eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żytno › Przebudowa mostu przez rzekę Pilicę w miejscowości Modła, obręb Pierzaki, gm. Żytno

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-24

Żytno: Przebudowa mostu przez rzekę Pilicę w miejscowości Modła, obręb Pierzaki, gm. Żytno
Numer ogłoszenia: 257744 - 2007; data zamieszczenia: 24.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żytno, ul. Krótka 4, 97-532 Żytno, woj. łódzkie, tel. 034 3277001, fax 034 3269010.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zytno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa mostu przez rzekę Pilicę w miejscowości Modła, obręb Pierzaki, gm. Żytno.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa mostu przez rzekę Pilicę w miejscowości Modła, obręb Pierzaki, gm. Żytno w zakresie rzeczowym: a). demontażu istniejącej płyty pomostowej z bali drewnianych oraz belek stalowych dwuteowników 300, b). wykonanie mostu jednoprzęsłowego z głównymi elementami nośnymi w postaci dwóch belek żelbetowych strunobetonowych sprężonych T 27 typu B, opierających się na łożyskach elastomerowych bez kotwienia - rozpiętość obiektu 26,6 m, - długość całkowita wraz ze skrzydełkami 30,44 m, - szerokość jezdni 4,0 m, - szerokość całkowita płyty pomostowej 5,4 m, - spadek poprzeczny jezdni 1,5 %, - spadek podłużny mostu 0,5 %, - nośność obiektu - klasa D, - podpory mostu w postaci przyczółków posadowione w liniowym układzie pali żelbetowych (beton B 45) w osłonach z rur stalowych średnicy 355,6 mm (w rozstawie 1,5 m), - przyczółki zbrojone prętami ze stali A-II (18 G2-b) z betonu B 45, - płyta pomostowa o grubości 16 cm z betonu B 45 przenosząca obciążenie klasy D, zbrojona dwukierunkowo z warstwą izolacji z papy termozgrzewalnej na całej powierzchni, warstwa wiążąca gr. 4 cm z betonu asfaltowego i warstwa ścieralna gr. 4 cm z betonu asfaltowego, - poręcze mostowe stalowe.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.11.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.11.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.05.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 8 000,00 zł , słownie: osiem tysięcy złotych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, co oznacza, że prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym zamówieniem; zatrudniają lub zatrudnią kierownika budowy z potwierdzonymi uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia zgodnie z wymogami Prawa budowlanego wraz z aktualnym członkostwem w Izbie Inżynierów. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, co oznacza, że wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 zamówienia (minimum tej samej wielkości) związane z wykonywaniem robót budowlanych odpowiadających robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 200 % wartości ofertowej, wraz z potwierdzeniem należytego wykonania (referencje) wskazanego przez wykonawcę zamówienia. Posiadają niezbędny do wykonania zamówienia sprzęt tj.; samochód samowyładowczy 5-10 t, samochód dostawczy 0,9 t, spycharka gąsienicowa 74 kW, koparka 0,25 m3, zestaw wiertniczy, żuraw gąsiennicowy do 15 t, wciągarka mechaniczna z napędem elektrycznym, sprężarka powietrza 10m3/min, żuraw do 5 t, przyczepa dłużycowa, ponton 10 t, spawarka elektryczna 300A, spawarka elektryczna wirująca 500A, przenośnik taśmowy, wibrosito z mieszalnikiem, samochodowa mieszarka transportowa do betonu, pompa do betonu 60m3/h, prościarka do prętów, nożyce do prętów - mechaniczne, giętarka do prętów mechaniczna, zestaw przyrządów do iniekcji, pompa do betonu na samochodzie, deskowanie systemowe kpl, wibrator pogrążalny, rozkładarka mas bitumicznych o szer 4,0 m, walec statyczny samojezdny 10 t, walec statyczny samojezdny 15 t. Zatrudniali w okresie ostatnich 3 lat, w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 10 pracowników produkcyjnych 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, co oznacza, że posiadają środki finansowe w wysokości 100 % kwoty ofertowej na realizację zamówienia 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 5. Udzielą 36-miesięcznej gwarancji jakości na wykonane zamówienie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 3. Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie załączonego przedmiaru robót 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24, ust. 1, pkt 9 wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 7. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 8. Dokumenty stwierdzające, że osoba - kierownik budowy wskazany przez wykonawcę posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia zgodnie z wymogomi Prawa budowlanego oraz oświadczenie o gotowości współpracy z wykonawcą, w przypadku gdy osoba przewidziana do realizacji zamówienia nie była jego pracownikiem a także ważne zaświadczenie o członkostwie w Izbie Inżynierów. Posiadanie majstra budowy oraz 10 pracowników produkcyjnych. 9. Informację banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 10. Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz personelu kierowniczego, w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 11. Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu tj.; samochód samowyładowczy 5-10 t, samochód dostawczy 0,9 t, spycharka gąsienicowa 74 kW, koparka 0,25 m3, zestaw wiertniczy, żuraw gąsiennicowy do 15 t, wciągarka mechaniczna z napędem elektrycznym, sprężarka powietrza 10m3/min, żuraw do 5 t, przyczepa dłużycowa, ponton 10 t, spawarka elektryczna 300A, spawarka elektryczna wirująca 500A, przenośnik taśmowy, wibrosito z mieszalnikiem, samochodowa mieszarka transportowa do betonu, pompa do betonu 60m3/h, prościarka do prętów, nożyce do prętów - mechaniczne, giętarka do prętów mechaniczna, zestaw przyrządów do iniekcji, pompa do betonu na samochodzie, deskowanie systemowe kpl, wibrator pogrążalny, rozkładarka mas bitumicznych o szer 4,0 m, walec statyczny samojezdny 10 t, walec statyczny samojezdny 15 t. 12. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie,co najmniej 2 zamówienia (minimum tej samej wielkości) związane z wykonywaniem robót budowlanych odpowiadających robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 200 % wartości ofertowej, wraz z potwierdzeniem należytego wykonania (referencje) wskazanego przez wykonawcę zamówienia., z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania. 13. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 14. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzajacy, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 15. Wykaz osób i podmiotów które będą wykonywać zamówienie. 16. Zaakceptowany projekt umowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zytno.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Żytno ul. Krótka 4 97-532 Żytno.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.01.2008 godzina 10:45, miejsce: Urząd Gminy Żytno ul. Krótka 4 97-532 Żytno sekterariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.