eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Utrzymanie i konserwację sygnalizacji świetlnych na terenie miasta Kalisza w 2009 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-09

Kalisz: Utrzymanie i konserwację sygnalizacji świetlnych na terenie miasta Kalisza w 2009 r.
Numer ogłoszenia: 257806 - 2008; data zamieszczenia: 09.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich , ul. Piskorzewska 17, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 5049709, faks 062 5049701.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.kalisz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie i konserwację sygnalizacji świetlnych na terenie miasta Kalisza w 2009 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3. Zakres przedmiotu umowy obejmuje w szczególności: 1/ Prace polegające na utrzymaniu i konserwacji sygnalizacji świetlnych obejmują m.in.: 1.1/Utrzymanie właściwego stanu technicznego urządzeń 1.2/ Utrzymanie w stanie czystości i czytelności urządzeń i elementów sygnalizacji świetlnej oraz pionowego oznakowania towarzyszącego 1.3/Utrzymanie należytego stanu technicznego urządzeń sygnalizacji świetlnej (naprawa pakietów i okablowania, wymiana żarówek, latarń sygnalizacyjnych, sygnalizatorów dźwiękowych, czujników obecności - pętli indukcyjnych). 1.4/Utrzymanie sterownika i urządzeń sygnalizacji świetlnej w stanie zgodnym z wymogami 1.5/ Utrzymanie stanu pracy sterownika, zgodnie z obowiązującą dla danego skrzyżowania dokumentacją. 1.6/ Utrzymanie stanu pracy skoordynowanej sterowników pracujących w ciągach zsynchronizowanych. 1.7/ Sprawdzanie pakietów programowych i pamięci EPROM na testerach i sterownikach 1.8/Sprawdzenie poprawności działania programów sygnalizacyjnych na skrzyżowaniu. 1.9/ Usuwanie awarii prostych np.: spalanie żarówki, uszkodzenie pakietu, zawieszenie pracy systemu sterujacego itp. 2/ Dokonywanie codziennych, rutynowych przeglądów pracy i stanu technicznego urządzeń sygnalizacji świetlnej na każdym skrzyżowaniu. 2.1/ Przyjmowanie zgłoszeń o nieprawidłowym funkcjonowaniu sygnalizacji świetlnych oraz natychmiastowe podejmowanie działań w kierunku usunięcia przyczyn i likwidacji skutków. 2.2/ Codzienne zabezpieczenie pełnej dyspozycyjności (także w niedziele i święta oraz pozostałe dni wolne od pracy) zespołu konserwującego na okres 24 godzin dziennie 2.3/ Prowadzenie na bieżąco dziennika eksploatacji sygnalizacji świetlnych i dokumentowania w nim każdej awarii. 2.4/ Terminowe i sprawne wykonywanie poleceń Zamawiającego oraz innych jednostek zarządzajacych ruchem drogowym na terenie miasta Kalisza i prawne upoważnionych do wydawania poleceń w sprawie sygnalizacji świetlnej (Zarząd Dróg Miejskich, Policja), 2.5/ Utrzymanie ciągłej łączności pomiędzy zespołami konserwującymi, siedzibą Wykonawcy i Zamawiającym (łączność telefoniczna, telefaksowa, radiowa lub w systemie radiopowiadamiania) 3/ Usuwanie awarii i drobne roboty obejmujące: 3.1/ Wymianę przewodów na odcinku głowica - sygnalizator i w sterownikach 3.2/ Usuwanie uszkodzeń spowodowanych przez osoby trzecie, warunki atmosferyczne itp. 3.3/ Zmiany w funkcjonowaniu sygnalizacji świetlnej spowodowane zmianą układu i organizacji ruchu, oraz niezbędne korekty w funkcjonowaniu programu sygnalizacji świetlnej. 3.4/ Usuwanie awarii konstrukcji i okablowania np.: wymiana latarń sygnalizacyjnych, masztów HY, przycisków zgłoszeniowych, detektorów obecności, kabli zasilających i sterujących itp. 3.5/ Montaż i demontaż na zlecenie Zamawiającego latarń sygnalizacyjnych, słupów, masztów HY, okablowania i oznakowania towarzyszącego (tablice typu F, sygnalizatory dźwiękowe, ekrany kontrastowe). Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. Wszystkie koszty związane ze sporządzeniem i przedłożeniem oferty ponosi oferent niezależnie od wyniku postępowania przetargowego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.22.00 - Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: . Wadium Każda oferta musi być zabepieczona wadium w wysokości: 2.000,00 zł Wadium może być wniesione w następujących formach: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych. -Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr. 109 poz. 1158,z późn. zm.) Wadium wnoszone w formie pieniężnej winno być w dniu otwarcia ofert na rachunku Zamawiającego. Nr konta: 48 1160 2202 0000 0000 4218 2912. Oferta nie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona. Zamawiający dokona zwrotu wadium w przypadkach i na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, w przypadku gdy: -odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, -nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w siwz, -zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a , Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który: 1/ wycofał ofertę przed terminem składania ofert, 2/ został wykluczony z postępowania, 3/ którego oferta została odrzucona. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ust.2 pkt. 2 i 3, jeżeli w toku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wniosą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, lub pełnomocnitw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wyłącznie wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych, siwz oraz spełniający następujace warunki minimalne: 1) wykażą, że dysponują kierownikiem robót , który posiada uprawnienia budowlane o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i rządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia. 2) zrealizowali w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej 3 zadania odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za zadania odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, należy rozumieć budowę lub przebudowę sygnalizacji świetlnych w tym co najmniej 2 sygnalizacji akomodacyjnych pracujących w systemie koordynacji lub prowadzenie robót w zakresie utrzymania i konserwacji sygnalizacji świetlnych odpowiadajacych swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. 3) Zaakceptują 21 dniowy termin płatności faktur. 4) Udzielą gwarancji na wykonane usługi na okres minimum 24 miesięcy. 5) Wykonawca pod podpisaniu umowy jest zobowiązany do zorganizowania bazy na terenie miasta Kalisza lub w promieniu 10 km od Kalisza Opis sposobu obliczenia ceny. 1/ Zamawiający wymaga określenia w ofercie niezmiennego wynagrodzenia ryczałtowego za realizację przedmiotu zamówienia w złotych polskich z dokładnością do pełnych groszy. 2/ Pod pojęciem wynagrodzenie ryczałtowe należy rozumieć niezmienne wynagrodzenie na warunkach określonych w art. 632 ustawy Kodeks cywilny. 3/ Ryczałt miesięczny należy wyliczyć w oparciu o Formularz cenowy i Wykaz sygnalizacji świetlnych stanowiące załącznik do siwz. 4/ Cena ryczałtowa musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia wynikające wprost z zakresu rzeczowego określonego w Formularzu cenowym przy uwzględnieniu ilości rodzajów i grup poszczególnych sygnalizacji świetlnych zgodnie z wykazem stanowiącym rozdział V niniejszej specyfikacji 5/ Cenę ryczałtowa należy w obliczyć jako sumę wszystkich pozycji zakresu czynności określonego w formularzu cenowym (poz. 1-14). 6/ Podatek od towarów i usług (VAT) w wysokości 22% należy doliczyć do końcowej wartości wynagrodzenia (poz. 1-14 Formularza cenowego), a następnie wpisać w Formularzu oferty. 5/ Dla wyceny drobnych robót związanych z funkcjonowaniem sygnalizacji świetlnych oraz usuwaniem awarii obejmujących w szczególności uszkodzenia spowodowane przez osoby trzecie, warunki atmosferyczne, zmiany układu i organizacji ruchu, urządzeń i instalacji sygnalizacji świetlnej, przyjąć należy nakłady rzeczowe wg właściwych KNR zgodnie z pkt. 2 Formularza cenowego Służyć będą one kalkulowaniu brakujących cen za wykonane roboty w zakresie usuwania awarii i drobnych robót. Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następujacym kryterium; Cena wykonania - 100% Oferta z najniższą ceną uzyska 100 punktów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a/ oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wraz z oświadczeniem z tyt. spełnienia warunków art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 ustawy Pzp z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn.zm.), na załączonym druku - załącznik Nr 1 b/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c/ wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających że roboty te zostały wykonane należycie - zał. Nr 2. d/ wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, (załączyć niezbędne uprawnieniania i zaświadczeniem o przynależności do OIIB - zał. Nr 3.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.kalisz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich ul. Piskorzewska 17, 62-800 Kalisz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2008 godzina 12:00, miejsce: Zarząd Dróg Miejskich ul. Piskorzewska 17, 62-800 Kalisz - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.