Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-02
Bytom: Dostawa (zakup, transport, rozładunek) artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 4 w Bytomiu.
Numer ogłoszenia: 258073 - 2013; data zamieszczenia: 02.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 4 im. Mikołaja Kopernika , ul. Bolesława Chrobrego 9, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 0-32 281 30 35, faks 0-32 281 22 41.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: miejska jednostka organizacyjna-szkoła.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa (zakup, transport, rozładunek) artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 4 w Bytomiu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa (zakup, transport, rozładunek) artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 4 w Bytomiu, ul.Chrobrego 9. 2. Postępowanie i tym samym przedmiot zamówienia podzielone jest na nw. części: 1 mięso i wędliny - załącznik Nr1; 2 mrożonki - załącznik Nr2; 3 nabiał - załącznik Nr3; 4 warzywa i owoce - załącznik Nr4; 5 pieczywo - załącznik Nr5; 6 produkty spożywcze - załącznik Nr6, 7 ryby - załącznik Nr7, 8 jaja - załącznik Nr8..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.80.00.00-6, 15.10.00.00-9, 15.20.00.00-0, 15.50.00.00-3, 15.33.11.70-9, 15.81.00.00-9, 03.14.25.00-3, 15.30.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem możliwości i warunków dokonania takiej zmiany, określonych poniżej. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany: 1) strony umowy w przypadku następstwa prawnego wynikające z odrębnych przepisów; 2) wynagrodzenia Wykonawcy (w tym cen jednostkowych) brutto, w przypadku zmiany przepisów obowiązujących dot. podatku VAT; 3) podwyższenia cen jednostkowych określonego produktu w sytuacji wzrostu cen na rynku. Niniejsza zmiana może nastąpić nie częściej niż raz na kwartał i w wysokości nie wyższej niż o wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych za poprzedni kwartał publikowany w Monitorze Polskim (tzw. klauzula waloryzacyjna). W takim przypadku ceny zostaną podwyższone z pierwszym dniem miesiąca następującego po miesiącu, w którym złożono pismo wnioskujące o zmianę; 4) nazwy produktu (producenta) pod warunkiem zaoferowania produktów nie gorszych jakościowo od dotychczas dostarczanych przy jednoczesnym zachowaniu dotychczasowych lub niższych cen jednostkowych. Niniejsza zmiana może nastąpić w przypadku : a) zaprzestania produkcji danego asortymentu przez producenta, b) zmiany gramatury danej pozycji asortymentowej przez producenta produktu, c) niedostępności produktu na rynku powyżej 14 dni kalendarzowych, 5) miejsca dostawy 6) treści umowy w sytuacji wynikłej ze zmiany regulacji prawnych obowiązujących w dniu jej zawarcia. 2. Dokonanie zmiany umowy w zakresie jw. wymaga uprzedniego złożenia na piśmie wniosku Wykonawcy wykazującego zasadność wprowadzenia zmian i zgody Zamawiającego na jej dokonanie lub przedłożenia propozycji zmiany przez Zamawiającego. 3. Jakiekolwiek zmiany nin. umowy wymagają - pod rygorem nieważności - zachowania formy pisemnej w postaci aneksu, z zastrzeżeniem ust.4. 4. Strony uzgadniają możliwość obniżenia ceny jednostkowej określonego produktu w przypadku obniżenia cen produktów na rynku (np. określenie ceny sugerowanej) lub udzielenia bonifikaty przez Wykonawcę w stosunku do ceny oferty, na podstawie której została zawarta niniejsza umowa. Niniejsza zmiana ceny jednostkowej mająca charakter jednorazowej promocji nie powoduje zmiany treści umowy;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: sp4bytom.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa Nr4, ul.Chrobrego 9, 41-902 Bytom.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2013 godzina 09:00, miejsce: Szkoła Podstawowa Nr 4, ul.Chrobrego 9, sala nr 2..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: mięso i wędliny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis wraz ze wskazaniem wielkości i zakresu zamówienia znajduje się w załączniku Nr1 będącego częścią SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: mrożonki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis wraz ze wskazaniem wielkości i zakresu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 będącego częścią SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.33.11.70-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: nabiał.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis wraz ze wskazaniem wielkości i zakresu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 będącego częścią SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.50.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: warzywa i owoce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis wraz ze wskazaniem wielkości i zakresu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 będącego częścią SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.30.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: pieczywo.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis wraz ze wskazaniem wielkości i zakresu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 będącego częścią SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.81.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: różne produkty spożywcze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis wraz ze wskazaniem wielkości i zakresu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 będącego częścią SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: ryby.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis wraz ze wskazaniem wielkości i zakresu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 będącego częścią SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.20.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: jaja.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis wraz ze wskazaniem wielkości i zakresu zamówienia znajduje się w załączniku nr 8 będącego częścią SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 03.14.25.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- "Likwidacja szybu Jas IV dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział KWK "Jas-Mos - Jastrzębie III", Ruch "Jas-Mos".
- Naprawa szkody spowodowanej ruchem zakładu górniczego w pasie drogowym i chodnikach ul. Odrodzenia w Rudzie Śląskiej - naprawa przez Przedsiębiorcę
- Przebudowa zasilania elektroenergetycznego w ramach realizacji zadania "Modernizacja systemów zabezpieczeń ppoż. i systemu antywłamaniowego w budynku przy pl. Jana III Sobieskiego 2 w Bytomiu"
- "Modernizacja układu zasilania, kompensacja mocy" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział CZOK.
- Usługa polegająca na wyk. kompleksowych badań wym. przepisami dwóch PWR oraz utrzymaniu gotowości i podjęciu działań serwisowych urządzeń i podzespołów w obu PWR z wyłączeniem części samochodowej
- "Dostawa części do pomp" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń: Część I, Część II, Część III, Część IV i Część V.
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy mleka i nabiału dla Domu Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" z siedzibą przy ul. Kruczej 17 w Szczecinie
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Integracyjnego Przedszkola nr 12 im. Marii Montessori w Chorzowie, ul. Lipińska 9 - I/2024
- Sukcesywna dostawa ryb i mrożonek do Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców PSG w Białej Podlaskiej
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 124 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych do Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców w Białej Podlaskiej
- Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Miejskiego Przedszkola Samorządowego w Suchej Beskidzkiej w 2024 r. - część II
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.