eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubin › Dostawa wyrobów medycznych oraz środków dezynfekcyjnych wg 18 zadań (części)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-20

Lubin: Dostawa wyrobów medycznych oraz środków dezynfekcyjnych wg 18 zadań (części)
Numer ogłoszenia: 257791 - 2010; data zamieszczenia: 20.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Lubinie , ul. Gen. Józefa Bema 5-6, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 076 8401715, faks 076 8401716.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozlubin.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyrobów medycznych oraz środków dezynfekcyjnych wg 18 zadań (części).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wyrobów medycznych i środków dezynfekcyjnych wg 18 zadań (części) do Apteki Szpitala im. J. Jonstona w Lubinie w okresie trwania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załącznikach nr 2 i 3 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza zamówienia uzupełniające zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 7.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.18.32.00-8, 33.63.16.00-8, 33.00.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: a)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b)posiadania wiedzy i doświadczenia; c)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d)sytuacji ekonomicznej i finansowej 2.Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w dziale V niniejszej specyfikacji. 3.Wykonawca może polegać na wiedzy, doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu, albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełniane przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Na potwierdzenie posiadanych uprawnień do wykonywania określonej działalności Wykonawca winien dostarczyć następujące dokumenty: a)Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia i licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym lub oświadczenie Wykonawcy, że ustawy nie nakładają obowiązku posiadania koncesji, zezwolenia i licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. b)Aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c)Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. W przypadku, gdy Wykonawca zalega z płatnościami w ZUS, Urzędzie Skarbowym lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - zaświadczenie wystawione przez w/w organy, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Wykonawca dostarczy: wg oświadczenia nr 1 - wzór załącznik nr 4 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Wykonawca dostarczy: wg oświadczenia nr 1 - wzór załącznik nr 4 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Wykonawca dostarczy: wg oświadczenia nr 1 - wzór załącznik nr 4 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca dostarczy: a)Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, b)wg oświadczenia nr 1 - wzór załącznik nr 4 do SIWZ c)wg oświadczenia nr 3 - wzór załącznik nr 6 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Zamawiający wymagać będzie dla każdej oferowanej pozycji oferty - strony katalogowej, karty charakterystyki, ulotki lub dokumentu równoważnego, który potwierdzi zgodność z opisem przedmiotu zamówienia. Opisy, ulotki lub równoważne dokumenty zaleca się, aby dołączone były w formie elektronicznej na płycie CD. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zaprezentowania przez Wykonawcę wybranych próbek implantów dla potwierdzenia zgodności z opisem przedmiotu zamówienia lub w przypadku, gdy dostarczone opisy lub ulotki nie będą jednoznaczne. Zamawiający niezwłocznie zwróci próbki implantów po dokonaniu rozstrzygnięcia i wyboru Wykonawcy. 3. Dla dostarczanych implantów Zamawiający wymagać będzie dokumenty dopuszczające do użytkowania zgodnie z obowiązującymi przepisami.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zozlubin.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej w Lubinie, ul. Gen. Józefa Bema 5-6, 59-300 Lubin, Dział Zamówień Publicznych, pok. 206.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2010 godzina 11:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej w Lubinie, ul. Gen. Józefa Bema 5-6, 59-300 Lubin, Kancelaria, pok. 201.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zestaw implantów do rekonstrukcji wiązadła krzyżowego przedniego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4 pozycje w zadaniu nr 1 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SIWZ ( tj. specyfikacji ilościowo - asortymentowej ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Enoprotezy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 pozycje w zadaniu nr 2 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SIWZ ( tj. specyfikacji ilościowo - asortymentowej ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zestaw do szycia łąkotki typu all-inside.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycje w zadaniu nr 3 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SIWZ ( tj. specyfikacji ilościowo - asortymentowej ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Endoproteza modularna z głową anatomiczną o kształcie eliptycznym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4 pozycje w zadaniu nr 4 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SIWZ ( tj. specyfikacji ilościowo - asortymentowej ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Płytka do kości piętowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4 pozycje w zadaniu nr 4 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SIWZ ( tj. specyfikacji ilościowo - asortymentowej ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Gotowy do użycia preparat na bazie alkoholi w tym etanoli, bez dodatkowych substancji czynnych tj aldehydu glutarowego, związków amoniowych, pochodnych guanidyny i amfeterycznych zwiazków powierzchniowo czynnych.Przeznaczony do dezynfekcji powierzchni sprzętu medycznego odpornego na działanie alkoholi metodą spryskiwania, szybkoschnący, bezpieczny w zastosowaniu, skuteczny wobec B (w tym Tbc, MRSA), F, V, (Adeno, Rota, HBV, HCV, HIV, Papowa, Polio)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja w zadaniu nr 6 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SIWZ ( tj. specyfikacji ilościowo - asortymentowej ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Gotowy do użycia preparat w postaci aktywnej piany do mycia i dezynfekcji wyrobów madycznych i małych powierzchni, wrażliwych na działanie alkoholu - w tym inkubatrów, głowic USG. Wykazujący wysoką skuteczność biobójczą, aktywny wobec Legionella pneumophilia, MRSA. Działający w czasie 5 min na - bakterie, prątki, wirusy (HIV, HBV, HCV), rotavirusy, herpesvirusy; działający w czasie 15min. na - bakterie, prątki, grzyby, wirusy (HIV, HBV, HCV), rotavirusy, herpesvirusy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja w zadaniu nr 7 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SIWZ ( tj. specyfikacji ilościowo - asortymentowej ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Sprzęt do żywienia dojelitowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 pozycje w zadaniu nr 8 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SIWZ ( tj. specyfikacji ilościowo - asortymentowej ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zestaw do założenia jejunostomii w przebiegu operacji na jamie brzusznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 pozycje w zadaniu nr 9 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SIWZ ( tj. specyfikacji ilościowo - asortymentowej ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dren do pobierania próbki gazu do kalibracji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja w zadaniu nr 10 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SIWZ ( tj. specyfikacji ilościowo - asortymentowej ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Maski klasy P2 z zaworem wydechowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja w zadaniu nr 11 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SIWZ ( tj. specyfikacji ilościowo - asortymentowej ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Kranik trójdrożny jednostopniowy ( do kaniul ) do podawania płynów izotonicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja w zadaniu nr 12 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SIWZ ( tj. specyfikacji ilościowo - asortymentowej ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Kaseta podgrzewająca płyny WF - 100.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja w zadaniu nr 13 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SIWZ ( tj. specyfikacji ilościowo - asortymentowej ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Cewnik silikonowany trójdrożny Ch 18/ 50.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja w zadaniu nr 14 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SIWZ ( tj. specyfikacji ilościowo - asortymentowej ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Urządzenia medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 pozycje w zadaniu nr 15 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SIWZ ( tj. specyfikacji ilościowo - asortymentowej ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Implanty.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 30 pozycji w zadaniu nr 16 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SIWZ ( tj. specyfikacji ilościowo - asortymentowej ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Implanty.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 13 pozycji w zadaniu nr 17 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SIWZ ( tj. specyfikacji ilościowo - asortymentowej ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Druty śródszpikowe dla dzieci.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 18 pozycji w zadaniu nr 18 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SIWZ ( tj. specyfikacji ilościowo - asortymentowej ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.