eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Remont obiektów grobownictwa wojennego na Cmentarzu Rakowickim (2 części)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-29

Kraków: Remont obiektów grobownictwa wojennego na Cmentarzu Rakowickim (2 części)
Numer ogłoszenia: 258110 - 2009; data zamieszczenia: 29.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Cmentarzy Komunalnych , ul. Rakowicka 26, 31-510 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6199940, faks 012 6199990.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zck-krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont obiektów grobownictwa wojennego na Cmentarzu Rakowickim (2 części).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są prace remontowo-konserwatorskie przy obiektach grobownictwa wojennego na Cmentarzu Rakowickim (w podziale na 2 części)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.52.21.00 - Usługi ochrony obiektów historycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium w niniejszym postępowaniu nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy: 1. Spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy, 2. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, 3. Posiadający odpowiednie doświadczenie, tj. wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej: 2 prace polegające na remoncie renowacyjnym i pracach kamieniarskich (w przypadku składania oferty na część nr 1) lub co najmniej 2 prace polegające na remoncie i konserwacji obiektów małej architektury typu: pomniki nagrobne, rzeźby kamienne, kapliczki przydrożne, itp. (w przypadku składania oferty na część nr 2), 4. Dysponujący co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia zawodowe konserwatora dzieł sztuki, 5. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum: - 64 000,00 zł w przypadku składania oferty na część nr 1 - 26 000,00 zł w przypadku składania oferty na część nr 2. Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę kwot odpowiadających każdej z części. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w SIWZ, potwierdzających, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełnione i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do Specyfikacji) albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 A do Specyfikacji), 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy wykaz, potwierdzającego wykonanie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 prac polegających na remoncie renowacyjnym i pracach kamieniarskich (w przypadku składania oferty na część nr 1), co najmniej 2 prac polegających na remoncie i konserwacji obiektów małej architektury typu: pomniki nagrobne, rzeźby kamienne, kapliczki przydrożne, itp. (w przypadku składania oferty na część nr 2), według druku stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji. 4. Dokumenty potwierdzające, że prace wymieniona w wykazie, o którym mowa w punkcie 3, zostały wykonana należycie, 5. Podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy oświadczenie, że Wykonawca dysponuje osobą posiadającą uprawnienia zawodowe konserwatora dzieł sztuki, 6. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunku, o którym mowa w pkt. 5.4. oraz 6.1.5. specyfikacji, 7. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest aktualnie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum: - 64 000,00 zł w przypadku składania oferty na część nr 1 - 26 000,00 zł w przypadku składania oferty na część nr 2. Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę kwot odpowiadających każdej z części..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krakow.cmentarze.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Cmentarzy Komunalnych w Krakowie, ul. Rakowicka 26, 31-510 Kraków.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2009 godzina 09:30, miejsce: Kasa Zarządu Cmentarzy Komunalnych w Krakowie, przy ul. Rakowickiej 26, 31-510 Kraków, pokój nr 2..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pas mogił wojennych z I wojny światowej i wojny polsko-bolszewickiej (strona zachodnia kwater XXVII i XXVIIIc).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace remontowo konserwatorskie przy pasie mogił wojennych z I wojny światowej i wojny polsko-bolszewickiej (strona zachodnia kwater XXVII i XXVIIIc).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.52.21.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dwa pomniki nagrobne: Karola Jurkiewicza (kwatera XXVIIIc, zachód) i Antoniego Krzyściaka (kwatera XXVII, zachód).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace remontowo-konserwatorskie przy dwóch pomnikach nagrobnych: Karola Jurkiewicza (kwatera XXVIIIc, zachód) i Antoniego Krzyściaka (kwatera XXVII, zachód).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.52.21.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.