eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leszno › DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO Z OPROGRAMOWANIEM, USŁUGĄ DOSTĘPU DO INTERNETU, Z ICH SERWISEM ORAZ SZKOLENIA BENEFICJENTÓW KOŃCOWYCH W RAMACH PROJEKTU PRZECIWDZIAŁANIE WYKLUCZENIU CYFROWEMU E-INCLUSION NA OBSZARZE MIASTA LESZNA

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-01

Leszno: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO Z OPROGRAMOWANIEM, USŁUGĄ DOSTĘPU DO INTERNETU, Z ICH SERWISEM ORAZ SZKOLENIA BENEFICJENTÓW KOŃCOWYCH W RAMACH PROJEKTU PRZECIWDZIAŁANIE WYKLUCZENIU CYFROWEMU E-INCLUSION NA OBSZARZE MIASTA LESZNA
Numer ogłoszenia: 257972 - 2014; data zamieszczenia: 01.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Leszno, Urząd Miasta Leszna , ul. Kazimierza Karasia 15, 64-100 Leszno, woj. wielkopolskie, tel. 65 5298100, faks 65 5298131.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO Z OPROGRAMOWANIEM, USŁUGĄ DOSTĘPU DO INTERNETU, Z ICH SERWISEM ORAZ SZKOLENIA BENEFICJENTÓW KOŃCOWYCH W RAMACH PROJEKTU PRZECIWDZIAŁANIE WYKLUCZENIU CYFROWEMU E-INCLUSION NA OBSZARZE MIASTA LESZNA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostarczenie sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, usługą dostępu do Internetu, serwisem oraz przeszkoleniem z zasad obsługi komputera i Internetu dla 120 uczestników projektu oraz dostarczenie 100 szt. sprzętu komputerowego z oprogramowaniem i serwisem dla 16 placówek podległych Beneficjentowi w ramach projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu e-inclusion na obszarze Leszna współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) dostawę 100 sztuk sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla 16 placówek podległych Zamawiającemu oraz zapewnienie serwisu dla dostarczonego sprzętu i oprogramowania; 2) przeprowadzenie szkolenia dla 120 Beneficjentów Końcowych w zakresie obsługi komputera i Internetu (szkolenie będzie się odbywało dla maksymalnie 12-osobowych grup i będzie trwało min. 8 godzin lekcyjnych); 3) dostawę dla 120 Beneficjentów Końcowych 120 sztuk sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz zapewnienie serwisu dla dostarczonego sprzętu i oprogramowania, po ich uprzednim przeszkoleniu w zakresie obsługi komputera i Internetu; 4) zapewnienie dla 120 Beneficjentów Końcowych usługi dostępu do Internetu od dnia następującego po dniu dokonania odbioru końcowego sprzętu komputerowego i oprogramowania do 30 września 2015 roku; 5) ubezpieczenie 120 zestawów dla Beneficjentów Końcowych dostarczonego sprzętu komputerowego i oprogramowania od dnia następującego po dniu dokonania odbioru końcowego sprzętu komputerowego i oprogramowania do 30 września 2015 roku; 6) zapewnienie do dnia 30 września 2015 roku serwisu dla 220 zestawów dostarczonego sprzętu komputerowego i oprogramowania. W trakcie realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązuje się także do: 1) zawarcia umów z Beneficjentami Końcowymi w imieniu Zamawiającego w zakresie użyczenia sprzętu, serwisowania i obsługi w okresie trwania projektu oraz przedstawienie Zamawiającemu raportów- informacji o stanie, kompletności zestawów komputerowych - w ostatnim dniu świadczenia usługi serwisowej; 2) nadzoru nad projektem na wszystkich etapach jego realizacji i eksploatacji oraz raportowania osiągnięcia i utrzymania deklarowanych w projekcie wartości wskaźników produktu i rezultatu oraz napotkanych problemów (sporządzanie raportów sprawozdań po zakończeniu każdego z etapów realizacji Projektu; 3) pełnej współpracy z Zamawiającym oraz z wskazanym przez niego podmiotem świadczącym usługi doradcze w ramach projektu w celu terminowej i prawidłowej realizacji szkoleń i dostaw; 4) potwierdzenia faktycznego wykonania zadań poprzez przygotowanie odbioru realizowanych zadań (w tym protokołów zdawczo-odbiorczych sprzętu, oprogramowania, szkoleń, uruchomienia dostępu do Internetu). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Dostarczane materiały, urządzenia powinny być fabrycznie nowe, nie używane i obejmować powinny wszystkie pozycje wyszczególnione w Opisie przedmiotu zamówienia w pełnym podanym zakresie, z uwzględnieniem wszystkich określonych w tym dokumencie wymagań. Dostawa poszczególnych egzemplarzy sprzętu jak również instalacja Internetu nastąpi na koszt własny Wykonawcy. Sprzęt zostanie dostarczony w opakowaniu firmowym producenta, odpowiadającym właściwościom sprzętu, zapewniającym jego całość i nienaruszalność Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg wspólnego słownika zamówień CPV: 30.20.00.00-1 Urządzenia komputerowe, 30.23.13.00-0 Monitory ekranowe 30.21.30.00-5 Komputery osobiste 48.00.00.00-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne, 50.30.00.00-8 Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi dotyczące komputerów osobistych, sprzętu biurowego, sprzętu telekomunikacyjnego i audiowizualnego, 72.40.00.00-4 Usługi internetowe, 72.31.80.00-7 Usługi przesyłu danych. 2. Definicje pojęć Ilekroć niniejszym w dokumencie jest mowa o Projekcie - należy przez to rozumieć zbiór czynności w celu realizacji celów określonych w działaniu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - e-inclusion na obszarze Miasta Leszna współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Beneficjencie Końcowym (BK) - należy przez to rozumieć odbiorcę usług projektu, wyłonionego podczas rekrutacji i zakwalifikowanego jako uczestnika, dla którego realizowany jest projekt Sprzęcie komputerowym - należy przez to rozumieć komputery wraz z oprogramowaniem, serwery, drukarki, skanery, terminale komputerowe oraz stację umożliwiającą podłączenie się do sieci Internet, udostępnione BK w ramach realizacji projektu (opisane szczegółowo w załączniku nr 7 do SIWZ).

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający informuje, że nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.13.00-0, 30.21.30.00-5, 48.00.00.00-8, 50.30.00.00-8, 72.40.00.00-4, 72.31.80.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca musi wnieść wadium w wysokości: 15 000,00 zł, słownie: piętnaście tysięcy złotych.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał/wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego o wartości brutto nie mniejszej niż 200.000,00 zł. (słownie: dwieście tysięcy złotych). Przez jedną dostawę Zamawiający rozumie wykonanie zamówienia na rzecz jednego podmiotu/Zamawiającego w ramach jednego kontraktu/umowy/zlecenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) wraz ze specyfikacją techniczną oferowanego sprzętu komputerowego (załącznik nr 8 do SIWZ) 2) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ wskazujące część zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom; Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp 3) dowód wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna . 4) jeżeli Wykonawca będzie polegać na potencjale (zasobach) innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków wówczas Wykonawca zobowiązany jest do udowodnienia, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia poprzez złożenie pisemnego zobowiązania podmiotów udostępniających swoje zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji tych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Pisemne zobowiązanie powinno wskazywać w sposób jednoznaczny i bezwarunkowy wolę podmiotu trzeciego udostępnienia swoich zasobów Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego. Zobowiązanie należy złożyć w oryginale. Treść zobowiązania powinna zawierać w szczególności: nazwę podmiotu udostępniającego zasoby, nazwę przyjmującego, okres jakiego dotyczy (czas) udostępnienie zasobów, zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, zakres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, sposób wykorzystywania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, charakter stosunku Wykonawcy z podmiotem udostępniającym.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że będą to zmiany wynikające z następujących przesłanek: 1) w przypadku zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa, których uchwalenie lub zmiana nastąpiły po wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a które mają wpływ na realizację umowy i z których treści wynika konieczność lub zasadność wprowadzenia zmian postanowień umowy, z wyłączeniem zmian dotyczących stawki podatku od towarów i usług (VAT)- (wzrost stawki VAT, nie wpływa na wysokość wynagrodzenia - koszty związane ze wzrostem stawki obciążają sprzedawcę), 2) w zakresie terminu realizacji umowy jedynie w przypadku wystąpienia siły wyższej, przy czym siła wyższa oznacza zdarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy a powodujące niemożność wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu; wydarzenia takie mogą obejmować w szczególności: wojny, pożary, powodzie, embarga przewozowe, strajki oraz oficjalne decyzje organów władzy państwowej; podstawą przedłużenia terminu umownego jest zgłoszenie przerwania wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę w dacie ich przerwania ze wskazaniem przyczyny ich wstrzymania, potwierdzone każdorazowo przez Zamawiającego w formie pisemnej; 3) w zakresie rodzaju/modelu sprzętu w przypadku obiektywnej niemożności dostarczenia sprzętu, w szczególności zakończenia produkcji, niedostępności na rynku, umowę można zmienić co do rodzaju/typu/modelu sprzętu, pod warunkiem, że nowo oferowany sprzęt będzie posiadał nie gorsze parametry niż dotychczas oferowany przez Wykonawcę, z jednoczesnym zachowaniem wymagań określanych przez Zamawiającego dla dostarczanego sprzętu w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. W powyższej sytuacji, zakres świadczonych usług pozostaje bez zmian, zaś wynagrodzenie Wykonawcy nie może zostać zwiększone 4) wprowadzenie lub zmiana podwykonawcy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.leszno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Edukacji, 64-100 Leszno, ul. Przemysłowa 10 (pokój nr 10).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2014 godzina 09:00, miejsce: Wydział Edukacji, 64-100 Leszno, ul. Przemysłowa 10 (pokój nr 10).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO INNOWACYJNA GOSPODARKA NA LATA 2007 - 2013 W RAMACH DZIAŁANIA 8.3 PRZECIWDZIAŁANIE WYKLUCZENIU CYFROWEMU E-INCLUSION OSI PRIORYTETOWEJ 8 SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE- ZWIĘKSZANIE INNOWACYJNOŚCI GOSPODARKI.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.