eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane › Obsługę nagłośnieniową i oświetleniową oraz ochrona Europejskich Targów Produktów Regionalnych organizowanych przez Tatrzańską Agencję Rozwoju Promocji i Kultury.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-08-19

Zakopane: Obsługę nagłośnieniową i oświetleniową oraz ochrona Europejskich Targów Produktów Regionalnych organizowanych przez Tatrzańską Agencję Rozwoju Promocji i Kultury.
Numer ogłoszenia: 257958 - 2010; data zamieszczenia: 19.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 190228 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Tatrzańska Agencja Rozwoju Promocji i Kultury, Tetmajera 24, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 0-18 20-613-20, faks 0-18 20-739-94.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługę nagłośnieniową i oświetleniową oraz ochrona Europejskich Targów Produktów Regionalnych organizowanych przez Tatrzańską Agencję Rozwoju Promocji i Kultury..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest wybór Wykonawcy, który zapewni obsługę nagłośnieniową i oświetleniową Europejskich Targów Produktów Regionalnych organizowanych przez Tatrzańską Agencję Rozwoju Promocji i Kultury: która obejmuje zapewnienie odpowiedniego sprzętu, wykwalifikowanych pracowników do transportu, montażu i demontażu sprzętu na miejscu imprezy a także zapewnienie odpowiednio wykwalifikowanych osób do obsługi sprzętu w czasie trwania imprezy ( w tym prób artystów), oraz wybór Wykonawcy który zapewni ochronę osób oraz sprzętu podczas przygotowania, likwidacji i przerw (w przypadku imprez wielodniowych) jak i w trakcie Europejskich Targów Produktów Regionalnych organizowanych przez Tatrzańską Agencję Rozwoju Promocji i Kultury wraz z zabezpieczeniem całości związanej z organizacją imprez. określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) jako: główny przedmiot zamówienia: 79952000-2 (usługi w zakresie organizacji imprez) oraz przedmiot uzupełniający 32342400-6 (sprzęt nagłaśniający), 31527260-6 (systemy oświetleniowe), 79710000-4 (usługi ochroniarskie) podczas organizowanych przez Tatrzańską Agencję Rozwoju, Promocji i Kultury imprez zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, z podziałem na dwa pakiety wg zestawienia przedstawionego poniżej w punkcie 3.2. oraz 3.3. SIWZ: 3.2. Pakiet nr 1: Zadaniem Wykonawcy jest zapewnienie kompleksowej usługi nagłośnieniowo-oświetleniowej, która obejmuje zapewnienie odpowiedniego sprzętu nagłośnieniowo-oświetleniowego podczas Europejskich Targów Produktów regionalnych tj.: a) Mały zestaw nagłośnieniowo-oświetleniowo: - nagłośnienie: - moc nagłośnienia 2 KW - 3 KW na stronę - mikser frontowy min. 8 kanałowy - mikrofony bezprzewodowe, pojemnościowe, dynamiczne - oświetlenie: - 8 szt. par 64 b) Średni zestaw nagłośnieniowo-oświetleniowo: - nagłośnienie: - moc nagłośnienia 5 KW - 6 KW na stronę - mikser frontowy min. 24 kanałowy - procesory efektów: bramki, kompresory, korektor graficzny - konsola monitorowa 24 kanałowa - 6 torów monitorowych - głośniki monitorowe 500 W każdy +drumfeel 1000 W - na każdy tor korektor graficzny 31-jedno pasmowy - mikrofony bezprzewodowe, pojemnościowe, dynamiczne, zestawy perkusyjne - oświetlenie: - 15 szt. par 64 - urządzenia inteligentne (głowy) szt. 5 - strobo, reflektor prowadzący, dymownice, oświetlenie publiczności. c) Duży zestaw nagłośnieniowo-oświetleniowo: - nagłośnienie: - moc nagłośnieniowa 15 KW - 17 KW na stronę - mikser frontowy min. 40 kanałowy - procesory efektów: bramki, kompresory, korektor graficzny - konsola monitorowa - 40 kanałowa - od 10-16 torów monitorowych - głośniki monitorowe 500 W każdy + drumfeel 1000 W - na każdy tor korektor graficzny 31-jedno pasmowy - mikrofony bezprzewodowe, pojemnościowe, dynamiczne, zestawy perkusyjne oświetlenie: - 30 szt. par 64 - urządzenia inteligentne (głowy) szt. 10 - strobo, reflektor prowadzący, dymownice, oświetlenie publiczności d) VIP zestaw nagłośnieniowo-oświetleniowo: Szczegółowe wymagania dotyczące zestawu nagłośnieniowo-oświetleniowego VIP określono w załączniku nr 7 do niniejszej SIWZ Podczas trwania Europejskich Targów Produktów Regionalnych odbywających się od 05.08.2010r. - do 08.08.2010r, Miejsce: na terenie Miasta Zakopane - plener, wg zestawienia o którym mowa niżej: 5 sierpnia / Czwartek Europejskie Targi Produktów Regionalnych - Zakopane - Rówień Krupowa Zestaw VIP Europejskie Targi Produktów Regionalnych - Zakopane - Plac pod Gubałówka Średni zestaw Europejskie Targi Produktów Regionalnych - Zakopane - Plac Niepodległości Mały zestaw 6 sierpnia / Piątek Europejskie Targi Produktów Regionalnych - Zakopane, Rówień Krupowa Duży zestaw Europejskie Targi Produktów Regionalnych - Zakopane - Plac pod Gubałówka Średni zestaw Europejskie Targi Produktów Regionalnych - Zakopane - Plac Niepodległości Mały zestaw 7 sierpnia/ Sobota Europejskie Targi Produktów Regionalnych - Zakopane Rówień Krupowa Duży zestaw Europejskie Targi Produktów Regionalnych / Festiwal Oscypka i Serów Wszelakich - Zakopane - Plac pod Gubałówka Średni zestaw Europejskie Targi Produktów Regionalnych - Zakopane - Plac Niepodległości Mały zestaw 8 sierpnia / Niedziela Europejskie Targi Produktów Regionalnych / Festiwal Oscypka i Serów Wszelakich - Zakopane Rówień Krupowa Zestaw VIP Europejskie Targi Produktów Regionalnych - Zakopane - Plac pod Gubałówka Średni zestaw Europejskie Targi Produktów Regionalnych / II Światowy Zjazd Górali - Zakopane - Plac Niepodległości Mały zestaw 3.2.1 Zamawiający informuje, że ilekroć w niniejszej SIWZ i dokumentacji, o której mowa wyżej, przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy lub równoważne. 3.2.2 Wykonawca zobowiązuje się do montażu sprzętu, pozostawania w gotowości do wykonania usługi na co najmniej 5 godzin przed rozpoczęciem imprezy. 3.2.3 Zamawiający informuje, że podane powyżej w punkcie 3.2. SIWZ ilości sprzętu będącego przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego są wielkością wyliczoną w sposób szacunkowy i w trakcie realizacji przedmiotowej umowy mogą ulec zmianie, zmniejszeniu nie więcej niż o 20% w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, a w sytuacjach tego wymagających rezygnacja z całości niektórych pozycji co nie stanowi zmiany warunków zamówienia. 3.2.4 Zamawiający informuje, iż każdorazowo dostarczony sprzęt nagłośnieniowo - oświetleniowy ma zostać dostarczony transportem własnym wykonawcy oraz na koszt własny Wykonawca. 3.3. Pakiet nr 2: Zadaniem Wykonawcy jest zapewnienie ochrony osób oraz sprzętu podczas przygotowania, likwidacji i przerw (w przypadku imprez wielodniowych) jak i w trakcie Europejskich Targów Produktów Regionalnych organizowanych przez Tatrzańską Agencję Rozwoju Promocji i Kultury wraz z zabezpieczeniem całości związanej z organizacją imprezy, o których mowa poniżej: Wykonawca zapewni agentów ochrony w ilości wskazanej poniżej podczas trwania Europejskich Targów Produktów Regionalnych odbywających się od 05.08.2010r. - do 08.08.2010r, Miejsce: na terenie Miasta Zakopane - plener, wg zestawienia o którym mowa niżej: 4 sierpnia/ Środa Europejskie Targi Produktów Regionalnych - Zakopane - Rówień Krupowa Godz. 19:00 - 13:00 - 3 agentów Razem: 54 godz. Europejskie Targi Produktów Regionalnych - Zakopane - Plac pod Gubałówka Godz. 19:00 - 11:00 - 2 agentów Razem: 32 godz. Europejskie Targi Produktów Regionalnych - Zakopane - Plac Niepodległości Godz. 19:00 - 11:00 - 2 agentów Razem: 32 godz. 5 sierpnia/ Czwartek Europejskie Targi Produktów Regionalnych - Zakopane - Rówień Krupowa Godz. 13:00 - 18:00 - 5 agentów Godz. 18:00 - 22:00 - 10 agentów Godz. 22:00 - 11:00 - 3 agentów Razem: 104 godz. Europejskie Targi Produktów Regionalnych - Zakopane - Plac pod Gubałówka Godz. 11:00 - 19:00 - 3 agentów Godz. 19:00 - 11:00 - 2 agentów Razem: 56 godz. Europejskie Targi Produktów Regionalnych - Zakopane - Plac Niepodległości Godz. 11:00 - 19:00 - 2 agentów Godz. 19:00 - 11:00 - 2 agentów Razem: 48 godz. 6 sierpnia/ Piątek Europejskie Targi Produktów Regionalnych - Zakopane, Rówień Krupowa Godz. 11:00 - 19:00 - 5 agentów Godz. 19:00 - 22:00 - 8 agentów Godz. 22:00 - 14:00 - 3 agentów Razem: 112 godz. Europejskie Targi Produktów Regionalnych - Zakopane - Plac pod Gubałówka Godz. 11:00 - 19:00 - 3 agentów Godz. 19:00 - 11:00 - 2 agentów Razem: 56 godz. Europejskie Targi Produktów Regionalnych - Zakopane - Plac Niepodległości Godz. 11:00 - 19:00 - 2 agentów Godz. 19:00 - 11:00 - 2 agentów Razem: 48 godz. 7 sierpnia/ Sobota Europejskie Targi Produktów Regionalnych - Zakopane Rówień Krupowa Godz. 14:00 - 19:00 - 5 agentów Godz. 19:00 - 22:00 - 8 agentów Godz. 22:00 - 11:00 - 3 agentów Razem: 88 godz. Europejskie Targi Produktów Regionalnych / Festiwal Oscypka i Serów Wszelakich - Zakopane - Plac pod Gubałówka Godz. 11:00 - 19:00 - 3 agentów Godz. 19:00 - 11:00 - 2 agentów Razem: 56 godz. Europejskie Targi Produktów Regionalnych - Zakopane - Plac Niepodległości Godz. 11:00 - 19:00 - 2 agentów Godz. 19:00 - 11:00 - 2 agentów Razem: 48 godz. 8 sierpnia/ Niedziela Europejskie Targi Produktów Regionalnych / Festiwal Oscypka i Serów Wszelakich - Zakopane Rówień Krupowa Godz. 11:00 - 19:00 - 5 agentów Godz. 19:00 - 22:00 - 10 agentów Godz. 22:00 - 09:00 - 3 agentów Razem: 103 godz. Europejskie Targi Produktów Regionalnych - Zakopane - Plac pod Gubałówka Godz. 11:00 - 19:00 - 3 agentów Godz. 19:00 - 09:00 - 2 agentów Razem: 54 godz. Europejskie Targi Produktów Regionalnych / II Światowy Zjazd Górali - Zakopane/ Plac Niepodległości Godz. 11:00 - 19:00 - 2 agentów Godz. 19:00 - 09:00 - 2 agentów Razem: 44 godz. 3.3.1 Zamawiający informuje, że podane powyżej w punkcie 3.3. SIWZ roboczo-godziny agentów ochrony będące przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego są wielkością wyliczoną w sposób szacunkowy i w trakcie realizacji przedmiotowej umowy mogą ulec zmianie, zmniejszeniu nie więcej niż o 20% w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, a w sytuacjach tego wymagających rezygnacja z całości niektórych pozycji co nie stanowi zmiany warunków zamówienia. 3.3.2 Zamawiający zastrzega, aby Wykonawca posiadał polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej przez czas trwania umowy wraz z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia na kwotę: min 100 000 zł, najpóźniej w dniu podpisania umowy. 3.4 Zamawiający zastrzega, że Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania usługi dla Zamawiającego tj.: a) posiada sprzęt i urządzenia niezbędne do wykonania usługi, b) posiada dostateczną ilość pracowników do wykonania usługi, c) czas pracy zapewnia terminowe wykonanie usługi, d) posiada odpowiednie środki transportu,..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00 - Usługi w zakresie organizacji imprez 32.34.24.00 - Sprzęt nagłaśniający 31.52.72.60 - Systemy oświetleniowe 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Harnaś-Audio s.c. Marcin Słodyczka, Andrzej Skupień, ,, ul. Krzeptówki 19B, 34-500 34-500 Zakopane, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 32980,00

  • Oferta z najniższą ceną: 32980,00 / Oferta z najwyższą ceną: 35600,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SAKURA Ochrona sp z o.o., ul. Gorkiego 10, 43-300 Bielsko Biała, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18700,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15240,50

  • Oferta z najniższą ceną: 15240,50 / Oferta z najwyższą ceną: 21505,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.