eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › dostawa oleju opałowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-07

POZYCJA 25820

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Chełm: dostawa oleju opałowego Publikacja nieobowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Nadbużański Oddział Straży Granicznej, do kontaktów: mł.chor. SG Robert Szymosiak, ul. Trubakowska 2, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5624100, fax 082 5624416, e-mail: zamowienia.nadbuzanski@strazgraniczna.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa terenowa; Porządek i bezpieczeństwo publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa oleju opałowego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Biała Podlaska, Janów Podlaski, Terespol, Kodeń, Hanna, Dołhobrody, Wola Uhruska, Skryhiczyn, Horodło, Kryłów, Dołhobyczów, Chłopiatyn, Łaszczów, Lubycza Królewska, Sławatycze, Zbereże, Hrubieszów. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego o temperaturze zapłonu powyżej 55 stopni C i lepkości kinematycznej 4,0 - 6,0 cSt (w temperaturze 20 stopni C) oraz barwie czerwonej w ilości szacunkowej 900.000 litrów 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wraz z ofertą złożoną na formularzu stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ należy złożyć: 1)Dowód wpłacenia wadium. 2)Oświadczenie (wg załączonego wzoru - zał. nr 2 do SIWZ) o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy. 3)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5)Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. 7)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. 8)Aktualną koncesję na handel paliwami płynnymi. 9)Pełnomocnictwo o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - w przypadku składania oferty wspólnej. 10)Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 3, 4, 5, 7 składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 11) Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 6, składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 12) Dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez przedstawiciela Wykonawcy upoważnionego do jego reprezentacji. 13) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osoby nie wymienione w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w oryginale lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii (dotyczy również pełnomocnictwa o którym mowa w pkt 9 - w przypadku składania oferty wspólnej. 14) W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne każdy Wykonawca oddzielnie musi udokumentować, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności i nie podlega wykluczeniu z postępowania, tj. musi złożyć dokumenty o których mowa w pkt 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10, 11. Natomiast warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy Wykonawcy mogą spełniać łącznie, udowadniając to dokumentem o którym mowa w pkt 8. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.12.21.00 - Olej opałowy Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.51.00 - Olej opałowy 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 900.000 litrów oleju opałowego 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.04.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 35.000 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy 00/100) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1)wykonanie w okresie ostatnich trzech lat dostaw paliw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i odbiorców z których co najmniej 4 było w ilości nie mniejszej niż 900.000 litrów wraz z oświadczeniami firm dla których dostawy zrealizowano, że zostały one wykonane należycie, 2)złożenie informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości min. 300.000,00 zł wystawioną nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3)złożenie rachunku zysków i strat wraz z opinią biegłego rewidenta (jeżeli podlega badaniu zgodnie z ustawą o rachunkowości) za trzy ostatnie lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Jeżeli sprawozdanie finansowe nie podlega badaniu przez biegłego rewidenta Wykonawca składa oświadczenie, że sprawozdanie finansowe nie podlega badaniu przez biegłego rewidenta. Wykonawca zobowiązany do sporządzenia sprawozdania skonsolidowanego składa oprócz jednostkowego rachunku zysków i strat skonsolidowany rachunek zysków i strat grupy kapitałowej. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdań finansowych w rozumieniu ustawy o rachunkowości, należy złożyć inne dokumenty określające przychody ze sprzedaży za trzy ostatnie lata obrotowe, a jeżeli okres działalności jest krótszy - za ten okres. Z przedłożonego dokumentu ma wynikać uzyskanie średniorocznego przychodu ze sprzedaży w wysokości nie mniejszej niż 2.100.000,00 zł. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie informacji zawartych w przedłożonych oświadczeniach i dokumentach, zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw paliw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i odbiorców z których co najmniej 4 było w ilości nie mniejszej niż 900.000 litrów wraz z oświadczeniami firm dla których dostawy zrealizowano, że zostały one wykonane należycie, 2)informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości min. 300.000,00 zł wystawioną nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3)rachunek zysków i strat wraz z opinią biegłego rewidenta (jeżeli podlega badaniu zgodnie z ustawą o rachunkowości) za trzy ostatnie lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Jeżeli sprawozdanie finansowe nie podlega badaniu przez biegłego rewidenta Wykonawca składa oświadczenie, że sprawozdanie finansowe nie podlega badaniu przez biegłego rewidenta. Wykonawca zobowiązany do sporządzenia sprawozdania skonsolidowanego składa oprócz jednostkowego rachunku zysków i strat skonsolidowany rachunek zysków i strat grupy kapitałowej. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdań finansowych w rozumieniu ustawy o rachunkowości, należy złożyć inne dokumenty określające przychody ze sprzedaży za trzy ostatnie lata obrotowe, a jeżeli okres działalności jest krótszy - za ten okres. Z przedłożonego dokumentu ma wynikać uzyskanie średniorocznego przychodu ze sprzedaży w wysokości nie mniejszej niż 2.100.000,00 zł.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2007 godzina 13:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 19.06.2007, godzina 13:30, Sekcja Zamówień Publicznych NOSG.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 02.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.