eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Utrzymanie terenów zieleni parkowej Dzielnicy Ursynów - z podziałem na zadaniaZadanie 3. Park przy Bażantarni- zamówienie uzupełniające

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-09-30

Warszawa: Utrzymanie terenów zieleni parkowej Dzielnicy Ursynów - z podziałem na zadania: Zadanie 3. Park przy Bażantarni- zamówienie uzupełniające
Numer ogłoszenia: 257668 - 2015; data zamieszczenia: 30.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów, al. Komisji Edukacji Narodowej 61, 02-777 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5457100, faks 022 5457291 , strona internetowa www.ursynow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie terenów zieleni parkowej Dzielnicy Ursynów - z podziałem na zadania: Zadanie 3. Park przy Bażantarni- zamówienie uzupełniające.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: utrzymanie terenów zieleni parkowej Dzielnicy Ursynów - z podziałem na zadania: Zadanie 3. Park przy Bażantarni- zamówienie uzupełniające. II.3.1. Zakres prac będących przedmiotem zamówienia obejmuje m.in. prace polegające na: - pielęgnacji trawników - koszenie, grabienie, usuwanie zanieczyszczeń itd., - pielęgnacji nawierzchni typu Hanse Grand Robust, - zakupie, nasadzeniu i kompleksowej pielęgnacji zieleni niskiej: rabat, roślin jednorocznych, żywopłotów, krzewów i pnączy, - wycince, zakupie, nasadzeniu i kompleksowej pielęgnacji zieleni wysokiej, - konserwacji małej architektury, - demontażu i utylizacji ogrodzenia, - pracach porządkowych, m.in.: opróżnianiu koszy, zamiataniu i odśnieżaniu powierzchni utwardzonych, wywozie: pokosu, liści, gałęzi, wiatrołomów, wykrotów, odchodów zwierzęcych, podrzutów i śmieci do utylizacji. Obowiązkiem Wykonawcy jest utrzymywanie porządku na terenie obiektu przez 7 dni w tygodniu. Prace związane z utrzymaniem czystości i porządku oraz opróżnianiem koszy na terenie parku powinny być zakończone do godziny 09:30. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia próbek materiału roślinnego Zamawiającemu celem akceptacji przez Zamawiającego przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu umowy w ciągu 2 dni przed przystąpieniem do nasadzeń. Wykonawca udzieli 12 - miesięcznej gwarancji na wykonane nasadzenia, licząc od dnia następnego po terminie dokonania odbioru prac. Na terenie parku nie zezwala się na używanie dmuchaw spalinowych w celu usuwania liści lub zanieczyszczeń. Zamawiający planuje wykorzystać wartość umowy min. w 90 %. II.3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: a) opis oraz standardy techniczne wykonania przedmiotu zamówienia wraz z załączonym planem i rysunkami, stanowiące załączniki nr 6a - 6h do Zaproszenia i jednocześnie załącznik nr 1c do projektu umowy; b) formularz cenowy - załącznik nr 2 do Zaproszenia, będący równocześnie załącznikiem nr 2c do umowy; c) projekt umowy - załącznik nr 7 do Zaproszenia. II.3.3. Termin wykonania zamówienia: od dnia 15.10.2015r. do dnia 31.12.2015r. lub do wyczerpania środków finansowych wskazanych w paragrafie 6 umowy przed terminem jej zakończenia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.30.00 - Usługi utrzymania parków 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze 90.51.13.00 - Usługi zbierania śmieci 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Podstawa prawna: - art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2013 r., poz.907 z późn.zm.): Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, w przypadku udzielania, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Podstawa faktyczna: 1. Postępowanie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego; 2. Zamówienie uzupełniające zostało przewidziane w sekcji II, pkt II.2.1) ogłoszenia o zamówieniu (numer ogłoszenia: 2014/S 149-268331) zamówienia podstawowego i zgodne jest z jego przedmiotem zamówienia w zakresie wszystkich wskazanych dla części III zamówienia podstawowego prac (Zadanie nr 3 zamówienia podstawowego), i będzie powtórzeniem tego samego rodzaju usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego; 3. Wartość szacunkowa przedmiotowego zamówienia uzupełniającego wynosi 57 486,13 złotych netto, co stanowi 18,83% wartości części III zamówienia podstawowego (wartość części III zamówienia podstawowego wynosiła 305 280,89 złotych netto); 4. Przedmiotowe zamówienie uzupełniające polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień co w zamówieniu podstawowym udzielonym Wykonawcy 29.10.2014 r., tj. na wykonaniu: prac porządkowych, ogrodniczych, remontowych (konserwacja małej architektury) oraz pracach związanych z zimowym utrzymaniem nawierzchni. 5. Do negocjacji zaprasza się dotychczasowego Wykonawcę, który zrealizował zamówienie podstawowe, tj. firmę Fabisiak Wiesław Usługi Transportowe, Porządkowe, Ogrodnicze z siedzibą w Kacicach 58, kod pocztowy: 06-100, Pułtusk

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • Fabisiak Wiesław Usługi Transportowe, Porządkowe, Ogrodnicze, Kacice 58, 06-100 Pułtusk, kraj/woj. mazowieckie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.