eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Supraśl › ADAPTACJA BUDYNKU ADMINISTARACYJNEGO PRZY UL. J. PIŁSUDSKIEGO 17 W SUPRAŚLU (ETAP IA)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-01

Supraśl: ADAPTACJA BUDYNKU ADMINISTARACYJNEGO PRZY UL. J. PIŁSUDSKIEGO 17 W SUPRAŚLU (ETAP IA)
Numer ogłoszenia: 258220 - 2015; data zamieszczenia: 01.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 126197 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Supraśl, ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl, woj. podlaskie, tel. 085 7132725, 7132701, faks 085 7132720, 7132725.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ADAPTACJA BUDYNKU ADMINISTARACYJNEGO PRZY UL. J. PIŁSUDSKIEGO 17 W SUPRAŚLU (ETAP IA).

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest adaptacja budynku administracyjnego przy ul. J. Piłsudskiego 17 w Supraślu (etap IA). 2. Zakres prac obejmuje remont pomieszczeń: 1/2, 1/3, 1/4, 1/6, 1/7, 1/8, 1/9, 1/10, 1/11, 1/25, 1/26, 1/27, 1/28, 1/29, 1/30, 1/31, 1/32 oraz wykonanie pochylni dla niepełnosprawnych i schodów przed budynkiem od strony ulicy Piłsudskiego. W ramach etapu I A w pomieszczeniach: 1/29, 1/30, 1/32, 1/6, 1/10 i 1/11 należy wykonać cały zakres prac, czyli roboty: budowlane (łącznie z całą stolarką), sanitarne (wodno-kanalizacyjne, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej i instalacji gazowej). Instalację centralnego ogrzewania oraz sanitarne: wodno-kanalizacyjną, wentylacji mechanicznej i instalację gazową należy wykonać we wszystkich pomieszczeniach obejmujących etap I (zgodnie z zamieszczoną dokumentacją na etap I i przedmiarami). W pomieszczeniach 1/2, 1/3, 1/4, 1/7, 1/8, 1/9, 1/25, 1/26, 1/27, 1/28, 1/29, 1/31 należy: położyć panele podłogowe klasy 33/AC5, odnowić parapety oraz pomalować ściany dwukrotnie farbami akrylowo - lateksowymi (zmywalnymi) - po uzupełnieniu ewentualnych ubytków. Z etapu IA zostają wyłączone roboty elektryczne i teletechniczne. 3. Zamawiający wymaga co najmniej 3 -letniej gwarancji. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowo - techniczna, która jest załącznikiem do SIWZ (załącznik nr 7). Przedmiot zamówienia dotyczy tylko I etapu realizacji inwestycji - remont, przebudowa i rozbudowa części użytkowanej przez MOPS. Z I etapu należy wydzielić roboty, które nie będą wchodziły w zakres etapu IA. Dokumentacja zawiera szerszy zakres, który zostanie wykonany w ramach dalszych etapów realizacji inwestycji. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie elementy niezbędne do wykonania całego zakresu robót, a w tym również pełną obsługę geodezyjną z inwentaryzacją powykonawczą. Uwaga! Plac budowy jest w obrębie czynnego obiekt, w części budynku ma siedzibę LGD w Supraślu. Roboty budowlane należy prowadzić w taki sposób, aby było możliwe bezpieczne funkcjonowanie obiektu (należy wyznaczyć strefy niebezpieczne, odpowiednio je zabezpieczyć i oznakować). Prowadzenie robót należy uzgodnić z dyrekcją LGD w Supraślu. W trakcie robót należy dochować maksymalnej staranności, aby nie uszkodzić terenu wokół obiektu. W przypadku uszkodzenia należy doprowadzić teren do stanu pierwotnego. Wykonawca zobowiązany jest również na własny koszt do zapewnienia materiałów chroniących przed ewentualnym naruszeniem terenu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 45.26.26.90 - Remont starych budynków 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DOMAR DAWID ZARZECKI, ul. Wincentego Rzymowskiego 19/28, 15-349 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 742033,55 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 292002,00

  • Oferta z najniższą ceną: 283122,22 / Oferta z najwyższą ceną: 398721,92

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.