Ogłoszenie z dnia 2007-12-24
Łęczna: Dostawa soli drogowej niezbrylającej - DR do mieszanki piaskowo-solnej loco Baza Zimowego Utrzymania Dróg m. Łęczna w ilości do 450 Mg - CPV 14440000-7
Numer ogłoszenia: 257865 - 2007; data zamieszczenia: 24.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Łęcznej, Al. Jana Pawła II 95, 21-010 Łęczna, woj. lubelskie, tel. 081 7523082/83.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatleczynski.pl zakładka powiatowe służby i inspekcje
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa soli drogowej niezbrylającej - DR do mieszanki piaskowo-solnej loco Baza Zimowego Utrzymania Dróg m. Łęczna w ilości do 450 Mg - CPV 14440000-7.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Przedmiotem zamówienia jest dostawa soli drogowej niezbrylającej - DR do mieszanki piaskowo-solnej dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Łęcznej w ilości do 450 Mg. Dostarczona sól drogowa powinna spełniać parametry Polskiej Normy PN-86/C-84081/02
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 14.44.00.00 - Sól drogowa Kod CPV wg słownika 2008: 34.92.71.00 - Sól drogowa .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki ogólne O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Dostawcy, którzy : 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Warunki szczegółowe Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: 1)Orzeczenie laboratorium drogowego zgodności soli drogowej do zwalczania śliskości zimowej z normą PN-86/C-84081/02 (ziarnistość 1-6 mm + antyzbrylacz). 2)Aktualna Opinia Instytutu Badawczego Dróg i Mostów w Warszawie stwierdzająca przydatność soli do zwalczania śliskości na nawierzchniach dróg. 3)Atest higieniczny Państwowego Zakładu Higieny potwierdzający spełnienie wymagań higienicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, określonych w Instrukcji, Dostawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Dostawcę za zgodność z oryginałem): 1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, zgodne z treścią Formularza zał. nr 2. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Dostawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne, społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. W/w zaświadczenia winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) Dla potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych, określonych w Instrukcji, Dostawcy winni przedłożyć wraz z ofertą niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Dostawcę za zgodność z oryginałem): 2.1.Orzeczenie laboratorium drogowego zgodności soli drogowej do zwalczania śliskości zimowej z normą PN-86/C-84081/02 (ziarnistość 1-6 mm + antyzbrylacz). 2.2.Aktualną Opinię Instytutu Badawczego Dróg i Mostów w Warszawie stwierdzającą przydatność soli do zwalczania śliskości na nawierzchniach dróg. 2.3.Atest higieniczny Państwowego Zakładu Higieny potwierdzający spełnienie wymagań higienicznych. 3)Jeżeli Dostawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa odpowiedni dokument lub dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od dostawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 poz. 605 z dnia 24 maja 2006r.). Dokumenty, o których mowa wyżej winny być przetłumaczone na język polski zgodnie z art. 9 Ustawy - Prawo zamówień publicznych
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatleczynski.pl zakładka powiatowe służby i ispekcje
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Łęcznej Al. Jana Pawła II 95, 21-010 Łęczna.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.01.2008 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Łęcznej Al. Jana Pawła II 95, 21-010 Łęczna pok. nr 307.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁĘCZNEJ
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW, MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH ORAZ KONTROLI DO PRACOWNI SEROLOGII TRANSFUZJOLOGICZNEJ DO OZNACZEŃ IMMUNOTRANSFUZJOLOGICZNYCH, DZIERŻAWA OPROGRAMOWANIA DO OBSŁUGI PRACOWNI I BANKU KRWI.
- Budowa przedszkola publicznego przy ulicy Tysiąclecia w Łęcznej
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla przedsięwzięcia pn. Rozbudowa instalacji do biologicznego przetwarzania odpadów na terenie Działu Utylizacji Odpadów w Starej Wsi
- DOSTAWA AKCESORIÓW ENDOSKOPOWYCH I PROTEZ DLA SP ZOZ w ŁĘCZNEJ powtórka
- Budowa oświetlenia drogowego wzdłuż drogi powiatowej nr 2017L w os. Kolonia Trębaczów od drogi krajowej nr 82 w kierunku drogi wojewódzkiej nr 829
więcej: przetargi w Łęcznej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg
- "Zakup wraz z dostawą soli drogowej do zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2024/2025"
- Dostawa soli drogowej przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg powiatowych
- Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2024/2025
- Dostawa do 400 ton soli z antyzbrylaczem do wytworzenia piaskosoli na plac ZDP w Wysokiem Mazowieckiem, ul. 1 Maja 7.
- Dostawa materiałów związanych z zimowym oczyszczaniem dróg z podziałem na części
więcej: Sól drogowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.