Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-18
Starogard Gdański: Dowożenie uczniów z terenu gminy Starogard Gdański do szkół w roku szkolnym 2012/2013.
Numer ogłoszenia: 257808 - 2012; data zamieszczenia: 18.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Starogard Gdański , ul. Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. (058) 562 50 67, faks (058) 562 46 41.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.starogardgd.ug.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowożenie uczniów z terenu gminy Starogard Gdański do szkół w roku szkolnym 2012/2013..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie dowozu uczniów z terenu gminy Starogard Gdański w roku szkolnym 2012/2013 na następujących trasach: 1) Koteże - Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 4 w Starogardzie Gd. 2) Krąg - Zespół Szkół Publicznych w Starogardzie Gd. 3) Linowiec - Zespół Szkół Publicznych Starogardzie Gd. 4) Barchnowy - Grabowiec - Lipinki Szlacheckie - Dąbrówka - Zespół Szkół Publicznych w Jabłowie 5) Janowo - Owidz - Barchnowy - Lipinki Szlacheckie - Zespół Szkół Publicznych w Jabłowie 6) Kolincz - Klonówka - Zespół Kształcenia i Wychowania w Rywałdzie 7) Szpęgawsk - Zduny - Publiczna Szkoła Podstawowa w Brzeźnie Wlk. 2. Dzienna długość tras przewozowych wynosi około 300 km. 3. Przewiduje się dwa przewozy na trasie nr 1 w obie strony (rano i po południu), pozostałe po jednym kursie do szkoły i z powrotem. 4. Na poszczególnych trasach szacuje się następującą dzienną ilość uczniów dojeżdżających do szkół: 1) Trasa nr 1 ok. 90 uczniów 2) Trasa nr 2 ok. 40 uczniów 3) Trasa nr 3 ok. 15 uczniów 4) Trasa nr 4 ok. 70 uczniów 5) Trasa nr 5 ok. 40 uczniów 6) Trasa nr 5 ok. 60 uczniów 7) Trasa nr 6 ok. 60 uczniów 5. Dowozy obowiązują w dni nauki szkolnej. 6. Dowozy dostosowywane są do planów lekcji w poszczególnych szkołach, w związku z tym Gmina zastrzega możliwość zmiany godziny odjazdu autobusów na poszczególnych trasach w związku ze zmianą organizacji zajęć lekcyjnym, po uprzednim powiadomieniu Wykonawcy, w terminie nie krótszym niż jedna doba. 7. Gmina może zapewnić opiekę wychowawczą w czasie dowozu najmłodszych (kl. I-III szkoły podstawowej) uczniów do szkół. 8. Gmina zastrzega możliwość zmiany częstotliwości dowozów na trasach wymienionych w pkt. 1 w zależności od potrzeb wynikających z organizacji roku szkolnego 2012/2013..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.14.00.00 - (1) Nieregularny transport osób .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwolą na prawidłowe wykonanie zamówienia, którzy w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, wykonywali usługi o podobnym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, których potencjał techniczny oraz kadrowy pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy spełnią ten warunek poprzez oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku nagłych zdarzeń powodujących uniemożliwienie zrealizowania zadania zgodnie z postanowieniami umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starogardgd.ug.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Starogard Gdański, Wydział Oświaty, Zdrowia i Spraw Społecznych, ul. Sikorskiego 7, 83-200 Starogard Gdański.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Starogard Gdański, ul. Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gdański, pokój nr 19 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z STAROGARDU GDAŃSKIEGO
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Fakturowanie z obsługą kasy fiskalnej + ECDL BASE" dla 8 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starogardzie Gdańskim
- Wymiana istniejących wyeksploatowanych okien skrzynkowych na nowe zespolone o wymaganym współczynniku przenikania ciepła UW w Pawilonie nr XII - oddział psychiatryczny dla dzieci i młodzieży.
- Opracowanie dokumentacji projektowej na potrzeby realizacji projektu pn."Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Powiecie Starogardzkim - Etap I"
- Świadczenie dla osób bezdomnych z terenu miasta Starogard Gdański w zakresie pomocy społecznej polegającej na udzieleniu tymczasowego schronienia - przetarg II
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2707G
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dowożenie i opieka podczas przewozu uczniów niepełnosprawnych do placówek specjalnych w okresie od 2 września 2024 r. do 27 czerwca 2025 r."
- Zapewnienie uczniom niepełnosprawnym bezpłatnego transportu i opieki w czasie przewozu do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025
- Przejazdy zabytkowymi autobusami po Bydgoszczy (program BBO)
- Przewóz uczniów niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno Wychowawczego w Nowym Sączu i Zespołu Szkół w Chełmcu z zapewnieniem opieki podczas przejazdu w roku szkolnym 2024/2025
- Przewóz uczniów niepełnosprawnych do Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno Wychowawczego w Ochotnicy Dolnej z zapewnieniem opieki podczas przejazdu w roku szkolnym 2024/2025
- Dowóz uczniów do szkół podstawowych z podziałem na zadania z zapewnieniem opieki podczas przejazdu w roku szkolnym 2024/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.