eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sadkowice › Zakup wyposażenia w celu organizowania imprez kulturalnych w miejscowości Sadkowice - sceny, zadaszenia i krzeseł

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-18

Sadkowice: Zakup wyposażenia w celu organizowania imprez kulturalnych w miejscowości Sadkowice - sceny, zadaszenia i krzeseł
Numer ogłoszenia: 258066 - 2012; data zamieszczenia: 18.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 195994 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sadkowice, Sadkowice 129A, 96-206 Sadkowice, woj. łódzkie, tel. 46 8156191, faks 46 8156191.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wyposażenia w celu organizowania imprez kulturalnych w miejscowości Sadkowice - sceny, zadaszenia i krzeseł.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wyposażenia w celu organizowania imprez kulturalnych w miejscowości Sadkowice -sceny, zadaszenia i krzeseł. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje obejm dostawę wyposażenia opisanego szczegółowo poniżej: A. SCENA Scena o wymiarach 10 x 8 m z systemowych podestów scenicznych o konstrukcji aluminiowej i blatu podestu ze sklejki wodoodpornej wraz ze schodami wejściowymi na scenę. Specyfikacja ilościowa: 1. Podest sceniczny (umożliwiające modułowe tworzenie scen) - kolor: ciemny brąz lub grafit, wymiary: 2 x 1 m - 40 szt. 2. Blaty podestów -atestowana płyta ze sklejki o grubości min. 15 mm z wodoodporną powłoką antypoślizgową. Wytrzymałość podestu min. 750 KG/m2. 3. Nogi teleskopowe regulowane w zakresie nie mniejszym niż 80 do 140 cm wraz ze stabilną stopą z tworzywa gumowego - 160 szt. 4. Klamry spinające podesty - w odpowiedniej ilości by zapewnić stabilność i bezpieczeństwo. 5. Kostki samopoziomujące - komplet by zapewnić stabilność i możliwość regulacji dla całej powierzchni sceny 6. Klamry spinające nogi podestów - w odpowiedniej ilości by zapewnić stabilność i bezpieczeństwo sceny. 7. Barierki ochronne 2m - 12 szt.(wraz z oprzyrządowaniem do umocowania barierek do podestów) 8. Barierka ochronna ok. 1m - 1 szt.(barierka musi być dopasowana do szerokości schodów, wraz z oprzyrządowaniem do umocowania barierek do podestu i schodów). Wymagania techniczne: Podesty sceniczne umożliwiające tworzenie modułowych scen przenośnych o powyższych parametrach. Konstrukcja podestu umożliwiająca montaż na zewnątrz przy nierównym terenie. Podesty sceniczne o konstrukcji aluminiowej z systemem łączenia zapewniającym trwałość i stabilność konstrukcji. Muszą posiadać powierzchnię antypoślizgową trwale mocowaną do podestów, wodoodporną oraz odporną na działanie warunków atmosferycznych (np. wiatr, słońce, deszcz). Podesty umożliwiające różnorodne modelowanie kształtu sceny, a jej rozmiar nie będzie wpływ na stabilność i bezpieczeństwo. Nogi teleskopowe wykonane z lekkiego profilu aluminiowego o płynnej regulacji w zakresie nie mniejszym niż 0,8 m do 1,4 m, umożliwiające bezpieczne umiejscowienie podestu nie tylko na terenie płaskim, ale też w terenie na nierównych gruntach, gdzie konieczne są różne wysokości dla każdej z nóg w celu wypoziomowania podestu. Scena wyposażona w barierki ochronne wraz z uchwytami mocującymi. Rama podestu z rowkami teowymi umożliwiającymi montaż m.in. kostek samopoziomujących podestu przy łączeniu ich ze sobą uchwytów montażowych do barierek, schodów, i innego oprzyrządowania niezbędnego do funkcjonowania sceny. Przykładowe ilustracje sceny zawarto w załączniku nr 6 lub scena o parametrach równoważnych, zgodnych z opisem w niniejszym dziale III SIWZ. Schody: 1. Schody przegubowe, regulowane w zakresie nie mniejszym niż od 80 do 140 cm - 1 szt. (dopasowane do sceny z podestów wraz z barierkami i mocowaniem) 2. Poręcze do schodów przegubowych - 1 kpl składający się z dwóch poręczy - po jednej z każdej strony schodów. Profil schodów - stalowy Stopnie schodów wypełnienie; - wodoodporna sklejka antypoślizgowa w kolorze podestów scenicznych lub - aluminiowa blacha ryflowana Wymagania techniczne: Schody muszą być dopasowane do podestów, zapewniać stabilność i bezpieczeństwo. Barierki muszą stanowić komplet umożliwiający stabilne połączenie ze schodami wraz z niezbędnym osprzętem do zamocowania. Schody przegubowe kompatybilne ze sceną, o regulacji w tym samym zakresie wysokości jak scena, ze stopniami wodoodpornymi- sklejka antypoślizgowa lub aluminiowa blacha ryflowana. Przykładowe ilustracje schodów zawarto w załącznik nr 6 lub schody o parametrach równoważnych, zgodnych z opisem w niniejszym dziale III SIWZ. B. ZADASZENIE ESTRADOWE . Zadaszenie estradowe o wymiarach wewnętrznych 10,5 m x 8,0 m o konstrukcji z lekkich kratownic, poszycie dachu z plandeki PCV, wraz z siatkami bocznymi. Wysokość słupów min. 7 m. Wysokość wewnętrzna sceny min. 6 m. Parametry zadaszenia muszą być odpowiednie by wewnątrz pod zadaszeniem mieściła się scena z podestów o parametrach 10 x 8 m. Zadaszenie musi być dwuspadowe i wyposażone w siatki boczne z trzech stron, przepuszczające powietrze, zabezpieczające scenę przed wpływami czynników atmosferycznych (np. deszczu, śniegu), zwijane do góry. a) Konstrukcja główna: - Słupy - kratownice quadrosystem aluminiowe minimum 390 x 390 x 3 mm z podstawami słupowymi- 4 szt.- aluminiowe, - Obwiednia quadrosystem aluminiowa minimum 390 x 390 x 3 mm - belka główna quadrosystem aluminiowa minimum 390 x 390 x 3 mm - żebra boczne unosystem minimum 50 x 2 mm b) podstawy słupowe aluminiowe- 4 szt. c) zabezpieczenia obwiedni - zawiesia d) stężenia linowe e) odciągi do balastów f) wciągarki - minimum 1,0 t - odpowiednie do podnoszenia konstrukcji dachu- 4 szt. g) wózki słupowe - 4 szt. h) nastawki słupowe - 4 szt i) skrzynia narzędziowa wyposażona w zapasowe elementy mocujące oraz komplet narzędzi do montażu j) plandeka górna z materiału PCV posiadająca atest trudnopalności, kolor: odcień ciemnej zieleni. k) uchwyty umożliwiające montaż siatek bocznych. l) siatki boczne -osłony boczne z trzech stron sceny (tył sceny i dwa boki) wykonane z materiału przepuszczającego powietrze w kolorze czarnym lub zielonym, posiadające atest trudno zapalności, z możliwością wejścia na scenę z jednego boku (w miejscu schodów) ł) załączenie instrukcji obsługi i certyfikatów Wymagania techniczne zadaszenia osłaniającego scenę : Konstrukcja zadaszenia dwuspadowa, spełniająca powyższe wymagania, wykonana z kratownic aluminiowych w systemie QUADRO. Prostokątna rama nośna o parametrach min. 390 x 390 x 3 mm. Całość konstrukcji wykonana w oparciu o lekkie kratownice w systemie quadrosystem, a pola pomiędzy elementami podpierającymi plandekę (belki, żebra) w takiej ilości aby zapewnić równe ułożenie plandeki pokrycia dachu oraz swobodny odpływ wody na wypadek opadów deszczu oraz zapewnić bezpieczne użytkowanie. Całość konstrukcji zadaszenia mocowana do 4 wózków słupowych poruszających się wzdłuż słupów za pomocą 4 wyciągarek o udźwigu min. 1 tony każda, posiadających dopuszczenie techniczne, zapewniające swobodne opuszczanie i podnoszenie dachu. Obwiednia mocowana na 4 słupach nośnych. Dach z pokryciem wodoszczelnym wykonanym z materiału PCV posiadającym atest trudnopalności i stosowny certyfikat. Parametry wewnętrzne zadaszenia dwuspadowego: minimalne 10,5 x 8 m, maksymalne 11,0 x 8,50 m. Parametry zadaszenia muszą być dopasowane do sceny o wymiarach 10 x 8 m, i wszystko razem z siatkami bocznymi musi być kompatybilne. Siatki boczne posiadające atesty trudnopalności dopasowane do parametrów zadaszenia i sceny. Słupy nośne zadaszenia wykonane z kratownic aluminiowych w systemie QUADRO o wymiarach min.390 x 390 x 3 mm o wysokości min. 7 m, powinny posiadać u podstawy podpory boczne z możliwością ich płynnej regulacji na łączeniu z podłożem gwarantujące stabilne, równe ustawienie i bezpieczne użytkowanie zadaszenia . Łączenie ram całości konstrukcji powinno odbywać się za pomocą tzw. szybkozłączy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zastosowania śrub. Przykładowe ilustracje zadaszenia zawarto w załącznik nr 6 lub zadaszenie o parametrach równoważnych, zgodnych z opisem w niniejszym dziale III SIWZ. C. KRZESŁA Krzesła w złączonych kompletach po 4 sztuki - krzesła do zastosowania na wolnym powietrzu , siedzenie i oparcie plastikowe ( w kolorze ciemna zieleń lub ciemny brąz), rama metalowa lakierowana ( w kolorze czarnym), łączone w zestawach po 4 sztuki, razem 100 zestawów po 4 krzesła, czyli łącznie 400 szt. krzeseł. Przykładowe ilustracje krzeseł zawarto w załącznik nr 6 lub krzesła o parametrach równoważnych, zgodnych z opisem w niniejszym dziale III SIWZ. D. WYMAGANIA DODATKOWE 1. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia przedstawiono w niniejszej SIWZ i na przykładowych ilustracjach wyposażenia stanowiących - załącznik nr 6 lub wyposażenie o parametrach równoważnych zgodnych z opisem w niniejszym dziale III SIWZ. Wyposażenie wymagane w kolorystyce określonej w dziale III niniejszej SIWZ. Wymagania techniczne odnośnie przedmiotu zamówienia Zamawiający zawarł w dziale III - opis przedmiotu zamówienia pkt 3.1 SIWZ. 2. Wyposażenie należy dostarczyć do miejscowości Sadkowice, następnie dokonać rozładunku na działce komunalnej we wskazanym przez Zamawiającego miejscu, dokonać kompleksowej-pokazowej prezentacji montażu sceny i zadaszenia oraz przeprowadzić szkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie montażu i obsługi sceny i zadaszenia. 3. Kompleksowy montaż sceny i zadaszenia na działce w Sadkowicach zostanie wykonany przez pracowników Wykonawcy, który przetarg wygra. Następnie Wykonawca ma obowiązek złożyć scenę i zadaszenie oraz przewieść do wskazanego przez Zamawiającego magazynu położonego w Sadkowicach i dokonać rozładunku w magazynie. 4. Zamawiający zastrzega, że na ilustracjach wyposażenia - Załącznik nr 6 do SIWZ przedstawia się przykładowo elementy wyposażenia związane z wykonaniem niniejszego zamówienia. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne przedstawionym produktom. Zgodnie z dyspozycją art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych: Wykonawca, który będzie powoływał się w swojej ofercie na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, co należy rozumieć: o parametrach nie gorszych niż podane w opisie przedmiotu zamówienia zamieszczonym w niniejszej SIWZ. Wymagania techniczne odnośnie przedmiotu zamówienia Zamawiający zawarł w dziale III - opis przedmiotu zamówienia pkt 3.1 SIWZ. 5. Wszystkie elementy zamówienia muszą być fabrycznie nowe. 6. Zamówienie obejmuje dostawę na koszt i ryzyko Wykonawcy w/w wyposażenia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 7. Dostarczone wyposażenie będzie skoordynowane i kompletne z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Do wyposażenia zostaną dołączone wymagane instrukcje obsługi i montażu w języku polskim oraz atesty, certyfikaty. 3.2. Wykonawca udziela gwarancji na okres 36 m-cy licząc od spisania protokołu zdawczo-odbiorczego, na wszystkie elementy wyposażenia. 3.4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej , obowiązującymi przepisami oraz obowiązującymi normami. 3.5. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć przedmiot zamówienia, bez wad, spełniający wymagania techniczne, jakości i bezpieczeństwa określone w przepisach prawnych i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 3.6. Dostarczony przedmiot zamówienia powinien posiadać dokumentację formalno-prawną zgodną z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, oraz ofertą wykonawcy. 3.7. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z normami i warunkami technicznymi oraz jakościowymi dostarczonego wyposażeni. 3.8 . Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 3.9. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 4. Dodatkowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia: a) Zamówienie będzie współfinansowane w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013. Tytuł operacji : Zagospodarowanie centrum miejscowości Sadkowice oraz zakup wyposażenia w celu organizowania imprez kulturalnych. b) Wykonawca przed złożeniem oferty cenowej powinien dokładnie zapoznać się z dokumentacją przetargową (wraz ze sprawdzeniem wszystkich elementów na rysunkach oraz ilości i danych wymienionych w SIWZ ). c) Zamawiający przewiduje płatności dla Wykonawcy po realizacji całego przedmiotu zamówienia, w ciągu 30 dni licząc od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wypełnionej faktury, która będzie wystawiona przez Wykonawcę po odbiorze końcowym całego zadania i spisaniu protokołu zdawczo-odbiorczego przez Wykonawcę i Zamawiającego. e) Oferta musi uwzględniać wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia. Przyjmuje się, że Wykonawca upewnił się co do prawidłowości i kompletności oferty, która powinna pokryć wszystkie jego zobowiązania umowne, a także wszystko to co może być konieczne dla właściwego wykonania zamówienia. f) Szczegółowy zakres określono w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.38.00 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji 44.21.23.20 - Konstrukcje różne 39.29.00.00 - Wyposażenie różne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie będzie współfinansowane w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013. Tytuł operacji : Zagospodarowanie centrum miejscowości Sadkowice oraz zakup wyposażenia w celu organizowania imprez kulturalnych.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ALSPAW Spółka z o.o.,, ul. Batorego 29, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 184319,39 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 133580,34

  • Oferta z najniższą ceną: 133580,34 / Oferta z najwyższą ceną: 190650,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.