eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ropczyce › wykonanie odbudowy infrastruktury drogowej w ramach otrzymanych środków finansowych na usuwanie skutków klęsk żywiołowych, gdzie zastosowano podział zadań

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-07

POZYCJA 25793

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Ropczyce: wykonanie odbudowy infrastruktury drogowej w ramach otrzymanych środków finansowych na usuwanie skutków klęsk żywiołowych, gdzie zastosowano podział zadań Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Ropczyce, do kontaktów: Zofia Malinowska, Stanisław Panek, ul. Krisego 1 lok. 30, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, tel. (017) 2210550, fax (017) 2210555, e-mail: ropczyce@intertele.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bip.ropczyce.umig.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Gmina Ropczyce ul. Krisego 1 Zofia malinowska, Stanisław Panek, Zofia Malinowska, Stanisław Panek, 39-100 Ropczyce, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, tel. 017 2210532, fax 017 2210555, e-mail: ropczyce@intertele.pl, www.bip.ropczyce.umig.gov.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie odbudowy infrastruktury drogowej w ramach otrzymanych środków finansowych na usuwanie skutków klęsk żywiołowych, gdzie zastosowano podział zadań. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Teren miasta i gminy Ropczyce wg. lokalizacji zadań. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża równiarką 2. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego klinowanego klińcem gr. warstwy 8-15 cm ( w zależności od zadania) 3. Mechaniczne oczyszczenie istniejacej nawierzchni asfaltowej 4. Wyrownanie istniejacej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną 5. Mechaniczne wykonanie nawierzchni ścieralnej z masy mineralno-bitumicznej gr. od 4-5 cm ( w zależności od zadania) 6. Ręczne formowanie i zagęszczanie nasypów ( uzupełnienie poboczy) 7. Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawca jest zobowiazany na kazde żądanie zamawiajacego przedstawić dokumenty świadczące, że wbudowane materiały sa dopuszczone do stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane ( Dz. U. z 2003 Nr 207, poz. 2016 ze zm.) 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Calkowita długość remontowanych dróg 1486 mb/5916 m2 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.08.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: a) spełniają wymogi art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) udzielą 36 miesięcznej gwarancji na roboty, c) przyjmą termin płatności do 30 dni od dnia przekazania faktury, d) dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, potencjałem ekonomicznym i technicznym a także pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia: pracownicy sprawujący samodzielne funkcje techniczne posiadają stosowne do zakresu zamówienia uprawnienia budowlane (branża drogowa) i należą do właściwej izby samorządu zawodowego, 2. Wymaga się od Wykonawcy sprawdzenia w terenie warunków wykonania zamówienia. 3. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą. 4. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego warunku. 5. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spelniania warunków nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych poniżej. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz ofertowy. (Formularz ofertowy stanowi załącznik do SIWZ). 2. Kosztorys ofertowy - w układzie zgodnym z przedmiarem robót. 3. Oświadczenie, iż wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienia publiczne na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 4. W celu potwierdzenia, iż wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, należy dołączyć następujące dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia . Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy dołączyć następujące dokumenty: a) wykaz osób i podmiotów , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresów wykonywanych przez nich czynności b)wykaz personelu odpowiedzialnego za realizację zamówienia oraz dokumenty potwierdzające posiadanie przez nich stosownych uprawnień budowlanych (branża drogowa) a także aktualne zaświadczenia o ich przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego c) wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ropczyce.um.gov.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2007 godzina 08:45. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.06.2007, godzina 09:00, Urzad Miejski w Ropczycach, ul. Krisego 1, 39-100 Ropczyce, pokój nr 109 ( sala Obrad) Budynek A.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 02.05.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Remont drogi gminnej Ropczyce-Borki Chechelskie na odcinku o długości 800 mb w km 2+100 do 3+000. 1) Krótki opis: Profilowanie i zagęszczenie podłoża rowniarką, górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego klinowanego klińcem gr. warstwy po zagęszczeniu 8 cm, mechaniczne wykonanie nawierzchni ścieralnej z masy mineralno bitumicznej gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm, ręczne formowanie i zagęszczanie nasypów ( uzupelnianie poboczy). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42. 3) Wielkość lub zakres: 800 mb/3200 m2. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.08.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Remont drogi gminnej Ropczyce ul. Kolonia na odcinku o długości 300 mb w km 0+850 do 1 +150. 1) Krótki opis: Mechaniczne oczyszczenie istniejacej nawierzchni bitumicznej, wyrównanie istniejacej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną w ilości 50 kg/m2, mechaniczne wykonanienawierzchni ścieralnej z masy mineralno bitumicznej gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm, ręczne formowanie i zagęsczanie nasypów (uzupełnienie poboczy). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42. 3) Wielkość lub zakres: 300 mb/1350m2. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.08.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Remont drogi gminnej Lubzina od E-4 w kierunku PKP na odcinku o długości 386 mb. 1) Krótki opis: Wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego gr. 15 cm, wykonanie nawierzchni z miesznek mineralno-bitumicznych gr. 3 cm,( warstwa wiążaca), wykonanie nawierzchni mineralno-bitumicznej o gr. 4 cm, wyrównanie istniejacej podbudowy tłuczniem kamiennym o gr. 10 cm, regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42. 3) Wielkość lub zakres: 386 mb/1366m2. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.08.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.