eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Raczki › Dostawa autobusu w konfiguracji 19+1 (łącznie z kierowcą)



Ogłoszenie z dnia 2014-02-10

Raczki: Dostawa autobusu w konfiguracji 19+1 (łącznie z kierowcą)
Numer ogłoszenia: 25795 - 2014; data zamieszczenia: 10.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Raczki , pl. Kościuszki 14, 16-420 Raczki, woj. podlaskie, tel. 87 5685925, faks 87 5686410.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.raczki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa autobusu w konfiguracji 19+1 (łącznie z kierowcą).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest autobus w konfiguracji 19+1 (łącznie z kierowcą). Autobus fabrycznie nowy o następujących danych i parametrach: 1. Rok produkcji 2014; 2. Silnik wysokoprężny, pojemność do 2 000 cm3; 3. Moc minimum 160 KM; 4. Przeszklony przedział pasażerski (oprócz drzwi tylnych) - szyby przyciemnione pojedyncze wklejone do nadwozia; 5. Izolacja dźwiękowa - termiczna przedziału pasażerskiego; 6. Ściany i sufit wyłożone tapicerką miękką; 7. Parapety wokół okien z tworzywa ABS - łatwo zmywalne: 8. Wzmocniona podłoga sklejką wodoodporną z zabezpieczeniem antykorozyjnym pokryta wykładziną antypoślizgową, wyłożenie boków ścian do wysokości 20 cm; 9. 4 wybijaki szyb samochodowych na ścianach bocznych + oznaczenie wyjść awaryjnych; 10. Fotele typu Intap Ergobus z zintegrowanymi zagłówkami, z regulacją oparcia, fotele w pierwszym rzędzie i środkowym w ostatnim z 3 pkt. pasami bezpieczeństwa (pozostałe fotele posiadają pasy biodrowe); 11. Fotele w trzech ostatnich rzędach na podeście stanowiącym jednocześnie miejsce na bagaż z dostępem od tyłu pojazdu; 12. Wieszaki ubraniowe na słupkach bocznych; 13. Poręcz zabezpieczająca umiejscowiona przed fotelem zamontowanym przy drzwiach wejściowych; 14. Uchwyt ułatwiający wsiadanie przy drzwiach wejściowych; 15. Zasłonki przeciwsłoneczne; 16. Dodatkowa gaśnica 2 kg: 17. Fotel kierowcy w tapicerce foteli przedziału pasażerskiego; 18. Obniżony stopień wejściowy; 19. Luk dachowy w centralnej części dachu pojazdu, spełniający rolę wyjścia awaryjnego; 20. Wentylator nawiewno-wywiewny w przedniej części pojazdu; 21. Dodatkowe oświetlenie - 3 punkty przedziału pasażerskiego, lampki przystosowane do jazdy nocnej; 22.Oświetlenie przy stopniu bocznym - wejściowym; 23. Ogrzewanie niezależne od pracy silnika typu EBERSPAECHER D4 Airtronic z dwupunktowym rozprowadzeniem; 24. Oświetlenie drogowe tylne i przednie; 25. Klimatyzacja; 26. Kolor pomarańczowy; 27. Bliźniacze koła tylnej osi; 28. Rozstaw osi powyżej 4 300 mm; 29. Długość samochodu powyżej 7 300 mm; 30. Radio CD/MP3 ; 31. Tachograf cyfrowy. Wyposażenie dodatkowe autobusu: 1. apteczka; 2. gaśnica z atestem; 3. trójkąt ostrzegawczy; 4. podnośnik hydrauliczny; 5. klucz do kół; Wymagane dokumenty: 1. komplet dokumentów umożliwiających rejestrację pojazdu; 2. książka lub karta gwarancyjna; 3. świadectwo homologacji; 4. instrukcja obsługi pojazdu i osprzętu w języku polskim; 5. katalog części zamiennych pojazdu i osprzętu. Gwarancja, serwis gwarancyjny i pogwarancyjny: 1. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji na min. 24 miesięcy od daty wydania przedmiotu zamówienia; 2. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania okresowych przeglądów gwarancyjnych; 3. W przypadku, gdy w okresie gwarancji naprawa nie może być dokonana w siedzibie Zamawiającego, Wykonawca zapewni bezpłatny serwis gwarancyjny oraz pokryje koszty dojazdu (transportu) pojazdu do serwisu - czas przybycia serwisu w ciągu 48 godz. od momentu zgłoszenia awarii; 4 . W przypadku, gdy w okresie gwarancji zaistnieje konieczność naprawy sprzętu objętego umową przez czas dłuższy niż 14 dni, Wykonawca na czas naprawy zapewni Zamawiającemu sprzęt zastępczy o parametrach technicznych nie gorszych niż sprzęt naprawiany; 5. Wykonawca zapewni serwis pogwarancyjny oraz dostęp do części zamiennych w okresie 7 lat po upływie terminu gwarancji; 6. szczegółowe warunku gwarancji i serwisu pogwarancyjnego określa umowa; Inne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Wykonawca zobowiązany jest do podania nazwy producenta, nazwy, marki, modelu oraz parametrów technicznych pojazdu, nazwy i adresu serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego; 2. Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia kosztów dostawy i rozładunku przedmiotu zamówienia w siedzibie Zamawiającego; 3. Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego przeszkolenia pracownika Zamawiającego w zakresie obsługi pojazdu w siedzibie Zamawiającego w dniu przekazania przedmiotu zamówienia; 4. Przekazanie przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie protokołu przyjęcia - przekazania (załącznik nr 7); 5. Przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania odpowiednich norm (m.in. EURO) i posiadać odpowiednie certyfikaty przewidziane prawem polskim; 6. Przedmiot zamówienia powinien być oznakowany i oświetlony zgodnie z Prawem o ruchu drogowym..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.10.00 - Autobusy i autokary .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 120.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania, wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie pięć tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, zamawiający żąda by wykazał, że wykonał dostawy związane z przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przy czym za takie dostawy Zamawiający uzna dostawy obejmujące wykonanie, co najmniej jednego zamówienia polegającego na dostarczeniu autobusu o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł; Ocena potwierdzenia czy wykonawca wykazał spełnienie warunków udziału nastąpi na podstawie wymaganych i załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz ofertowy, formularz cenowy, oświadczenie wykonawcy z art. 22 Ustawy Prawo zamówień publicznych

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: - zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy; - zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy; - wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.raczki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Raczki, Plac Kościuszki 14, 16-420 Raczki, tel.: (87) 568 64 19, (87) 568 64 13; fax: (87) 568 64 10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Raczki, Plac Kościuszki 14, 16-420 Raczki, tel.: (87) 568 64 19, (87) 568 64 13; fax: (87) 568 64 10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.