eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaworzno › Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia grupowego szkolenia osób bezrobotnych w ramach Projektu Kuźnia przyszłych pracowników współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Poddziałania 7.2.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w następującym zakresieKsięgowość z elementami kadr i płac - 5 osób w I edycji,

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2014-12-12

Jaworzno: Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia grupowego szkolenia osób bezrobotnych w ramach Projektu Kuźnia przyszłych pracowników współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Poddziałania 7.2.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w następującym zakresie: Księgowość z elementami kadr i płac - 5 osób w I edycji,
Numer ogłoszenia: 257679 - 2014; data zamieszczenia: 12.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie , ul. Północna 9B, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 6181924, faks 032 6181901.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-jaworzno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia grupowego szkolenia osób bezrobotnych w ramach Projektu Kuźnia przyszłych pracowników współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Poddziałania 7.2.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w następującym zakresie: Księgowość z elementami kadr i płac - 5 osób w I edycji,.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia grupowego szkolenia osób bezrobotnych w ramach Projektu Kuźnia przyszłych pracowników współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Poddziałania 7.2.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w następującym zakresie: Księgowość z elementami kadr i płac - 5 osób w I edycji, Czas realizacji: nie dłużej niż 5 tygodni. Program szkolenia: minimalna ilość godzin - 180, w tym minimum 130 godzin ćwiczeń. Program szkolenia musi zawierać:1. modułowy program szkolenia zawodowego dla zawodu: księgowy (samodzielny), z zakresu:  księgowy bilansista (kod zawodu: 343201) z następującymi jednostkami modułowymi: 1) ogólne zasady rachunkowości, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: regulacje prawne rachunkowości; istota i zakres rachunkowości; zasady rachunkowości; 2) środki gospodarcze i źródła ich pochodzenia, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: istota i zakres majątku trwałego; struktura majątku obrotowego; treść i formy organizacyjno-prawne kapitałów własnych; struktura kapitałów obcych; treść, układ, cechy bilansu;3) ewidencja operacji gospodarczych, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe:operacje gospodarcze i ich wpływ na bilans; istota i rodzaje kont księgowych; funkcjonowanie kont księgowych; wynik finansowy; poprawianie błędów księgowych; rozdzielność i łączenie kont; 4)organizacja rachunkowości w jednostkach gospodarczych, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: plan kont; zadania i klasyfikacja dokumentów; powstanie i wykorzystanie dokumentu księgowego; obieg i archiwizowanie dokumentów;5) ogólne zasady inwentaryzacji, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe:regulacje prawne inwentaryzacji; istota i zadania inwentaryzacji; rodzaje inwentaryzacji i metody jej przeprowadzania; przygotowanie jednostki gospodarczej do inwentaryzacji; 6) ewidencja obrotu gotówkowego, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: prowadzenie obrotu gotówkowego; sporządzanie asygnat kasowych; sporządzanie bankowego dowodu wpłaty; sporządzanie raportu kasowego; zasady przewozu i przechowywania gotówki; ewidencja księgowa obrotu gotówkowego;7) ewidencja obrotu bezgotówkowego, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: formy i zasady obrotu bezgotówkowego; sporządzanie polecenia przelewu; sporządzanie czeku rozrachunkowego; akredytywa; ewidencja księgowa obrotu bezgotówkowego; ewidencja kredytów bankowych; 8) ewidencja innych środków pieniężnych, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe:istota i formy innych środków pieniężnych;obrót wekslowy;ewidencja księgowa innych środków pieniężnych; 9) sporządzanie list płac i rozdzielników, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: formy płac i systemy wynagrodzeń; karty pracy - wynagrodzeń; wynagrodzenia za urlopy wypoczynkowe i okolicznościowe; wynagrodzenie brutto;wynagrodzenie za okres niezdolności do pracy z tytułu choroby;potrącenie na liście płac;inne świadczenia wynikające ze stosunku pracy;wypłaty z tytułu umowy zlecenia i o dzieło;podział płac i narzutów;indywidualne karty wynagrodzeń; 10)   sporządzanie list zasiłków i deklaracji ZUS, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: podstawa wymiaru zasiłku;wysokość i wpłata zasiłku chorobowego;zasiłek macierzyński i porodowy;zasiłek opiekuńczy;zasiłek wychowawczy;ustalenie dochodu do zasiłku rodzinnego;wypłata zasiłku rodzinnego i pielęgnacyjnego;podstawa składek; wysokość składek;deklaracje rozliczeniowe ZUS;rozliczanie składek i świadczeń 11)   rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe:koszty uzyskania przychodu;stawki podatku dochodowego; ustalenie zaliczki na podatek dochodowy;deklaracje miesięczne podatku dochodowego;roczne rozliczenie podatku dochodowego 12)   ewidencja rozrachunków z tytułu VAT, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe:podatnicy VAT; czytanie podlegające opodatkowaniu/zwolnieniu;stawki podatku VAT;dowody stanowiące podstawę odliczenia VAT naliczonego;rejestr zakupu VAT;ustalenie podatku do odliczenia;rejestr sprzedaży VAT;księgowe ujęcie rozrachunków z tytuł VAT;deklaracje podatku od towarów i usług;analiza konta rozrachunków z tytułu VAT;13) ewidencja rozrachunków z dostawcami, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: wpisywanie dokumentów zakupu do rejestru;sprawdzenie dokumentów zobowiązań wb. dostawców;księgowe ujęcie rozrachunków z dostawcami;analizowanie rozrachunków z dostawcami; 14)   ewidencja rozrachunków z odbiorcami, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe:sporządzanie dokumentów rozrachunku z odbiorcami z tytułu sprzedaży produktów;naliczanie odsetek, kar umownych, odszkodowań w związku z niedotrzymaniem warunków umowy;księgowe ujęcie rozrachunków z odbiorcami;analizowanie i weryfikacja rozrachunków z odbiorcami; 15)   ewidencja rozrachunków z pracownikami, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe:księgowe ujęcie rozrachunków z tytułu wynagrodzeń; księgowe ujęcie innych rozrachunków z pracownikami; analizowanie rozrachunków z pracownikami; 16)   ewidencja rozrachunków publiczno - prawnych, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: rozrachunki z Urzędem Skarbowym;rozrachunki z ZUS;rozrachunki z innymi instytucjami publiczno-prawnymi;analizowanie innych rozrachunków publiczno-prawnych; 17) ewidencja pozostałych rozrachunków, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: rozrachunki z udziałowcami i akcjonariuszami;tytuły pozostałych rozrachunków; księgowe ujęcie pozostałych rozrachunków; obroty kont rozrachunkowych;salda kont pozostałych rozrachunków;windykacja należności;odsetki od nieterminowej realizacji zobowiązań; 18)ewidencja roszczeń, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: roszczenia z tytułu niedoborów i szkód; roszczenia z tytułu kwestionowanych należności; dokumentacja dochodzenia roszczeń; rezerwy należności; księgowe ujęcie roszczeń i rezerw; 19) ewidencja roszczeń barterowych, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe:relacje wymiany barterowej;wycena transakcji barterowej;księgowe ujęcie transakcji barterowych; 20)   ewidencja inwestycji, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: koszty inwestycji;zakres rzeczowy inwestycji; wartość początkowa środków trwałych oddanych do użytkowania przed i po zakończeniu inwestycji; wartość inwestycji nie dających efektu gospodarczego; księgowe ujęcie inwestycji; 21)   ewidencja środków trwałych, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: klasyfikacja środków trwałych; wartość początkowa środków trwałych; metody amortyzacji środków trwałych; amortyzacja środków trwałych używanych i ulepszonych; zasady aktualizacji wartości początkowej środków trwałych; dokumentacja środków trwałych; ewidencja księgowa środków trwałych; ewidencja szczegółowa środków trwałych.22)   ewidencja finansowego majątku trwałego, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: składniki finansowego majątku trwałego; wartość początkowa finansowanego majątku trwałego; księgowe ujęcie finansowego majątku trwałego; różnice powstałe na dzień bilansowy przy wycenie finansowego majątku trwałego; odpisy aktualizujące wartość początkową finansowanego majątku trwałego.23)   ewidencja wartości niematerialnych i prawnych, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: charakterystyka wartości niematerialnych i prawnych; wartość początkowa wartości niematerialnych i prawnych; amortyzacja wartości niematerialnych i prawnych; księgowe ujęcie wartości niematerialnych i prawnych, 24) ewidencja leasingu, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: rodzaje leasingu; VAT w leasingu operacyjnym; VAT w leasingu finansowym; metody amortyzacji środków trwałych; księgowe ujęcie leasingu operacyjnego i finansowego.25)   ewidencja i rozliczanie zakupu towarów i opakowań, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: kontrola dokumentów zakupu i przyjęcia towarów i opakowań; marże handlowe; odchylenia od cen ewidencyjnych towarów; wycena i rozliczenie inwentaryzacji; księgowe ujęcie dokumentów zakupu towarów i opakowań. 26)   ewidencja zakupu usług, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: kontrola dokumentów zakupu usług; księgowe ujęcie dokumentów zakupu usług. 27)   ewidencja i rozliczanie zakupu materiałów, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: kontrola dokumentów dotyczących zakupu materiałów; ceny ewidencyjne materiałów; rozliczenie inwentaryzacji; księgowe ujęcie zakupu materiałów.28)   ewidencja zużycia materiałów, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: wycena dowodów rozchodu materiałów; rozliczanie odchyleń od cen ewidencyjnych i kosztów zakupu; księgowe ujęcie rozchodu - zużycia materiałów. 29)   rozliczenie kosztów handlowych, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: ewidencja kosztów rodzajowych; rozdzielniki kosztów; współczynniki kosztów zakupu i zarządu; rozliczenie międzyokresowe kosztów. 30)   ewidencja i rozliczenie kosztów przedsiębiorstwa, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: deklaracja dokumentów na konta kosztów; księgowanie dowodów na konta kosztów; rozliczenie kosztów produkcji pomocniczych; rozliczenie międzyokresowe kosztów; rozliczenie kosztów zarządu; układ kalkulacyjny kosztów produkcji.31)   kalkulacja kosztu jednostkowego produktu, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe:obliczanie ilości produktów; kalkulacja podziałowa prosta; kalkulacja podziałowa ze współczynnikiem;kalkulacja doliczeniowa; rozliczenie kosztów produkcji;obliczenie odchyleń od cen ewidencyjnych wyrobów gotowych. 32) ewidencja wyrobów gotowych, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: ewidencja przychodu wyrobów gotowych; ewidencja rozchodu wyrobów gotowych; wycena arkuszy inwentaryzacji wyrobów gotowych; zestawienie różnic inwentaryzacyjnych; księgowanie różnic inwentaryzacyjnych. 33)   ewidencja sprzedaży towarów, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: dokumenty sprzedaży towarów; - konta księgowe sprzedaży towarów; odchylenia od cen ewidencyjnych; wynik na sprzedaży towarów. 34)   ewidencja sprzedaży usług, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: dokumenty sprzedaży usług; konta księgowe sprzedaży usług; wynik na sprzedaży usług. 35)   ewidencja sprzedaży wyrobów gotowych, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: dokumenty sprzedaży wyrobów gotowych; wybór kont księgowych sprzedaży wyrobów gotowych; odchylenia od cen ewidencyjnych; wynik na sprzedaży wyrobów gotowych. 36)   ustalenie wyniku finansowego, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: przychody i koszty działalności operacyjnej; przychody i koszty działalności finansowej; straty i zyski nadzwyczajne; metoda kalkulacyjna ustalania wyniku finansowego; metoda porównawcza ustalania wyniku finansowego. 37)   ewidencja wyniku finansowego, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: - zmiany stanu produktów i ich wpływ na wynik finansowy; - przeniesienie sald kont przychodów i kosztów na wynik finansowy; - ewidencja przychodów i kosztów na koncie wynik finansowy ; - wyznaczenie wyników cząstkowych oraz z całokształtu działalności. 38)   podział wyniku finansowego, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: - ustalenie podatku dochodowego od osób prawnych lub fizycznych; - naliczanie dywidendy od funduszu założycielskiego; - deklaracja podatku dochodowego od osób prawnych lub fizycznych oraz rozliczenie dywidendy; - przeznaczenie wyniku finansowego w ramach podziału fakultatywnego; - księgowe rozliczenie wyniku finansowego. 39)   ewidencja funduszy i kapitałów własnych, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: - rodzaje funduszy - kapitałów oraz tytuły ich przeznaczenia; - księgowe ujęcie funduszy - kapitałów własnych. 40)   ewidencja funduszy specjalnych, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: - źródła powstawania funduszy specjalnych oraz tytuły ich przeznaczenia; - księgowe ujęcie funduszy specjalnych. 41)   sporządzanie sprawozdań, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: - statut i rejestracja jednostki; - bilansowa sprawozdawczość finansowa; - pozostała sprawozdawczość finansowa; - zakres sprawozdawczości; - sporządzanie sprawozdań wg określonych wzorów. 42)   sporządzanie bilansu, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: - zamykanie ksiąg rachunkowych; - wzory druków bilansowych; - konta bilansowe pozabilansowe i wynikowe; - obroty i salda kont analitycznych i syntetycznych; - grupowanie aktywów wg układu bilansowego; - grupowanie pasywów wg układu bilansowego; - wycena składników bilansowych; - zestawienie stanu majątkowego jednostki - bilans; - dane uzupełniające do bilansu; - synchronizacja bilansu z innymi sprawozdaniami. 43)   sporządzanie sprawozdań z przepływu środków pieniężnych, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: -memoriałowa podstawa rachunku; - kasowa podstawa rachunku; - standardy rachunku przepływu środków pieniężnych; - sprawozdanie z przepływu środków pieniężnych. 44)   sporządzanie rachunku zysków i strat, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: - istota i treść rachunku wyników; - wynik finansowy w ujęciu księgowym a rachunek zysków i strat; - zestawienie przychodów i kosztów w układzie sprawozdania finansowego rachunek zysków i strat. 45)   analiza podstawowych wskaźników finansowych, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: - materiały źródłowe analizy ekonomicznej; - metody analizy ekonomicznej; - analiza pionowa i pozioma leasingu; - analiza pionowa i pozioma rachunku wyników; - wskaźniki płynności; - wskaźniki rentowności; - wskaźniki sprawności działania; - wskaźniki zarządzania długiem; - formy prezentacji wyników analizy ekonomicznej. 46)   obsługa komputera w zakresie podstawowym, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: - budowa sprzętu komputerowego; - operacja na dyskach; - operacja na katalogach; - operacja na plikach; - praca w oknach środowiska Windows; - zmiana parametrów systemu Windows; - zarządzanie plikami w Windows; - praca z aplikacjami i przenoszenie obiektów w Windows. - drukowanie dokumentów ze środowiska Windows. 47)   arkusze kalkulacyjne w zastosowaniach  finansowo- księgowych, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: - podstawy arkusza kalkulacyjnego; - wprowadzanie i edycja; - formatowanie; - zapisywanie i odczytywanie arkuszy; - funkcje wbudowane; - tworzenie wykresów; -modyfikacja wykresów; - problemy typu co jeśli; - scenariusz zdarzeń; - funkcje trendu; - drukowanie; - praca z kilkoma arkuszami. 48)   obsługa programów płacowych, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: - charakterystyka i budowa programu płace; - zakładanie katalogów; - opracowywanie listy płac; - drukowanie listy płac i przelewów; - raporty i zestawienia; - archiwizacja danych. 49)   obsługa programów finansowo- księgowych, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: - charakterystyka i budowa programu f-k; - wprowadzanie danych do katalogów; - wprowadzanie transakcji do księgi głównej i kasy; - wprowadzanie operacji gospodarczych do rejestru należności; - wprowadzanie operacji gospodarczych do rejestru zobowiązań; - drukowanie rejestrów; - księgowanie; - zestawienia; - raporty finansowe; - zamykanie okresów; - archiwizacja danych. - suma godzin dla jednostek modułowych 46,47,48,49 - minimum 40 godzin 2. zgodnie z modułowym programem szkolenia zawodowego dla zawodu: księgowy, z zakresu: księgowy ds. płac i rozliczeń z ZUS (kod zawodu: 343201): 1) wynagrodzenie za pracę - minimum 6 godzin, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: - płaca - jej funkcje i zasady ; - elementy i składniki wynagrodzenia za pracę; - minimalne wynagrodzenie za pracę; - systemy wynagrodzenia za pracę; - wzorcowa lista płac. 2) ochrona wynagrodzenia za pracę i obowiązki pracodawców - minimum 6 godzin; zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: - prawo do wynagrodzenia; - ochrona wynagrodzenia za pracę; - wgląd do dokumentacji płacowej; - potrącenia z wynagrodzenia za pracę; - rozliczenia publicznoprawne; - odpowiedzialność pracodawcy przy wypłacie wynagrodzeń. 3) rozliczenie składek ZUS - minimum 6 godzin; zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: - dokumenty zgłoszeniowe, rozliczeniowe i płatnicze; - zasady i tryb postępowania w sprawach rozliczenia składek; - wypełnianie i przekazywanie dokumentów ubezpieczeniowych. 4) zasiłki z ubezpieczenia społecznego - minimum 6 godzin; zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: - zasiłek chorobowy i opiekuńczy; - świadczenia rehabilitacyjne; - zasiłek macierzyński; - zasiłki rodzinne, pielęgnacyjne i wychowawcze. 5) kompletowanie wniosków o emerytury i renty oraz ustalenie kapitału początkowego - minimum 6 godzin; zawierająca następujące jednostki szkoleniowe: - kapitał początkowy - jego istota i zadania - wniosek ZUS do pracodawców w sprawie kapitału początkowego; - kompletowanie dokumentów do wniosku o ustalenie kapitału początkowego; - ustalenie kapitału początkowego. 3. jednostkę modułową: zagadnienia z zakresu kadr, w tym elementy związane z prawem pracy- minimum 20 godzin; 4. jednostkę modułową: obsługa programu PŁATNIK- minimum 15 godzin; 5. jednostkę modułową: obsługa programu SYMFONIA w zakresie kadr i płac - minimum 15 godzin. Dodatkowe wymagania: Wykonawca zakupi dla każdego uczestnika szkolenia książkę z zakresu księgowości oraz kadr i płac..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 25.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia warunku wymagane jest by Wykonawca wykazał, że posiada aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych /Dz. U. Nr 236 poz. 2365/. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w rozdziale 6 ust.3 pkt 3.1 i pkt 3.2 SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia warunku wymagane jest by Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej dwie usługi z zakresu Księgowość z elementami kadr i płac na minimum 5 osób. Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku oddzielnej realizacji tych szkoleń, czyli oddzielnie po dwa szkolenia: księgowość oraz szkolenia z zakresu kadr i płac. Zamawiający uzna również warunek za spełniony w przypadku realizacji szkoleń o innej nazwie, o zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. Jeżeli z nazwy szkolenia nie wynika bezpośrednio, iż odpowiada swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia należy wskazać jakie moduły zawiera. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale 6 ust.4 pkt 4.1-4.3 SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca wyznaczy do realizacji przedmiotu zamówienia kadrę wykładowczą, spełniającą następujące warunki: 1) wykładowcy prowadzący zajęcia teoretyczne, praktyczne oraz ćwiczenia muszą posiadać wykształcenie wyższe związane z tematyką prowadzonej jednostki modułowej lub wykształcenie wyższe oraz minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe związane z tematyką prowadzonej jednostki modułowej. 2) każda z osób prowadzących zajęcia musi posiadać co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć zgodnych z tematyką prowadzonej jednostki modułowej. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale 6 ust.5 pkt 5.1-5.2 SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 0.85
  • 2 - posiadanie certyfikatu jakości usług - 0.1
  • 3 - prowadzenie analiz skuteczności i efektywności przeprowadzanych szkoleń - 0.05

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, po wzajemnym uzgodnieniu stron, w zakresie: 1) osób prowadzących szkolenie. Po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego, w szczególnie uzasadnionych przypadkach (np. choroba, zgon lub inna sytuacja losowa, której nie można było wcześniej przewidzieć) Wykonawca może dokonać wymiany osób delegowanych do wykonania przedmiotu umowy. W takiej sytuacji Wykonawca przedstawi Zamawiającemu pisemnie propozycję zmiany wraz z jej uzasadnieniem, wskazując osobę/y o co najmniej porównywalnych kwalifikacjach jakie określono w SIWZ. Jednocześnie Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów wynikających bezpośrednio lub pośrednio z wymiany osób, wyznaczonych przez Wykonawcę do wykonania przedmiotu zamówienia. 2) terminu realizacji przedmiotu zamówienia. Po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego w szczególnie uzasadnionych przypadkach (np. choroba, zgon lub inna sytuacja losowa, której nie można było wcześniej przewidzieć) Zamawiający może wyrazić zgodę na zmianę terminu realizacji szkolenia. W takiej sytuacji Wykonawca przedstawi Zamawiającemu pisemnie propozycję zmiany wraz z jej uzasadnieniem. Zmiana terminu szkolenia - w szczególnie uzasadnionych przypadkach, np. niezakwalifikowanie się odpowiedniej liczby uczestników szkolenia - może także nastąpić z inicjatywy Zamawiającego. Jednocześnie Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów wynikających bezpośrednio lub pośrednio ze zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia. 3) miejsca przeprowadzenia szkolenia. Po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego, w szczególnie uzasadnionych przypadkach, Wykonawca może dokonać zmiany miejsca przeprowadzenia szkolenia. W takiej sytuacji Wykonawca przedstawi Zamawiającemu pisemnie propozycję zmiany wraz z jej uzasadnieniem, wskazując propozycję miejsca szkolenia o co najmniej porównywalnych warunkach jakie określono w SIWZ, przy jednoczesnym spełnieniu warunku, o którym mowa w Rozdziale 3, pkt. 3, ppkt. 3.1 SIWZ. Jednocześnie Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów wynikających bezpośrednio lub pośrednio ze zmiany miejsca szkolenia. 4) zmniejszenia ilości osób przewidzianych do przeszkolenia - w szczególnie uzasadnionych przypadkach tj. rezygnacja osoby zakwalifikowanej na szkolenie w terminie uniemożliwiającym dokonanie kolejnego naboru, brak osób spełniających warunki skierowania na szkolenie, Zamawiający może zmniejszyć ilość skierowanych na szkolenie maksymalnie o 1 osobę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup-jaworzno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie ul. Północna 9b, 43-600 Jaworzno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2014 godzina 08:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy Jaworznie, ul. Północna 9b, 43-600 Jaworzno I piętro, pokój nr 124.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: w ramach Projektu Kuźnia przyszłych pracowników współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego- Poddziałania 7.2.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.