eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janów Lubelski › Remont drogi powiatowej nr 2806L (42585) Wierzchowiska - Piłatka w miejscowości Antolin, długości 150 mb na działce o numerze ewidencyjnym 270 - usuwanie skutków klęsk żywiołowych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-29

Janów Lubelski: Remont drogi powiatowej nr 2806L (42585) Wierzchowiska - Piłatka w miejscowości Antolin, długości 150 mb na działce o numerze ewidencyjnym 270 - usuwanie skutków klęsk żywiołowych.
Numer ogłoszenia: 258172 - 2009; data zamieszczenia: 29.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29, 23-300 Janów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 015 8720266, faks 015 8720191.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ebip.lublin.pl/zdpjanow

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi powiatowej nr 2806L (42585) Wierzchowiska - Piłatka w miejscowości Antolin, długości 150 mb na działce o numerze ewidencyjnym 270 - usuwanie skutków klęsk żywiołowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Remont drogi powiatowej nr 2806L (42585)Wierzchowiska - Piłatka w miejscowości Antolin, długości 150 mb na działce o numerze ewidencyjnym 270 - usuwanie skutków klęsk żywiołowych. 2. Wykonanie przedmiotu zamówienia będzie polegało na wykonaniu robót obejmujących: 1) wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego od km 0+008,30 do km 0+150 długości 141,70 mb, 2) wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego od km 0+004,30 do km 0+150 długości 145,70 mb z nadaniem odpowiednich spadków poprzecznych i podłużnych, 3) wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno - asfaltowej od km 0+000 do km 0+150 długości 150 mb, 4) wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - asfaltowej od km 0+000 do km 0+150 na długości 150 mb, 5) utwardzenie poboczy o szerokości 0,5m po obu stronach poprzez wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego od km 0+008,30 do km 0+150 długości 141,70 mb, 6) wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego od km 0+004,30 do km 0+150 długości 145,70mb, 7) wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia przy użyciu grysów i emulsji asfaltowej od km 0+004,30 do km 0+150 długości 145,70 mb, 8) uzupełnienie i wyprofilowanie poboczy gruntem na szerokości 0,75m tj. do szerokości 1,25m z nadaniem spadków poprzecznych i podłużnych, 9) uzupełnienie nasypu na przepuście, 10) ustawienie barier ochronnych stalowych SP - 09/4 długości 60m. 3. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w Tomie III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 4. Realizacja przedmiotu zamówienia zgodnie z prawem polskim, w szczególności z ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późniejszymi zmianami). Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie z: dokumentacją projektową, przepisami techniczno-budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów i materiałów stosowanych w budownictwie. 5. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. 6. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i najpóźniej w dniu podpisania umowy zatwierdzenia w Zarządzie Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim harmonogramu rzeczowo - finansowego robót. Harmonogram rzeczowo - finansowy musi być zaakceptowany przez Inspektora nadzoru. 7. Wykonawca jest zobowiązany do opracowania i najpóźniej w dniu podpisania umowy przedstawienia zatwierdzonego projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. 8. Wymagany okres gwarancji jakości dla robót objętych zamówieniem 36 miesięcy. Bieg terminu gwarancji rozpocznie się w dniu następnym licząc od daty odbioru ostatecznego. 9. Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia podwykonawcom nie mogą zostać powierzone roboty w zakresie układania mas bitumicznych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy udokumentują poprzez stosowne oświadczenia i dokumenty, że spełniają następujące warunki: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Ponadto Wykonawca musi spełniać następujące szczegółowe warunki udziału: 1) Wykonawca musi dysponować osobą zdolną do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej bez ograniczeń w zakresie dróg, aktualne zaświadczenie o przynależności do samorządu zawodowego i aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej poświadczone przez odpowiedni organ samorządu zawodowego, lub przedstawi pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osoby posiadającej wymagane uprawnienia zdolnej do wykonania zamówienia. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie: spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych w pkt 1., Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z treścią Formularza 3.1.Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku określonego w pkt 2., Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 1) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca przewidzianych do objęcia funkcji kierownika budowy, na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.2. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z kserokopią uprawnień budowlanych oraz aktualnym zaświadczeniem o przynależności do samorządu zawodowego i aktualnym zaświadczeniem o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej poświadczonych przez odpowiedni organ samorządu zawodowego. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 poz.605 z dnia 24 maja 2006r.). 4. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) Oświadczenie wymienione w pkt. 1. ppkt 1) winno być złożone w imieniu wszystkich wykonawców składających wspólną ofertę; 2) Dokumenty wymienione w pkt. 1. ppkt 2) powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; 3) Dokumenty wymienione w pkt 2. winien złożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród wykonawców składających wspólną ofertę, w stosunku, do których z niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia lub umowy regulującej zasady współpracy wynika, że winni potwierdzić spełnienie warunku. 5. Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl/zdpjanow.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29, pokój nr 24.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2009 godzina 09:50, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29, pokój nr 24.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej. Nr referencyjny nadany postępowaniu: ZDP-J/IiN/342/14/09 Wykonawcy, którzy uzyskają niniejszą specyfikację ze strony internetowej Zamawiającego lub w inny sposób i zamierzają ubiegać się o udzielenie zamówienia, winni przesłać krótką informację faksem (0158720191) zawierającą podstawowe dane firmy (nazwa, adres, numer tel. i faksu). Wykonawcy, którzy zgłoszą w ten sposób zamiar ubiegania się o udzielenie zamówienia będą przez Zamawiającego zawiadamiani o np.: zapytaniach, wyjaśnieniach i zmianach dotyczących SIWZ, protestach i rozstrzygnięciach tych protestów, zwołaniu przez Zamawiającego zebrania wszystkich wykonawców, przedłużeniu terminu składania ofert.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.