To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-10-09
Wrocław: Systematyczna dostawa profesjonalnych środków do sprzątania, worków foliowych
oraz jednorazowa dostawa sprzętu do sprzątania
Numer ogłoszenia: 258035 - 2008; data zamieszczenia: 09.10.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 208852 - 2008r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. A. Falkiewicza, ul. Warszawska 2, Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3428631, fax 071 3465172.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Systematyczna dostawa profesjonalnych środków do sprzątania, worków foliowych oraz jednorazowa dostawa sprzętu do sprzątania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Systematyczna dostawa profesjonalnych środków do sprzątania, worków foliowych oraz jednorazowa dostawa sprzętu do sprzątania. Przedmiot zamówienia podzielono na 4 zadania: Zadanie nr 1: Comiesięczna dostawa profesjonalnych środków do sprzątania wymienionych w Formularzu cenowym dla zadania nr 1 - załącznik nr 1 do SIWZ, Wymagania: Wykonawca musi zapewnić bezpłatny transport zamówionych preparatów, Muszą być dopuszczone do stosowania w służbie zdrowia Muszą posiadać niezbędne atesty np. PZH, certyfikaty, itp. Muszą być sprzedawane w formie koncentratu, Muszą umożliwiać łatwe dozowanie (Wykonawca musi zapewnić możliwość użyczenia 14 szt. dozowników w cenie max. 1,5% ceny dozownika + bezpłatny serwis). Zamawiający dopuszcza możliwość zawarcia umowy użyczenia dozowników, Środki muszą wydzielać przyjemny zapach (nie podrażniający dróg oddechowych). Należy dołączyć do oferowanych środków Kartę charakterystyki preparatu zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 13.11.2007 r. w sprawie kart charakterystyki (Dz. U. z 2007 r. nr 215, poz. 1588). Zadanie nr 2: Co miesięczna dostawa worków foliowych wymienionych w Formularzu cenowym dla zadania nr 2 - załącznik nr 2 do SIWZ, Wymagania: Wykonawca musi zapewnić bezpłatny transport zamówionych worków, Zadanie nr 3: Zakup jednorazowy sprzętu sprzątającego wymienionego w Formularzu cenowym dla zadania nr 3 - załącznik nr 3 do SIWZ, Wymagania: Sprzęt musi być dopuszczony do użytkowania w obiektach służby zdrowia; Sprzęt musi być wykonany z materiału umożliwiającego jego dezynfekcję; Wykonawca musi zapewnić bezpłatny serwis sprzętu przez cały okres trwania umowy; Wykonawca musi zapewnić bezpłatną dostawę sprzętu; Zestawy sprzątające (wózki duże) na kołach muszą być wyposażone min. w stelaż na worek 120 litrów z pokrywą, dwa wiaderka min 20 litrów, prasę do mopów, cztery wiaderka min. 5 litrów w kolorach żółty, niebieski, zielony i czerwony, obrotowe koła z przodu wózka, uchwyt na mopa i miotłę, min. jedną półkę na środki, Wózki małe na metalowym stelażu, na kołach muszą być wyposażone w dwa wiadra min. 20 litrów oraz prasę do mopów montowaną na stelażu Zadanie nr 4: Zakup maszyny sprzątającej szczegółowo opisanej w Formularzu cenowym dla zadania nr 4 - załącznik nr 4 do SIWZ. Wymagania: Płatność w minimum 3 ratach, Maszyna musi być nowa, Wykonawca musi zapewnić bezpłatny serwis sprzętu w okresie gwarancji oraz serwis po zakończeniu gwarancji. Maszyna musi być łatwa w obsłudze i konserwacji. Zamawiający dopuszcza maszynę o innych parametrach niż podane w załączniku jednak jej wydajność musi umożliwiać codzienne sprzątanie powierzchni ok. 1900 m2..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.50.00.00 - Tworzywa sztuczne w formach podstawowych 25.22.20.00 - 25.22.20.00 .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 333719.05 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Co miesięczna dostawa worków foliowych
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.09.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firmą Produkcyjno-Usługowo-Handlową Mieczysław Kruszelnicki, ul. Chorwacka 45, 51-107 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 30 804,15
- Oferta z najniższą ceną: 30 804,15 oferta z najwyższą ceną: 76 264,80
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zakup jednorazowy sprzętu sprzątającego
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.09.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDI-SEPT Sp. z o.o., Konopnica 159c, 21-030 Motycz, kraj/woj. lubuskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 236835,9
- Oferta z najniższą ceną: 236835,9 oferta z najwyższą ceną: 281789,85
- Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zakup maszyny sprzątającej
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.09.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ECO-CLEAN Malanowicz, Żelazik Sp. J., ul. Tarnogórska 114c, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 5900,00
- Oferta z najniższą ceną: 5900,00 oferta z najwyższą ceną: 12361,29
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- ŚWIADCZENIE USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH
- Remont elewacji tylnej budynku przy ul. Tęczowej 50 we Wrocławiu
- 19a/LEKI/DCZP/2024/P Sukcesywna dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych do apteki szpitalnej na potrzeby "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.
- Dostawa materiałów prewencyjnych dla KMP Wrocław i KPP Zgorzelec
- Dostawa szybkich testów diagnostycznych wraz ze sprzętem potrzebnym do ich wykonania
- "Wykonanie ocen, ekspertyz oraz prac specjalistycznych dla wybranych drzew na terenie Wrocławia: Zadanie 1 ,Zadanie 2, Zadanie 3 - część 2 do realizacji w 2024r "
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.