To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2007-12-24
Kielce: DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO I OPROGRAMOWANIA WRAZ Z TRANSPORTEM DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO
Numer ogłoszenia: 257847 - 2007; data zamieszczenia: 24.12.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 224701 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Skarbowa w Kielcach, ul. Witosa, 25-561 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 34 05 102, fax 0-41 34 458 54.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO I OPROGRAMOWANIA WRAZ Z TRANSPORTEM DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część 1: Dostawa komputerów PC - 25szt. Dostawa monitorów LCD 19 -10 szt. Część 2: Dostawa drukarki sieciowej laserowej z duplexem - 1szt. Dostawa drukarek laserowych jednostanowiskowych z duplexem - 4 szt. Część 3: Dostawa Switchy - 13 szt. Część 4: Dostawa Licencji Windows Server 2003 PL - 1szt. Dostawa Licencji Windows Server 2003 User Cal - 100szt. Dostawa programu Acrobat 8.0 Professional PL - 1szt. Część 5: Dostawa akcesoriów komputerowychSzczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik 1 do SIWZ
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Oryginalny kod CPV: 60.12.20.00 - Usługi drogowego transportu towarów Kod CPV wg słownika 2008: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 126639 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa komputerów PC - 25szt. Dostawa monitorów LCD 19 -10 szt..
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ITECH Sp. z o.o., ul. Planty 4, 25-502 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 62610,40
- Oferta z najniższą ceną: 62610,40 / oferta z najwyższą ceną: 79379,30
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa drukarki sieciowej laserowej z duplexem - 1szt. Dostawa drukarek laserowych jednostanowiskowych z duplexem - 4 szt..
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ABG SPIN S.A, Al. Jerozolimskie 123A, 02-017 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 8132,52
- Oferta z najniższą ceną: 7337,08 / oferta z najwyższą ceną: 8132,52
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa Switchy - 13 szt..
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO "OPTIMUS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO "OPTIMUS" SP. Z O.O.
- PRZEDSIĘBIORSTWO OPTIMUS sp. z o.o., ul. Jana Pawła II 84 K, 98-200 Sieradz, kraj/woj. łódzkie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 12350,06
- Oferta z najniższą ceną: 12350,06 / oferta z najwyższą ceną: 13032,04
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Dostawa Licencji Windows Server 2003 PL - 1szt. Dostawa Licencji Windows Server 2003 User Cal - 100szt. Dostawa programu Acrobat 8.0 Professional PL - 1szt..
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ITECH Sp. z o.o., ul. Planty 4, 25-502 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 13956,80
- Oferta z najniższą ceną: 13956,80 / oferta z najwyższą ceną: 15174,36
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Dostawa akcesoriów komputerowychSzczegółowy Opis Przedmiotu Z.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Progate Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Kościuszki 7, 57-200 Ząbkowice Śląskie, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 2814,82
- Oferta z najniższą ceną: 2814,82 / oferta z najwyższą ceną: 4163,25
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych dla Zakładu Patologii Nowotworów Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
- "Zakup i dostawa 50 sztuk zestawów komputerowych na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach"
- Roboty remontowe w wybranych pomieszczeniach budynku Sądu Okręgowego w Kielcach, ul. Wróblewskiego 4
- KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA WYDARZENIA "SENIOR W PLENERZE"
- Zakup, dostawa i montaż systemu obsługującego parking przed budynkiem Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kielcach
- Zakup i sukcesywna dostawa odczynników i kontroli wraz z dzierżawą analizatora do badania moczu dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa UG oraz remizy OSP w Wielopolu Skrzyńskim wraz z zagospodarowaniem terenu
- Wykonanie kompleksowych usług w zakresie bieżącego utrzymania i remontów gminnych oraz wewnętrznych dróg na terenie gminy Suwałki - część 2 - Zadanie 5.
- Dowóz uczniów do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025 z podziałem na zadania.
- Dowóz uczniów do szkół od 02.09.2024 do 27.06.2025
- "Zakup i dostawa 50 sztuk zestawów komputerowych na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach"
- Dostawa urządzeń komputerowych, monitorów i drukarek dla Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie budownictwa wodnego i melioracji wodnych w CKZiU nr 1 Budowlanka w Zielonej Górze
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.