., 3.2., 4.1.-4.15., 5.1.-5.7., 5.9., 5.10., 6.1., 6.2. i 7.1. do SIWZ - licząc od dnia odbioru. 6.Przedmiot zamówienia wykonawca dostarczy, rozładuje i zmontuje na swój koszt i ryzyko..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 37.53.50.00 - Karuzele, huśtawki, wyposażenie strzelnic i parków zabaw 18.44.40.00 - Ochronne nakrycia głowy 32.34.21.00 - Słuchawki 42.99.90.00 - Odkurzacze i froterki do podłóg inne niż używane w gospodarstwie domowym 44.41.00.00 - Artykuły łazienkowe i kuchenne 33.19.20.00 - Meble medyczne 30.12.12.00 - Urządzenia fotokopiujące 39.51.54.00 - Rolety .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium na zadanie nr 1 - dostawa i montaż sprzętu kwaterunkowego w kwocie 2.500,00 zł, (słownie zł: dwa tysiące pięćset 00/100.).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający żąda aby wykonawcy: 1.Nie podlegali wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2.Posiadali uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - i w tym zakresie zamawiający wymaga aby wykonawcy: 1)prowadzili zarejestrowaną działalność gospodarczą tożsamą z niniejszym zamówieniem, 2)nie zalegali z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3.Posiadali niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponowali potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - i w tym zakresie zamawiający wymaga aby wykonawcy wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywali, co najmniej dwie dostawy wraz z montażem w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (odpowiednio z zakresu zadania nr 1 - 7), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. 4.Znajdowali się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5.Potwierdzili, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego. 6.Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty. 7.Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił. 8.Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego z warunków. 9.Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. 10.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna), warunki określone w ust 3 i 4 mogą być spełnione łącznie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wymagane przez zamawiającego dokumenty i oświadczenia: 1)oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu , zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy Pzp - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, 2)oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, 3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5)wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, co najmniej dwóch dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających - każda z nich - swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącej przedmiot zamówienia (odpowiednio z zakresu zadania 1 - 7), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, 6)dokumenty (referencje) potwierdzające, że te dostawy (odpowiednio z zakresu zadania nr 1 - 7), zostały wykonane należycie. Z dokumentów tych musi wyraźnie wynikać, że chodzi o dostawy podane w ww. wykazie. Wartość brutto każdej z wykazanych dostaw nie może być mniejsza od wartości brutto oferty złożonej przez wykonawcę, 7)w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda: a)certyfikatów, atestów i innych dokumentów wskazanych w załącznikach nr 1.1., 1.2., 1.6., 1.21., 1.22., 2.4., 3.2., 4.1., 4.6., 5.7., 5.8., 5.10. do SIWZ, b)atestów i innych dokumentów potwierdzających wymogi określone w załącznikach 1.4., 1.7., 1.9.-1.15., 1.23.-1,26 i 1.30. do SIWZ, c)próbek materiałów obiciowych dotyczących wyrobów wskazanych w załącznikach nr 1.21., 1.22 i 1.27. do SIWZ, d)opisów oferowanych produktów ze wskazaniem nazwy, producenta, parametrów, itp. wyrobów opisanych w załącznikach 1.1.-1.3., 1.8., 1.31., 2.5., 3.1., 3.2., 4.1.-4.4., 4.6., 4.13., 5.1.-5.5., 5.7., 5.8.,-5.10., 6.1., 6.2. 9 7.1. Zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 7 lit. a), b) i c) SIWZ, Wykonawca może załączyć do oferty równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt 2, 3, i 5 oraz w pkt 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) zwanym dalej rozporządzeniem, składa: 1)dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcze-śniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz-łożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, 3)jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis § 2 ust. 2 rozporządzenia stosuje się odpowiednio. 3.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna), każdy z wykonawców składa wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale VI ust. 1 pkt 2 - 4 z zastrzeżeniem ust. 2 SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slupsk.szkolapolicji.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Policji w Słupsku, ul. Kilińskiego 42, 76-200 Słupsk, Zespół ds. Zamówień Publicznych..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2009 godzina 14:00, miejsce: Szkoła Policji w Słupsku, ul. Kilińskiego 42, 76-200 Słupsk, Kancelaria Wydziału Prezydialnego..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i montaż sprzętu kwaterunkowego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 1 - dostawa i montaż sprzętu kwaterunkowego (opis w załącznikach 1.1. - 1.35. do SIWZ),.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu z przeznaczeniem na wyposażenie strzelnicy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 2 - dostawa sprzętu z przeznaczeniem na wyposażenie strzelnicy (opis w załącznikach 2.1. - 2.5. do SIWZ),.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.50.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa ochronników słuchu oraz wzroku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 3 - dostawa ochronników słuchu oraz wzroku (opis w załącznikach 3.1. - 3.2. do SIWZ)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.44.40.00-3, 32.34.21.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa i montaż sprzętu gospodarczego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 4 - dostawa i montaż sprzętu gospodarczego (opis w załączniku 4.1. - 4.15. do SIWZ),.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.99.90.00-5, 44.41.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa i montaż sprzętu medycznego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 5 - dostawa i montaż sprzętu medycznego (opis w załącznikach 5.1. - 5.10. do SIWZ)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa sprzętu biurowego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 6 - dostawa sprzętu biurowego (opis w załącznikach 6.1. - 6.2. do SIWZ),.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.12.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa i montaż rolet okiennych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 7 - dostawa i montaż rolet okiennych (opis w załączniku 7.1. do SIWZ)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.54.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.