To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-08-24
Wrocław: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych i szkoleniowych dla KMP we Wrocławiu.
Numer ogłoszenia: 258050 - 2011; data zamieszczenia: 24.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 159479 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych i szkoleniowych dla KMP we Wrocławiu..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych i szkoleniowych dla KMP we Wrocławiu. 1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę asortymentu wyszczególnionego w załącznikach nr 1.1 do 1.3 do SIWZ, zgodnie z wymaganiami określonymi w załącznikach nr 8.1 do 8.3 do SIWZ oraz wzorami określonymi w załączniku nr 7 do SIWZ. 1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załącznik nr 7 oraz załączniki nr 8.1 do 8.3 do SIWZ, stanowiące integralną część SIWZ. 1.3. Przedmiot zamówienia podzielony został na 3 części, odpowiadające treści załączników nr 1.1 do 1.3 do SIWZ (odpowiednio dla każdej z części zamówienia): - część 1 postępowania - obejmuje dostawę wizytówek, ulotek, podkładek pod napoje, naklejek, zawieszek, wisiorów odblaskowych, kredek ołówkowych, dyplomów, breloków, opasek silikonowych na rękę, książeczek dla dzieci (zgodnie z załącznikiem nr 1.1 do SIWZ, wzorami określonymi w załączniku nr 7 do SIWZ oraz wymaganiami określonymi w załączniku nr 8.1 do SIWZ), - część 2 postępowania - obejmuje dostawę kolorowanek dla dzieci, ulotek, filmów DVD oraz książek (zgodnie z załącznikiem nr 1.2 do SIWZ, wzorami określonymi w załączniku nr 7 do SIWZ oraz wymaganiami określonymi w załączniku nr 8.2 do SIWZ), - część 3 postępowania - obejmuje dostawę alkogogli (zgodnie z załącznikiem nr 1.3 do SIWZ oraz wymaganiami określonymi w załączniku nr 8.3 do SIWZ),.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 79.81.00.00 - Usługi drukowania 30.19.94.10 - Papier samoprzylepny 22.81.50.00 - Notatniki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: - część 1 postępowania - obejmuje dostawę wizytówek, ulotek, podkładek pod napoje, naklejek, zawieszek, wisiorów odblaskowych, kredek ołówkowych, dyplomów, breloków, opasek silikonowych na rękę, książeczek dla dzieci (zgodnie z załącznikiem nr 1.1 do SIWZ, wzorami określonymi w załączniku nr 7 do SIWZ oraz wymaganiami określonymi w załączniku nr 8.1 do SIWZ),
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MKK Sp. z o.o., Dworcowa 4, 87-400 Golub-Dobrzyń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 85275,13 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 94273,04
Oferta z najniższą ceną: 92598,71 / Oferta z najwyższą ceną: 120090,85
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: - część 2 postępowania - obejmuje dostawę kolorowanek dla dzieci, ulotek, filmów DVD oraz książek (zgodnie z załącznikiem nr 1.2 do SIWZ, wzorami określonymi w załączniku nr 7 do SIWZ oraz wymaganiami określonymi w załączniku nr 8.2 do SIWZ),
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Wydawnictwo RONDO, Powstańców Śl. 6, 43-600 Bielsko-Biała, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15153,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14184,52
Oferta z najniższą ceną: 14184,52 / Oferta z najwyższą ceną: 17909,39
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: - część 3 postępowania - obejmuje dostawę alkogogli (zgodnie z załącznikiem nr 1.3 do SIWZ oraz wymaganiami określonymi w załączniku nr 8.3 do SIWZ),
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- S-Print Sp. z o.o., Techników 5, 40-326 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4878,05 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6881,85
Oferta z najniższą ceną: 6881,85 / Oferta z najwyższą ceną: 6881,85
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- "Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących w okresie 12 miesięcy dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu"
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 66 WE WROCŁAWIU
- Dostawa piasku do piaskownic objętych zarządem ZZK - 6 ZADAŃ
- Przebudowa sanitariatów oraz pomieszczenia socjalnego przy ul. Dawida 2 we Wrocławiu
- Remont i przebudowa szatni i łazienek w hali sportowej (dotyczy parteru i I piętra) Liceum Ogólnokształcącego nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wrocławiu.
- SUKCESYWNA DOSTAWA SPECJALISTYCZNYCH ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów popularyzacyjnych
- Usługa druku i oprawy książki pt. "Z miłości do gróni...".
- Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych wraz z oznakowaniem na potrzeby Ministerstwa Infrastruktury.
- Dostawa: podkładek korkowych, karteczek samoprzylepnych, pendrive, termoaktywnych kubków, notesów klejonych
- "Wykonanie materiałów promocyjnych wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego".
- Zaprojektowanie, wykonanie i montaż czterech tablic informacyjno-promocyjnych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu
więcej: Notatniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.