eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Karlino › Budowa boiska poliuretanowego w Karwinie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-08-01

Karlino: Budowa boiska poliuretanowego w Karwinie
Numer ogłoszenia: 257988 - 2014; data zamieszczenia: 01.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 190920 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Karlino, Plac Jana Pawła II 6, 78-230 Karlino, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3117273, faks 94 3117410.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boiska poliuretanowego w Karwinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska sportowego wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej. Projektowane boisko zlokalizowane jest na działce nr 128 obr. Karwin bezpośrednio przy budynku Szkoły Podstawowej w Karwinie. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót: a) Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne. b) Boisko sportowe o nawierzchni poliuretanowej o wymiarach pola gier 28*15m (wymiar całkowity 32*19m): Na boisku należy przygotować: - pole do gry w piłkę koszykową, - pole do gry w siatkówkę. Na boisku należy zamontować: - 2 bramki o wym. 3,0 x 2,0 m z siatką, - 2 zestawy do piłki koszykowej, - zestaw do piłki siatkowej, c) Zakup wyposażenia sportowego, d) Malowanie linii z przeznaczeniem boiska do gry w piłkę siatkową i koszykową, e) Ogrodzenie boiska z paneli wysokości 4m w wersji ocynkowanej i malowanej proszkowo w kolorze zielonym, montaż furtki z kompletem zawiasowo-zamkowym, panel 2D, profil 80x40x2,5mm z zaślepką, grubość drutu pionowego 5mm, grubość drutów poziomych 2x6mm, f) Budowa chodnika od strony furtki z kostki betonowej o szerokości 1,2 - nawiązać się z chodnikiem do istniejącej drogi betonowej, g) Wykonanie rur osłonowych dwudzielnych na istniejących kablach energetycznych pod boiskiem, usunięcie kolizji z istniejącą kanalizacją grawitacyjną - wykonanie nowego odcinka z rur PCV (SDR 34, SN8 lita, z uszczelką) oraz studni, przepięcie nowego odcinka do istniejącej kanalizacji. h) Zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej. Wytyczenie geodezyjne oraz inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza (rzędne, współrzędne, spadki), inwentaryzacja powykonawcza geodezyjna przełożonych sieci, dokonanie niezbędnych uzgodnień, złożenie zmian na ZUDP, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót stanowiących Rozdział III niniejszej SIWZ. Jeżeli w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót podano nazwy materiałów, produktów lub urządzeń konkretnych systemów lub producentów to należy taktować to jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich takich sytuacjach Wykonawca może zaoferować równoważne materiały, produkty lub urządzenia. Jeżeli Wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym jest obowiązany wskazać, że oferowane dostawy i roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Dodatkowe uwagi: Przedmiot zamówienia powinien zostać zrealizowany zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa i polskimi normami oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. Wykonawca będzie w szczególności zobowiązany do: 1) Prowadzenia robót zgodnie z przepisami BHP, p. poż. i ochrony środowiska; 2) Prowadzenia robót związanych z wykonywaniem przedmiotu zamówienia w sposób pozwalający na korzystanie z obiektów użyteczności publicznej zgodnie z ich przeznaczeniem; 3) Skompletowania wszystkich wyników badań, pomiarów, świadectw jakości, deklaracji zgodności, atestów, certyfikatów oraz kart gwarancyjnych przed zgłoszeniem robót do odbioru; 4) Wykonania i dostarczenia na własny koszt w terminie do 5 dni przed terminem odbioru projektów powykonawczych, z zaznaczeniem ewentualnych zmian w stosunku do projektu, schematów, instrukcji, w tym bhp i p. poż. 5) Wykonania i dostarczenia Zamawiającemu po 4 egzemplarze geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej. 6) udzielenia Zamawiającemu gwarancji jakości wykonania przedmiotu umowy na okres 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu końcowego bezusterkowego odbioru robót. W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zobowiązany jest wykonać co najmniej 1 raz w roku: czesanie, napowietrzanie i nawożenie oraz wykonanie oprysków środkami chemicznymi. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia uregulowane zostały w umowie, która stanowi załącznik nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie realizowane jest w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju PROW lata 2007 - 2013 dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Partner Zbigniew Uszyński Sp. K., ul. Świerczewska 5, 71-066 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 196006,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 237864,89

  • Oferta z najniższą ceną: 237864,89 / Oferta z najwyższą ceną: 269985,62

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.