eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › UTRZYMANIE KANALIZACJI DESZCZOWEJ, PRZEPOMPOWNI WÓD OPADOWYCH, PRZEPOMPOWNI MELIORACYJNEJ ZAWARCIE ORAZ OKRESOWE UDRAŻNIANIE KORYT ODWADNIAJĄCYCH DROGI I SKARPY NA TERENIE MIASTA GORZOWA WLKP.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-09

Gorzów Wielkopolski: UTRZYMANIE KANALIZACJI DESZCZOWEJ, PRZEPOMPOWNI WÓD OPADOWYCH, PRZEPOMPOWNI MELIORACYJNEJ ZAWARCIE ORAZ OKRESOWE UDRAŻNIANIE KORYT ODWADNIAJĄCYCH DROGI I SKARPY NA TERENIE MIASTA GORZOWA WLKP.
Numer ogłoszenia: 258076 - 2008; data zamieszczenia: 09.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Gorzów Wlkp. , ul. Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7355576, faks 095 7355612.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UTRZYMANIE KANALIZACJI DESZCZOWEJ, PRZEPOMPOWNI WÓD OPADOWYCH, PRZEPOMPOWNI MELIORACYJNEJ ZAWARCIE ORAZ OKRESOWE UDRAŻNIANIE KORYT ODWADNIAJĄCYCH DROGI I SKARPY NA TERENIE MIASTA GORZOWA WLKP..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na utrzymaniu kanalizacji deszczowej, przepompowni wód opadowych, przepompowni melioracyjnej Zawarcie oraz okresowe udrażnianie koryt odwadniających drogi i skarpy na terenie miasta Gorzowa Wlkp. Szacunkowa wartość zamówienia wraz z zamówieniami uzupełniającymi:103368,08 Euro..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji 90.48.00.00 - Usługi gospodarki ściekowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR 1: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR 2: 1 000, 00 (słownie: jeden tysiąc złotych) ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR 3: 700,00 zł (słownie: siedemset złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp i spełniający poniższe warunki udziału: ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR 1: a. zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę w ulicach miasta w ruchu ulicznym zgodne z przedmiotem zamówienia i załączyli dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały należycie wykonane, (np. referencje). b. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub będą dysponować takimi osobami i przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, posiadających niezbędne kwalifikacje tj.: minimum 5 osób, w tym: co najmniej jeden z pracowników powinien posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w branży sanitarnej oraz min. dwóch pracowników z uprawnieniami do obsługi wozów ciśnieniowych i min. dwóch pracowników z uprawnieniami do obsługi wozów asenizacyjnych. c. dysponują niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami lub będą dysponować i przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, przy czym Zamawiający określa niezbędne minimum sprzętu, tj.:samochód ascenizacyjny - 2 sztuki, samochód ciśnieniowy - 2 sztuki, koparka - 1 sztuka, samochód dostawczy - 1 sztuka, sprężarka - 2 sztuki, agregat prądotwórczy - 2 sztuki, samochód skrzyniowy lub samowyładowczy - 1 sztuka, młoty pneumatyczne - 2 sztuki, pilarka - 1 sztuka. d.posiadają aktualne zezwolenie w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi (zbieranie, transport, odzysk lub unieszkodliwianie) lub podpisaną umowę z firmą posiadającą takie uprawnienia. ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR 2: a.dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub będą dysponować takimi osobami i przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, posiadających niezbędne kwalifikacje tj.: minimum 3 osobami, w tym: - minimum 1 osoba kadry kierowniczej nadzorująca prace, posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. - minimum 2 osoby posiadające ważne świadectwa kwalifikacyjne SEP uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowiska eksploatacji do 1 kV, lub uprawnienia równoważne, b. dysponują niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami lub będą dysponować i przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, przy czym Zamawiający określa niezbędne minimum sprzętu, tj.: 1 samochód dostawczy, - 1 wciągarkę elektryczną, przyrządy do: pomiaru stanu izolacji, pomiaru skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, do pomiaru instalacji odgromowej, ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR 3: a. posiadają aktualne zezwolenie w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi (zbieranie, transport, odzysk lub unieszkodliwianie) lub podpisaną umowę z firmą posiadającą takie uprawnienia. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia/nie spełnia na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w swojej ofercie przedstawi następujące dokumenty: 1.Wypełniony i podpisany Formularz Oferty stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ, 2.Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy, 3.Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy o zamówieniach publicznych, złożone na druku, stanowiącym Załącznik Nr 2 - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie podpisuje każdy ze wspólników spółki cywilnej, każdy z członków konsorcjum, na jednym druku oświadczenia. Z Oświadczenia musi wynikać w imieniu kogo jest ono składane (nazwa firmy/firm). 4.Zakres usług, które zostaną zlecone podwykonawcom, złożony na druku stanowiącym Załącznik Nr 3. 5. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, złożony na druku stanowiącym Załącznik Nr 4 wraz z kserokopiami dokumentów potwierdzających ich kwalifikacje zawodowe oraz aktualne dokumenty potwierdzające przynależność do odpowiedniej Izby Zawodowej. Wymagania dotyczące w/w osób zostały przedstawione w Rozdziale VII SIWZ dla poszczególnych zadań częściowych. Jeżeli Wykonawca wskaże w Załączniku Nr 4 osoby, którymi będzie dysponował - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w Rozdziale VII SIWZ - przedstawi pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 6.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, złożony na druku stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ. Wymagania dotyczące narzędzi i urządzeń zostały przedstawione w Rozdziale VII SIWZ dla poszczególnych zadań częściowych. Jeżeli Wykonawca wskaże w Załączniku Nr 5 narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w Rozdziale VII SIWZ - przedstawi pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń. 7.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Wymagania dotyczące w/w usług zostały przedstawione w Rozdziale VIIa SIWZ dla poszczególnych zadań częściowych i należy je złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 6 wraz z dokumentami (np. Referencje) potwierdzającymi, że zostały one wykonane należycie 8.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 9.Aktualne zezwolenia w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi lub podpisana umowa z firmą posiadającą takie uprawnienia. (Dla Zadania Częściowego Nr 1 i Nr 3)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gorzow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Gorzowa Wlkp.; ul. Sikorskiego 3-4; 66-400 Gorzów Wlkp..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. 66-400 Gorzów Wlkp. ul. Sikorskiego 3-4, Kancelaria Ogólna (parter)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: UTRZYMANIE I FUNKCJONOWANIE KANALIZACJI DESZCZOWEJ NA TERENIE MIASTA GORZOWA WLKP..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje między innymi: 1.Czyszczenie studni rewizyjnych i ulicznych studzienek ściekowych. 2.Czyszczenie kanałów i przykanalików sieci kanalizacji deszczowej. 3.Czyszczenie odwodnień liniowych terenu typu ACO-DRAIN. 4.Wymiana uszkodzonych włazów i kratek ściekowych oraz elementów odwodnień liniowych - ACO-DRAIN. 5.Regulacja pionowa włazów i kratek ściekowych. 6.Przeglądy techniczne istniejących i nowobudowanych sieci kanalizacji deszczowych 7.Przekazanie raz w miesiącu informacji o odpadach wytworzonych podczas realizacji zleconych prac. Szczegółowy zakres prac został określony w zał. nr 1 SIWZ w formularzu cenowym. Długość sieci kanalizacji deszczowej wynosi w przybliżeniu 260 kilometry. Studni rewizyjnych kanalizacji deszczowej jest ok. 9 000 sztuk. Wpustów ulicznych kanalizacji deszczowej jest ok. 4 000 sztuk. Szacunkowa wartość zamówienia wraz z zamówieniami uzupełniającymi:71026.64Euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3, 90.48.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: UTRZYMANIE PRZEPOMPOWNI WÓD OPADOWYCH I PRZEPOMPOWNI MELIORACYJNEJ ZAWARCIE NA TERENIE MIASTA GORZOWA WLKP..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie przepompowni wód opadowych przy ul. Kasprzaka, ul. Błotna, ul. Wał Okrężny, ul. Bierzarina, ul. Piłsudskiego, ul. Husarska i przepompowni melioracyjnej Zawarcie u zbiegu Wału Okrężnego i Poprzecznego na terenie miasta Gorzowa Wlkp. Szacunkowa wartość zamówienia wraz z zamówieniami uzupełniającymi: 22470.40Euro..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3, 90.48.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: UDROŻNIANIE KORYT ODWADNIAJĄCYCH DROGI I SKARPY W MIEŚCIE GORZOWIE WLKP..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Udrożnianie koryt odwadniających drogi i skarpy w mieście Gorzowie Wlkp. 1.ul. Zielona szerokość koryta - 0,5 m długość koryta - 30m 2.ul. Zielona szerokość koryta - 1,2 m długość koryta - 190 m, 3.ul. Bierzarina szerokość koryta - 0,5 m długość koryta - 1075 m, 4.ul. Podmiejska szerokość koryta - 0,5 m długość koryta - 435 m, 5.ul. Podmiejska (na murze oporowym) szerokość koryta - 0,8 m długość koryta -380 m 6.ul. Olimpijska szerokość koryta - 0,5 m długość koryta - 244 m, 7.ul. Warszawska przy trasie Nadwarciańskiej szerokość koryta - 0,5 m długość koryta - 196 m, 8.Zachodnia Obwodnica szerokość koryta - 0,8 m długość koryta - 2000 m, Szacunkowa wartość zamówienia wraz z zamówieniami uzupełniającymi: 9871,04 Euro..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3, 90.48.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.