Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-01-31
Poznań: Pełnienie funkcji kierownika projektu, asystenta ds. promocji, rekrutacji i wdrażania, asystenta ds. monitoringu i ewaluacji EFS w ramach projektu numer IX priorytet Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach działanie Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego numer 9.2. dla Zespołu Szkół Mechanicznych im. Komisji Edukacji Narodowej przy ul. Świerkowej 8 w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 25815 - 2012; data zamieszczenia: 31.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Mechanicznych im. Komisji Edukacji Narodowej , ul. Świerkowa 8, 61-472 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 832 19 49, faks 061 832 34 21.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji kierownika projektu, asystenta ds. promocji, rekrutacji i wdrażania, asystenta ds. monitoringu i ewaluacji EFS w ramach projektu numer IX priorytet Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach działanie Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego numer 9.2. dla Zespołu Szkół Mechanicznych im. Komisji Edukacji Narodowej przy ul. Świerkowej 8 w Poznaniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji kierownika projektu, asystenta ds. promocji, rekrutacji i wdrażania, asystenta ds. monitoringu i ewaluacji EFS w ramach projektu numer IX priorytet Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach działanie Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego numer 9.2. dla Zespołu Szkół Mechanicznych im. Komisji Edukacji Narodowej przy ul. Świerkowej 8 w Poznaniu.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.11.21.00-5, 79.42.10.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zadanie nr 1: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał min. 2 usługi polegające na pełnieniu funkcji koordynatora projektu współfinansowanego ze środków publicznych. Zadanie nr 2: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zadanie nr 3: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał min. 2 usługi polegające na pełnieniu funkcji asystenta ds. monitoringu i ewaluacji EFS projektu współfinansowanego ze środków publicznych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz wykaże, że dysponuj min. 1 osobą, która posiada min. dwuletnie doświadczenie w realizacji zajęć praktycznych, kursów szkoleń z zakresu: Zadanie nr 1: a) posiada wykształcenie wyższe, b) posiada min. dwuletnie doświadczenie w realizacji projektów Program Operacyjny Kapitał Ludzki, c) posiada doświadczenie we wdrażaniu minimum dwóch projektu finansowanego ze środków Unii Europejskiej (Europejskiego Funduszu Społecznego), d) posiada znajomość zasad i procedur realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, e) posiada znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych oraz ustawy Karta Nauczyciela, f) posiada umiejętność obsługi komputera (w tym obsługi pakietu MS Office, Internetu, generatora wniosków aplikacyjnych PO KL i generatora wniosków płatniczych). g) posiada zdolności organizacyjnych, h) posiada pełną zdolności do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, i) nie była karana za przestępstwo popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe. Zadanie nr 2: a) posiada wykształcenie wyższe, b) posiada min. dwuletnie doświadczenie w realizacji projektów Program Operacyjny Kapitał Ludzki, c) posiada doświadczenie we wdrażaniu minimum dwóch projektu finansowanego ze środków Unii Europejskiej (Europejskiego Funduszu Społecznego), d) posiada znajomość zasad i procedur realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, e) posiada znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych oraz ustawy Karta Nauczyciela, f) posiada umiejętność obsługi komputera (w tym obsługi pakietu MS Office, Internetu, generatora wniosków aplikacyjnych PO KL i generatora wniosków płatniczych). g) posiada zdolności organizacyjnych, h) posiada pełną zdolności do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, i) nie była karana za przestępstwo popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe. Zadanie nr 3: a) posiada wykształcenie wyższe, b) posiada min. dwuletnie doświadczenie w realizacji projektów Program Operacyjny Kapitał Ludzki, c) posiada doświadczenie we wdrażaniu minimum dwóch projektu finansowanego ze środków Unii Europejskiej (Europejskiego Funduszu Społecznego), d) posiada znajomość zasad i procedur realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, e) posiada znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych oraz ustawy Karta Nauczyciela, f) posiada umiejętność obsługi komputera (w tym obsługi pakietu MS Office, Internetu, generatora wniosków aplikacyjnych PO KL i generatora wniosków płatniczych). g) posiada zdolności organizacyjnych, h) posiada pełną zdolności do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, i) nie była karana za przestępstwo popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. zaświadczenie lub inny dokument potwierdzający doświadczenie we wdrażaniu minimum jednego projektu finansowanego ze środków Unii Europejskiej (Europejskiego Funduszu Społecznego); 2. oświadczenie o posiadaniu zdolności organizacyjnych oraz o znajomości obsługi pakietu MS Office, Internetu, generatora wniosków aplikacyjnych PO KL i generatora wniosków płatniczych; 3. Kwestionariusz osobowy wraz z oświadczeniem - załącznik nr 5; 4. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych oraz ustawą o pracownikach samorządowych; 5. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu pełni praw publicznych; 6. Oświadczenie o znajomości zasad i procedur realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej; 7. Oświadczenie o znajomości przepisów ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych oraz ustawy Karta Nauczyciela.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy zawartej z wybranym Wykonawcą w następujących przypadkach: a) w sytuacjach, których, nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a nie powstałych z winy Zamawiającego lub Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość niezrealizowania pełnego zakresu prac wraz z odpowiednim zmniejszeniem wynagrodzenia umownego; b) w przypadku zmian w harmonogramie projektu, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia; c) gdy zmiany będą korzystne dla Zamawiającego i nie będą: - wprowadzane warunki, które gdyby zostały ujęte w ramach procedury przetargowej udzielenia zamówienia uniemożliwiłyby dopuszczenie innych ofert niż ta, która została pierwotnie dopuszczona; - modyfikowały równowagi ekonomicznej umowy na korzyść Wykonawcy w sposób, który nie był przewidziany w postanowieniach pierwotnego zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Zespole Szkół Mechanicznych im. Komisji Edukacji Narodowej, ul. Świerkowa 8, 61-472 Poznań - sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.02.2012 godzina 09:15, miejsce: w Zespole Szkół Mechanicznych im. Komisji Edukacji Narodowej, ul. Świerkowa 8, 61-472 Poznań - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest realizowane w ramach projektu numer IX priorytet Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach działanie Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego numer 9.2..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: kierownik projektu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji kierownika projektu, w ramach projektu numer IX priorytet Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach działanie Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego numer 9.2. dla Zespołu Szkół Mechanicznych im. Komisji Edukacji Narodowej przy ul. Świerkowej 8 w Poznaniu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.11.21.00-5, 79.42.10.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: asystent ds. promocji, rekrutacji i wdrażania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji asystenta ds. promocji, rekrutacji i wdrażania w ramach projektu numer IX priorytet Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach działanie Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego numer 9.2. dla Zespołu Szkół Mechanicznych im. Komisji Edukacji Narodowej przy ul. Świerkowej 8 w Poznaniu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.11.21.00-5, 79.42.10.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: pełnienie funkcji asystenta ds. monitoringu i ewaluacji EFS.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji asystenta ds. monitoringu i ewaluacji EFS w ramach projektu numer IX priorytet Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach działanie Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego numer 9.2. dla Zespołu Szkół Mechanicznych im. Komisji Edukacji Narodowej przy ul. Świerkowej 8 w Poznaniu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.11.21.00-5, 79.42.10.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wymiana nawierzchni ulic Świętogórskiej, Uroczej i Jasne Błonie.
- usługa analiz i raportowania w zakresie związanym z realizacją świadczeń zdrowotnych w GPSK wraz z dostawą licencji programów do automatycznego pobierania danych z SZOI NFZ
- Dostawa narzędzi do laparoskopii
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w jednostkach organizacyjnych Wielkopolskiej Wojewódzkiej Komendy OHP
- Organizacja spotkania integrującego pracowników Sieć Badawcza Łukasiewicz - Poznańskiego Instytutu Technologicznego
- Usługa wysokościowego mycia wewnętrznego i zewnętrznego okien, przeszkleń w obiektach Wielkopolskiego Centrum Onkologii - 2 pakiety
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.