eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Goczałkowice-Zdrój › Zakup wraz z dostawą warzyw i owoców na potrzeby Działu Zywienia Uzdrowiska Goczałkowice Zdrój

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-09

Goczałkowice-Zdrój: Zakup wraz z dostawą warzyw i owoców na potrzeby Działu Zywienia Uzdrowiska Goczałkowice Zdrój
Numer ogłoszenia: 258004 - 2008; data zamieszczenia: 09.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uzdrowisko Goczałkowice-Zdrój Wojewódzki Ośrodek Reumatologiczno-Rehabilitacyjny , ul. Uzdrowiskowa 54, 43-230 Goczałkowice-Zdrój, woj. śląskie, tel. 032 4491389.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: uzdrowisko-goczalkowice.com.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://bip.silesia-region.pl/jednostki/?zm=186 zakładka - przetargi

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą warzyw i owoców na potrzeby Działu Zywienia Uzdrowiska Goczałkowice Zdrój.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ WARZYW I OWOCÓW NA POTRZEBY DZIAŁU ŻYWIENIA UZDROWISKA GOCZAŁKOWICE-ZDRÓJ w asortymencie i ilościach zaspokajających potrzeby Zamawiającego 1.rodzaje i ilości zamawianych warzyw i owoców zostały szczegółowo opisane i wyszczególnione w Formularzu cenowym - załączniki nr 2 i 2a do specyfikacji i umowy, 2.dostawy będą następować codziennie od poniedziałku do soboty w godz od 600 do 1000 wg harmonogramu ustalonego przez Kierownika Działu Żywienia lub upoważnionego przez niego przedstawiciela. Szczegółowy harmonogram dostaw zostanie uzgodniony po podpisaniu umowy z wybranym Wykonawcą,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.22.20.0 - Owoce cytrusowe 32.22.22.0 - Pomarańcze 32.21.11.8 - 32.21.11.8 32.22.11.1 - Banany 32.22.21.0 - Cytryny 32.22.34.0 - Winogrona 32.21.23.0 - Papryka .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W POSTĘPOWANIU MOGĄ WZIĄĆ UDZIAŁ WYKONAWCY NIE PODLEGAJĄCY WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART.24 UST.1 I 2 ORAZ SPEŁNIAJĄCY WYMOGI ART.22 UST.1 USTAWY Z DNIA 29 STYCZNIA 2004R. - PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH I SPEŁNIAJĄCY WARUNKI ZAWARTE W SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA. W CELU POTWIERDZENIA POWYŻSZEGO WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST ZŁOŻYĆ WYPISANE PONIŻEJ DOKUMENTY..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)wypełniony formularz ofertowy (zał. nr 1 do siwz) 2)wypełniony formularz asortymentowo-cenowy (zał.nr 2 do siwz) 3)oświadczenie o spełnianiu warunków art.22 ust.1 pkt 1-4 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie okoliczności, o których mowa w art.24 ust.1 pkt 1-10 i ust. 2 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych; (zał.nr 3) 4)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5)pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego-udzielone osobom nie wymienionym w dokumencie, o którym mowa w pkt 4, a reprezentującym Wykonawcę, w szczególności poprzez podpisywanie/poświadczanie dokumentów składających się na ofertę oraz innych składanych w toku postępowania 6)wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz stosownych dokumentów(referencji) stwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, że są wykonywane należycie -do każdego wykazanego zamówienia powinny być załączone dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie, a w przypadku dostaw okresowych i ciągłych że są wykonywane należycie. Dla Zamawiającego warunkiem wystarczającym będzie wykazanie jednego zamówienia o wartości nie niższej niż wartość oferty potwierdzonego stosownymi dokumentami, że zostało ono wykonane należycie , a w przypadku świadczenia okresowego i ciągłego , że jest ono wykonywane należycie- zał. nr 4 do siwz 7)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - dotyczy Wykonawców, którzy nie dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 8)zaakceptują projekt umowy - zał. nr 5 do siwz..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: : http://bip.silesia-region.pl/jednostki/?zm=186 zakładka - przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 11 - Uzdrowisko Goczałkowice Zdrój.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Uzdrowisko Goczałkowice Zdrój pokój nr 9 Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.