eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gidle › Usługi z zakresu nadzoru i ochrony siedziby Nadleśnictwa Gidle w latach 2011-2013.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-21

Gidle: Usługi z zakresu nadzoru i ochrony siedziby Nadleśnictwa Gidle w latach 2011-2013.
Numer ogłoszenia: 25776 - 2011; data zamieszczenia: 21.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gidle , Niesulów 3, 97-540 Gidle, woj. łódzkie, tel. (034) 327 29 70, faks (034 ) 327 29 70.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.lasy.gov.pl/gidle

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa reprezentowany przez PGL LP Nadleśnictwo Gidle.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi z zakresu nadzoru i ochrony siedziby Nadleśnictwa Gidle w latach 2011-2013..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi zakresu dozoru i ochrony siedziby Nadleśnictwa Gidle. 2. Miejscem realizacji zamówienia jest teren siedziby Nadleśnictwa Gidle (Niesulów 3, 97-540 Gidle). 3. Szacunkowy wykaz roboczogodzin niezbędnych do zapewnienia minimum ochrony został określony w załączniku nr 2 do SIWZ. 4. Do podstawowych obowiązków pracowników ochrony należeć będzie: objęcie ochroną terenu siedziby Nadleśnictwa Gidle i budynków na nim się znajdujących, sprawdzanie stanu wszelkich zamknięć zabezpieczeń i plomb, sprawdzanie prawidłowości zamknięcia drzwi i okien po opuszczeniu obiektów Nadleśnictwa przez pracowników Zamawiającego w pomieszczeniach przyjętych przez dozór, zgłaszanie Zamawiającemu braków lub naruszeń stanu zabezpieczenia mienia, sprawdzanie opuszczenia obiektów przez osoby trzecie (po zamknięciu budynków i opuszczeniu ich przez pracowników Zamawiającego) w pomieszczeniach objętych usługą, aktywne przebywanie pracowników wykonawcy na terenie obiektów podlegających dozorowi według harmonogramu służb dozoru, przeciwdziałanie próbom kradzieży lub zniszczenia mienia znajdującego się na chronionym terenie, przeciwdziałania przebywaniu na terenie ochranianym osobom nie posiadającym stosownego zezwolenia, nadzorowanie i kontrolowanie funkcjonowania systemów alarmowych, natychmiastowe działanie w przypadku ich uaktywnienia się, sprawdzanie dokumentów uprawniających do wjazdu na teren obiektu i wyjazdu z niego oraz sprawdzanie dokumentów uprawniających do wejścia i wyjścia z obiektu, za wyjątkiem osób zwolnionych z kontroli według odrębnego wykazu przedstawionego przez Zamawiającego nie później niż w dniu rozpoczęcia realizacji zamówienia , prowadzenie stosownej ewidencji w dzienniku służby, w przypadku usług polegających na sprawdzaniu osób i pojazdów postępowanie zgodne z (Wytycznymi prowadzenia czynności sprawdzania pojazdów i osób) przekazanymi przez Zamawiającego (dotyczy to w szczególności warunków ruchu pojazdów i osób) nie później niż w dniu rozpoczęcia realizacji zamówienia. Do czasu przekazania w_w wytycznych przez Zamawiającego wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za realizację tych usług. w sezonie zimowym odśnieżanie dróg wewnętrznych i parkingów siedziby Nadleśnictwa Gidle oraz ich zabezpieczania (np.: w przypadku oblodzenia). 5. Wykonawca usługę dozoru i ochrony siedziby Nadleśnictwa Gidle będzie wykonywał w dni robocze od godziny 15.00 do 7.00 dnia następnego, w soboty, niedziele i święta całą dobę w godzinach od 7.00 do 7.00 dnia następnego. 6. Wykonawca usługę dozoru i ochrony siedziby Nadleśnictwa Gidle będzie wykonywał w obsadzie jednoosobowej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.40.00 - Usługi w zakresie nadzoru .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00_100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w BOŚ Częstochowa nr 16 15401014 2001 7300 0866 0001 z dopiskiem na blankiecie przelewu wadium: ochrona siedziby Nadleśnictwa Gidle. Kopię dowodu wpłaty wadium poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę należy dołączyć do oferty. 4. Nie dopuszcza się wpłacania wadium w pieniądzu do kasy Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy złożyć w oryginale i załączyć do oferty. 6. Z treści wadium wniesionego w innej formie niż w pieniądzu musi jednoznacznie wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 7. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym w zdaniu poprzednim terminie jego wpłatą zostanie uznany rachunek bankowy zamawiającego. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania musi wykazać, że posiada koncesję na ochronę osób i mienia w zakresie i formie zgodnej z przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu, wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. Nr 114, poz.740, z późn. zm.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków posiadania wiedzy i doświadczenia musi wykazać wykonanie minimum dwóch usług z zakresu dozoru i ochrony.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków sytuacji ekonomicznej i finansowej musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia i suma ubezpieczenia wynosi co najmniej 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych). Wykonawca jest zobowiązany do bycia ubezpieczonym przez cały okres trwania umowy. W razie wygaśnięcia polisy w okresie obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego przedstawienia Zamawiającemu nowej polisy (bądź kontynuacji) pod rygorem natychmiastowego rozwiązania umowy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (według załącznika nr 4 do SIWZ)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.lasy.gov.pl/gidle
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.03.2011 godzina 09:30, miejsce: sekretariat zamawiającego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.