eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łęczna › Dostawa soli drogowej niezbrylającej - DR do mieszanki piaskowo-solnej loco Baza Zimowego Utrzymania Dróg m. Łęczna w ilości do 450 Mg - CPV 14440000-7



Ogłoszenie z dnia 2007-12-24

Łęczna: Dostawa soli drogowej niezbrylającej - DR do mieszanki piaskowo-solnej loco Baza Zimowego Utrzymania Dróg m. Łęczna w ilości do 450 Mg - CPV 14440000-7
Numer ogłoszenia: 257865 - 2007; data zamieszczenia: 24.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Łęcznej, Al. Jana Pawła II 95, 21-010 Łęczna, woj. lubelskie, tel. 081 7523082/83.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatleczynski.pl zakładka powiatowe służby i inspekcje

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa soli drogowej niezbrylającej - DR do mieszanki piaskowo-solnej loco Baza Zimowego Utrzymania Dróg m. Łęczna w ilości do 450 Mg - CPV 14440000-7.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Przedmiotem zamówienia jest dostawa soli drogowej niezbrylającej - DR do mieszanki piaskowo-solnej dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Łęcznej w ilości do 450 Mg. Dostarczona sól drogowa powinna spełniać parametry Polskiej Normy PN-86/C-84081/02

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 14.44.00.00 - Sól drogowa Kod CPV wg słownika 2008: 34.92.71.00 - Sól drogowa .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki ogólne O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Dostawcy, którzy : 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Warunki szczegółowe Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: 1)Orzeczenie laboratorium drogowego zgodności soli drogowej do zwalczania śliskości zimowej z normą PN-86/C-84081/02 (ziarnistość 1-6 mm + antyzbrylacz). 2)Aktualna Opinia Instytutu Badawczego Dróg i Mostów w Warszawie stwierdzająca przydatność soli do zwalczania śliskości na nawierzchniach dróg. 3)Atest higieniczny Państwowego Zakładu Higieny potwierdzający spełnienie wymagań higienicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, określonych w Instrukcji, Dostawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Dostawcę za zgodność z oryginałem): 1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, zgodne z treścią Formularza zał. nr 2. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Dostawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne, społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. W/w zaświadczenia winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) Dla potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych, określonych w Instrukcji, Dostawcy winni przedłożyć wraz z ofertą niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Dostawcę za zgodność z oryginałem): 2.1.Orzeczenie laboratorium drogowego zgodności soli drogowej do zwalczania śliskości zimowej z normą PN-86/C-84081/02 (ziarnistość 1-6 mm + antyzbrylacz). 2.2.Aktualną Opinię Instytutu Badawczego Dróg i Mostów w Warszawie stwierdzającą przydatność soli do zwalczania śliskości na nawierzchniach dróg. 2.3.Atest higieniczny Państwowego Zakładu Higieny potwierdzający spełnienie wymagań higienicznych. 3)Jeżeli Dostawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa odpowiedni dokument lub dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od dostawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 poz. 605 z dnia 24 maja 2006r.). Dokumenty, o których mowa wyżej winny być przetłumaczone na język polski zgodnie z art. 9 Ustawy - Prawo zamówień publicznych

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatleczynski.pl zakładka powiatowe służby i ispekcje

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Łęcznej Al. Jana Pawła II 95, 21-010 Łęczna.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.01.2008 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Łęcznej Al. Jana Pawła II 95, 21-010 Łęczna pok. nr 307.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.