eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iława › przetarg nieograniczony na dostawę bezcementowych endoprotez stawu biodrowego, cementowych endoprotez stawu biodrowego, cementowych endoprotez stawu biodrowego z głową bipolarną oraz bezcementowych endoprotez stawu biodrowego z krótkim trzpieniem wraz z u

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-28

Iława: przetarg nieograniczony na dostawę bezcementowych endoprotez stawu biodrowego, cementowych endoprotez stawu biodrowego, cementowych endoprotez stawu biodrowego z głową bipolarną oraz bezcementowych endoprotez stawu biodrowego z krótkim trzpieniem wraz z użyczeniem instrumentarium do implantacji (nr sprawy 7/2010)
Numer ogłoszenia: 25790 - 2010; data zamieszczenia: 28.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Szpital im. Wł. Biegańskiego , ul. Wł. Andersa 3, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6488690, faks 089 6492425.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: szpital.ilawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony na dostawę bezcementowych endoprotez stawu biodrowego, cementowych endoprotez stawu biodrowego, cementowych endoprotez stawu biodrowego z głową bipolarną oraz bezcementowych endoprotez stawu biodrowego z krótkim trzpieniem wraz z użyczeniem instrumentarium do implantacji (nr sprawy 7/2010).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa bezcementowych endoprotez stawu biodrowego, cementowych endoprotez stawu biodrowego, cementowych endoprotez stawu biodrowego z głową bipolarną oraz bezcementowych endoprotez stawu biodrowego z krótkim trzpieniem wraz z użyczeniem instrumentarium do implantacji (nr sprawy 7/2010) 2. W skład przedmiotu zamówienia wchodzi: 2.1. dostawa bezcementowych endoprotez stawu biodrowego, cementowych endoprotez stawu biodrowego, cementowych endoprotez stawu biodrowego z głową bipolarną oraz bezcementowych endoprotez stawu biodrowego z krótkim trzpieniem wraz z użyczeniem instrumentarium do implantacji (nr sprawy 7/2010) 2.2. użyczenie na czas trwania umowy instrumentarium do implantacji w/w endoprotez (koszt użyczenia wliczony w cenę endoprotez) 2.3. użyczenie na czas trwania umowy wiertarki akumulatorowej do w/w endoprotez (koszt użyczenia wliczony w cenę endoprotez) 2.4. utworzenie depozytu u Zamawiającego, w skład którego wchodzi po 2 typoszeregi (pełny zakres rozmiarów wymaganych przez Zamawiającego) wszystkich elementów składowych endoprotezy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 Specyfikacji przedmiotowej -Formularzu cenowym do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.50 - Sztuczne stawy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią warunki dotyczące: 1.1.Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - wykonawca posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania 1.2.Posiadania wiedzy i doświadczenia - wykonawca posiada odpowiednią wiedzę i doświadczenie, umożliwiające realizację zamówienia 1.3.Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 1.4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej - wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację zamówienia. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków 2.1. Zamawiający uzna warunek opisany w punkcie 1.1. za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania (Załącznik nr 4 do SIWZ) 2.2. Zamawiający uzna warunek opisany w punkcie 1.2. za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o posiadaniu odpowiedniej wiedzy i doświadczenia, umożliwiającej realizację zamówienia (Załącznik nr 4 do SIWZ) 2.3. Zamawiający uzna warunek opisany w punkcie 1.3. za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (Załącznik nr 4 do SIWZ) 2.4. Zamawiający uzna warunek opisany w punkcie 1.3. za spełniony, jeśli wykonawca złoży oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację zamówienia (Załącznik nr 4 do SIWZ) Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu według kryterium: spełnia/nie spełnia na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VI. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, zamawiający żąda od wykonawców następujących dokumentów i oświadczeń: 1.1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 4. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 wykonawca składa: 2.1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp (Załącznik nr 5 do SIWZ) 2.2. Wykonawca zamieszkały lub mający swoją siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenia do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy 2.3. Wykonawca zamieszkały lub mający siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 2.2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Dokumenty, o których mowa w punkcie 2.3 podpunkt 1) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Zamawiający żąda: a)opisów w języku polskim (lub przetłumaczonych na język polski) zaoferowanych przez Wykonawcę produktów z uwzględnieniem wszystkich wymaganych przez Zamawiającego parametrów, które musi spełniać przedmiot zamówienia, opisanych w Specyfikacji przedmiotowej b) nieodpłatnych próbek zaoferowanych przez Wykonawcę produktów po jednej sztuce każdego elementu składowego przedmiotu zamówienia (w dowolnym rozmiarze).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.ilawa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie ul. gen. Wł. Andersa 3 14-200 Iława.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie ul. gen. Wł. Andersa 3 14-200 Iława.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.