Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-09
Raszyn: Ochrona fizyczna obiektów na terenie Gminy Raszyn:
- Gminny Ośrodek Sportu - budynek Pływalni w Raszynie przy ul. Sportowej 30,
- Urząd Gminy Raszyn przy ul. Szkolnej 2a,
- Gimnazjum nr 1 w Raszynie przy ul. Unii Europejskiej 1
Numer ogłoszenia: 258082 - 2008; data zamieszczenia: 09.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Raszyn , ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn, woj. mazowieckie, tel. 022 7017770, faks 022 7017778.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.raszyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona fizyczna obiektów na terenie Gminy Raszyn: - Gminny Ośrodek Sportu - budynek Pływalni w Raszynie przy ul. Sportowej 30, - Urząd Gminy Raszyn przy ul. Szkolnej 2a, - Gimnazjum nr 1 w Raszynie przy ul. Unii Europejskiej 1.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kryta Pływalnia Gminnego Ośrodka Sportu w Raszynie przy ul. Sportowej 30 - Ochrona obiektu będzie pełniona przez jednego pracownika ochrony w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach 14:00 - 22:00, zaś w soboty, niedziele i dni świąteczne w godzinach 8:00 - 22:00 Urząd Gminy Raszyn, ul. Szkolna 2a - Ochrona obiektu będzie pełniona przez jednego pracownika ochrony w dni powszednie - poniedziałek od 18:00 - 8:00 we wtorek od 16:00 - 8:00, w środę od 16:00 - 10:00, w czwartek od 18:00 - 8:00, w piątek od 16:00 i całodobowo w sobotę, niedzielę i dni świąteczne. Gimnazjum Nr 1 w Raszynie przy ul. Unii Europejskiej 1 - Ochrona obiektu będzie peł-niona przez jednego pracownika ochrony w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach 15:00 - 7:30 i całodobowo w weekendy i dni świąteczne. Ww ochrona winna być wspomagana przez zmotoryzowane grupy interwencyjne Wykonawcy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 ze zm.). tj. - prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (dz. U. nr 173 poz. 1807 ze zm.), - posiadają koncesję MSWiA, wydaną na podstawie Ustawy z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. nr 145, poz. 1221 ze zm.) 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (odpowiedzialność deliktowa). Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważniona, z zachowaniem sposobu reprezentacji i oświadczenia w formie oryginału. 1. Oświadczenie, o spełnieniu warunków określonych zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówieniach Publicznych oraz nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1, ust. 2, 2. Złożenie dokumentów przewidzianych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. § 1 ust. 1 i 2 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich Zamawiający może żądać od Wykonawcy w celu spełnienia warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, tj.: 2.1Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty, a w przypadku spółki cywilnej - aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualnego od-pisu właściwego rejestru dla każdego ze wspólników, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty, UWAGA; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww dokumentów, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie zgłoszono upadłości, -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Jeżeli w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w powyższej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zaświadczenie takie nie może być wystawione wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (zg. z §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605)). 2.2 Aktualnej koncesji MSWiA wydanej na podstawie Ustawy z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2005r. nr 145 poz. 1221) 3.Wykazu wykonanych z należytą starannością usług, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie min. 3 (trzech) zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tj. polegającej na ochronie obiektów i mienia instytucji typu: urzędy, przychodnie, szpitale, banki, szkoły itp., poparte dokumentami potwierdzającymi, że wymienione usługi zostały wykonane z należytą starannością. 4.Informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym czasie oraz wykazu osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca a które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, - odpowiednio dla każdego obiektu, posiadających licencję pracownika ochrony fizycznej I (pierwszego) stopnia, wraz z załączeniem dokumentów stwierdzających jej posiadanie. Jeżeli w powyższym wykazie osób znajdują się osoby, którymi Wykonawca będzie dysponował, należy dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie tych osób do gotowości wykonania przedmiotowego zamówienia. 5.Aktualnej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia (odpowiedzialność deliktowa), na kwotę nie niższą niż 500 tys. zł..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.raszyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Raszyn, ul. Szkolna 2a
pokój 113.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego Raszyn, ul. Szkolna 2a Biuro Obsługi Mieszkańców, parter pokój 15.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ochrona fizyczna Gminnego Ośrodka Sportu - budynek Pływalni w Raszynie przy ul. Sportowej 30.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kryta Pływalnia Gminnego Ośrodka Sportu w Raszynie przy ul. Sportowej 30 - Ochrona obiektu będzie pełniona przez jednego pracownika ochrony w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach 14:00 - 22:00, zaś w soboty, niedziele i dni świąteczne w godzinach 8:00 - 22:00.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ochrona fizyczna Urzędu Gminy Raszyn przy ul. Szkolnej 2a.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urząd Gminy Raszyn, ul. Szkolna 2a - Ochrona obiektu będzie pełniona przez jednego pracownika ochrony w dni powszednie - poniedziałek od 18:00 - 8:00 we wtorek od 16:00 - 8:00, w środę od 16:00 - 10:00, w czwartek od 18:00 - 8:00, w piątek od 16:00 i całodobowo w sobotę, niedzielę i dni świąteczne..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Ochrona fizyczna Gimnazjum nr 1 w Raszynie przy ul. Unii Europejskiej 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gimnazjum Nr 1 w Raszynie przy ul. Unii Europejskiej 1 - Ochrona obiektu będzie peł-niona przez jednego pracownika ochrony w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach 15:00 - 7:30 i całodobowo w weekendy i dni świąteczne..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI RASZYN
- Letnie oczyszczanie utwardzonych dróg gminnych na terenie Gminy Raszyn w 2024 roku
- Przebudowa drogi gminnej ul. 6 Sierpnia w miejscowości Słomin, gmina Raszyn
- Konserwacja dźwigarów dachowych z drewna klejonego nad niecką basenu w budynku Centrum Sportu Raszyn - Pływalnia w Raszynie
- Modernizacja obiektu rekreacyjnego Gminy Raszyn stanowiącego miejsce spotkań młodzieży i dzieci
więcej: przetargi RASZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY IMPREZ MASOWYCH/SPORTOWYCH w TS Podbeskidzie S.A.
- "Świadczenie usług dozoru oraz ochrony osób i mienia na potrzeby 1 WSzKzP SPZOZ w Lublinie- Filia w Ełku"
- Świadczenie usługi stałego monitoringu wizyjnego w budynku przy ul. Złotego Smoka 6 w Gorzowie Wlkp.
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia Filharmonii im. Mieczysława Karłowicza w Szczecinie
- Usługa ochrony i dozoru mienia w obiektach Muzeum Niepodległości tj.siedziba i Oddziały- Muzeum Więzienia Pawiak, Muzeum X Pawilonu CW, Mauzoleum Walki i Męczeństwa i Muzeum Bitwy Warszawskiej 1920 r.
- Usługi w zakresie całodobowej ochrony osób, mienia, obiektu i terenu należącego do Centrum Kultury "MUZA" w Lubinie przy ulicy Armii Krajowej 1
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.