eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Wykonanie instalacji elektrycznej w budynku trybuny głównej przy ul. Cichej 6 w Chorzowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-08-01

Chorzów: Wykonanie instalacji elektrycznej w budynku trybuny głównej przy ul. Cichej 6 w Chorzowie
Numer ogłoszenia: 258110 - 2014; data zamieszczenia: 01.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 226576 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Rekreacji i Sportu, ul. Dąbrowskiego 113, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 2417050, 2411313, faks 032 2417055.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie instalacji elektrycznej w budynku trybuny głównej przy ul. Cichej 6 w Chorzowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres robót obejmuje w szczególności: - zabudowa dodatkowej aparatury w rozdzielnicy RGT - układanie kabli wewnętrznych linii zasilających - montaż tablic rozdzielczych TP,TP2,TP3,TP4 - montaż korytek instalacyjnych - układanie przewodów - montaż opraw oświetlenia ogólnego - montaż opraw oświetlenia awaryjnego - montaż gniazd wtykowych - podłączenie przewodów - badania instalacji - pomiary natężenia oświetlenia UWAGA: W formularzu ofertowym zał. nr. 1 w cenie ryczałtowej należy uwzględnić demontaż oraz montaż okładzin ściennych, sufitowych oraz innych elementów (przywrócenie ścian i sufitów do stanu pierwotnego) Szczegółowy zakres prac określa projekt Budowlano-Wykonawczy, STWiOR, przedmiar robót (w załączeniu PDF), stanowiące załączniki do SIWZ. UWAGA: Przed złożeniem oferty zaleca się wykonawcy wizję lokalną na obiekcie w celu dokładnego zapoznania się z problematyką zagadnienia. 3.1. Przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest stosować wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami odrębnymi (art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 263 poz. 1623 ze zm.). Dokumenty potwierdzające wprowadzenie do obrotu należy przedstawić Zamawiającemu do wglądu w trakcie realizacji, a komplet przekazać przed odbiorem końcowym (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności itp.) 3.2. W przypadku, gdy w dokumentacji technicznej zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych. Podane w przedmiarze robót podstawy wyceny poszczególnych pozycji są przykładowe, jednak ich zmiana jest dopuszczalna jedynie wówczas, gdy obejmuje identyczny zakres robót i materiały o jakości nie gorszej niż w pozycji przedmiaru. Jeżeli Wykonawca zaoferuje materiały i urządzenia zamienne muszą one być równoważne jakościowo, estetycznie i gabarytowo tym podanym w SIWZ, po uzyskaniu zgody inspektora i inwestora. Jeżeli produkty będą posiadały parametry techniczne gorsze od wymaganych w opisie przedmiotu zamówienia, przedmiarach zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 2 ustawy Pzp. Jeśli wykonawca zaoferuje produkt równoważny, zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą: - opis pozycji równoważnych z podaniem producentów artykułów, - opis parametrów indywidualizujących zaoferowany towar potwierdzony kartami technicznymi wyrobu lub produktu wydanymi przez producenta materiałów i urządzeń równoważnych . W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów zamawiający wezwie wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na wykonawcy. 3.3. Roboty prowadzone będą na podstawie zgłoszenia właściwemu organowi. 3.4. Wykonawca udzieli na wykonaną robotę budowlaną 36 miesięcznej gwarancji. 3.5. Zamawiający pozostawia wyborowi Wykonawcy możliwość dokonania wizji lokalnej miejsca roboty budowlanej. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. Przy czym, wizja lokalna zostanie potraktowana przez Zamawiającego jako czynność pomocnicza przy przygotowaniu oferty i nie będzie miała jakiegokolwiek wpływu na merytoryczną, ani nawet formalną ocenę oferty. 3.6. Oferta musi obejmować całość zamówienia 3.7. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych 3.8. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych 3.9. Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej, 3.10. Nie przewiduje się udzielenia zamówień uzupełniających, 3.11. Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej, 3.12. Nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, 3.13. Nie ogranicza się możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne, 3.14. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia, 3.15. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, ROZDZIAŁ IV. Termin wykonania zamówienia Termin realizacji przedmiotu zamówienia: 90 dni, licząc od dnia przekazania frontu robót Uwaga! Zamawiający informuje, że przedmiot umowy realizowany będzie na czynnym obiekcie, w związku z czym Wykonawca zobowiązany będzie zgodnie z sugestiami Zamawiającego do dokonania odpowiedniego zabezpieczenia terenu robót przed dostępem osób korzystających z obiektu oraz uzgadniać z Zamawiającym każde wyłączenie prądu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FRIENDLY NET, ul. Łączna 39/4, 41-303 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 102188,65 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 78653,84

  • Oferta z najniższą ceną: 78653,84 / Oferta z najwyższą ceną: 109470,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.