eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gręboszów › Remont budynku Remizy OSP Hubenice-Kozłów w miejscowości Hubenice

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-07-29

Gręboszów: Remont budynku Remizy OSP Hubenice-Kozłów w miejscowości Hubenice
Numer ogłoszenia: 257710 - 2009; data zamieszczenia: 29.07.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 201922 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Gręboszów, Gręboszów 144, 33-260 Gręboszów, woj. małopolskie, tel. 014 6416002, faks (014) 641 60 53.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku Remizy OSP Hubenice-Kozłów w miejscowości Hubenice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Remont budynku Remizy OSP Hubenice-Kozłów w m. Hubenice. Pow. zabudowy - 166,65 m2, pow. użytkowa - 152,79 m2, kubatura - 833,25 m3. Lokalizacja - miejscowość Hubenice, działka nr 421 obręb Hubenice. Zakres robót budowlano - remontowych obejmuje: 1) roboty malarskie pokrycia dachu, rynny i rury spustowe, obróbki - czyszczenie i malowanie, 2) przebudowa kanałów wentylacyjnych, przebicie przez strop drewniany, wycięcie otworów w pokryciu, przebudowa kominów powyżej dachu, wykonanie obróbek blacharskich, wykonanie czap kominowych, 3) demontaż syreny, wykonanie konstrukcji pod syrenę alarmową i jej ponowny montaż, 4) elewacje: odbicie tynków, wykonanie nowych tynków, wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa z tynków mineralnych, okładziny ścian płytkami klinkierowymi, montaż parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej, 5) wymiana stolarki okiennej z drewnianej na pcv, obsadzenie podokienników z pcv, 6) wymiana stolarki drzwiowej z dostosowaniem wymiarów otworów drzwiowych do obowiązujących przepisów, 7) roboty posadzkowe; rozebranie pieców, demontaż podłogi drewnianej, wymiana podłoża, wykonanie nowej warstw wyrównawczych, posadzki płytkowe z kamieni sztucznych i materiałów drewnopodobnych. 8) roboty tynkarskie; przetarcie starych tynków, przemurowanie pęknięć, uzupełnienie tynków, tynki wewnętrzne z gipsu szpachlowego, 9) roboty elektryczne; wymiana opraw oświetleniowych, montaż grzejników konwektorowych, 10) roboty malarskie ścian; emulsyjne, lakierami bezbarwnymi, okładziny ścian płytkami, 11) roboty remontowe instalacji sanitarnych, 12) roboty malarskie zewnętrznych elementów metalowych; drzwi, bramy, kraty, balustrady, 13) wykonanie kanalizacji opadowej odprowadzające wody od rur spustowych dachu, 14) wykonanie utwardzenia placu i opaski wokół budynku z kostki brukowej betonowej, z przygotowaniem podłoża oraz wywóz gruzu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dodatkach: nr 8 (przedmiar robót), nr 9 (specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót) stanowiące załączniki do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.43.22.10 - Wykładanie ścian 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 62430.33 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Instalacyjno-Budowlany SANIT-BUD S.C. Jerzy i Andrzej Fido, Dąbrowa Tarnowska, ul. Oleśnicka 14, 33-200 Dąbrowa Tarnowska, kraj/woj. małopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 62430.33
  • Oferta z najniższą ceną: 62430.33 oferta z najwyższą ceną: 73535.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.