eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarosław › dostawa ciągnik rolniczy pow. 300 KM, pług 7 skibowy odwracalny, agregat uprawowy aktywny z siewnikiem talerzowym



Ogłoszenie z dnia 2007-05-07

POZYCJA 25822

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Jarosław: dostawa ciągnik rolniczy pow. 300 KM, pług 7 skibowy odwracalny, agregat uprawowy aktywny z siewnikiem talerzowym Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Instytut Hodowli i Aklimatyzacji Roślin Radzików Zakład Doświadczalny Hodowli i Aklimatyzacji Roślin w Ożańsku, do kontaktów: Majcher Mieczysław tel 602 404 533, Ożańsk 1, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie, tel. 016 6215401, fax 016 6215402, e-mail: ihar_ozansk@op.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): zd_ ozansk.go.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Jednostka badawczo-rozwojowa; Inne:produkcja nasion - doświadczalnictwo. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa ciągnik rolniczy pow. 300 KM, pług 7 skibowy odwracalny, agregat uprawowy aktywny z siewnikiem talerzowym. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Zakład Doświadczalny Hodowli i Aklimatyzacji Roślin w Ożańsku - woj. podkarpackie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Ciągnik rolniczy pow. 300 KM z pełną automatyzacją, komfortową kabiną operatora o maksymalnie szerokich oponach i niskim zużyciu paliwa z bardzo dobrym i operatywnym serwisem i konkurencyjnej cenie. Pług 7-skibowy odwracalny z przedpłużkami i łamaczami skib. Agregat uprawowy aktywny z nabudowanym siewnikiem talerzowym o szer. 4 mb. z możliwością wysiewu 5-400 kg/ha nasion drobno i gruboziarnistych - maksymalnie niska cena. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zgodnie z SIWZ 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.37.00.00 - Ciągniki Kod CPV wg słownika 2008: 16.70.00.00 - Ciągniki Oryginalny kod CPV: 29.36.00.00 - Specjalne maszyny używane w rolnictwie lub leśnictwie Kod CPV wg słownika 2008: 16.60.00.00 - Specjalne maszyny używane w rolnictwie lub leśnictwie 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Tak. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Ciągnik - szt 1. Pług - szt. 1. Agregat - szt. 1 W/w maszyny powinny być fabrycznie nowe . Rok produkcji 2007 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 03.05.2007; lub data zakończenia: 04.06.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi się wykazać doświadczeniem w realizacji dostaw o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat- a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie w ostatnich 3 latach zrealizował co najmniej 2 dostawy o wielkości i charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamowienia muszą wykazać, że warunki określone powyżej spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. Zamawiający nie dopuszcza wykonania zamówienia przez Podwykonawców. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu pełną i wyczerpującą informację techniczną ciągnika, agregatu i siewnika . Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: wg. zasady spełnia/nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust. 1 Pzp oraz warunków uczestnictwa w postepowaniu , zgodnie z treścią formularza 3.1 instrukcji dla Wykonawców - oryginał. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji dzialalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej jak 6 miesiecy przed uplywem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne oraz opłatą podatków, lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności , lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej jak 3 miesiace przed upływem terminu skladania ofert. Na potwierdzenie spełnienia warunków szczegółowych opisanychw pkt. 7.2 Instrukcji dla Wykonawców ,Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty ( oryginały lub kopie poświadczone przez Wykonawcęza za zgodność z oryginałem 8.2.1 Instrukcji wykaz dokonanych dostaw w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, odpowiadający swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości na formularzu zgodnie z treścią formularza. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 8.1.2, 8.1.4, 8.1.5 instrukcji dla wykonawców składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzając odpowiednio, że a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z opłatą podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społecznei zdrowotne, nie uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności.c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. 8.1.3 instrukcji dla wykonawców, Wykonawca składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp. Dokumenty o których mowa w ppkt. a) i c) oraz wymienione w zadaniu powyżej powinny być wystawione nie wcześniej jak 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym , administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio dla kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Termin złożenia takiego oświadczenia musi być właściwy do ważności dokumentów określonych powyżej. Dokumenty w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem w języku polskim poświadczonym przez Wykonawcę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia , w celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, dokumenty wymienione w pkt. 8.1 instrukcji dla wykonawców winny być przedłożone przez każdego wykonawcę za wyjątkiem oświadczenia 8.1.1. które winno być złożone przez wykonawców łącznie i w oryginale. W celu potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych dokumenty wymienione w pkt. 8.2 instrukcji dla wykonawców winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten lub ci spośród Wykonawców, w stosunku do których niniejsza instrukcja dla Wykonawców wymaga potwierdzenia spełnienia warunków. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub reprezentowaniu w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: minimalna liczba: 5; maksymalna liczba: 10. 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zd_ozansk.go.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2007 godzina 14:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 04.06.2007 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.06.2007, godzina 12:00, Ożańsk - Zakład Doświadczalny Hodowli i Aklimatyzacji Roślin - sekretariat.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 03.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.