eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobylnica › Usługa uzupełniająca dotycząca wynajmu pojazdów transportowych i przemysłowych wraz z obsługą operatorską na potrzeby Gminy Kobylnica w 2015 roku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-02-05

Kobylnica: Usługa uzupełniająca dotycząca wynajmu pojazdów transportowych i przemysłowych wraz z obsługą operatorską na potrzeby Gminy Kobylnica w 2015 roku
Numer ogłoszenia: 25762 - 2015; data zamieszczenia: 05.02.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 16926 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kobylnica, ul. Główna 20, 76-251 Kobylnica, woj. pomorskie, tel. 59 842-90-70, faks 59 842-90-72.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa uzupełniająca dotycząca wynajmu pojazdów transportowych i przemysłowych wraz z obsługą operatorską na potrzeby Gminy Kobylnica w 2015 roku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa uzupełniająca w zakresie wynajmu pojazdów transportowych i przemysłowych wraz z obsługą operatorską na potrzeby Gminy Kobylnica w 2015 roku. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wynajem: 1) jednego samochodu ciężarowego o napędzie 4x4 o ładowności min. 12 ton wraz z kierowcą, 2) jednego ciągnika o mocy min. 80 KM z przyczepą o ładowności min. 12 ton wraz z kierowcą, 3) jednej ładowarko - spycharki o pojemności łyżki min. 1,3 m3 wraz z operatorem. 3. Szacunkowy obmiar pracy ww. pojazdów transportowych i przemysłowych wynosi dla: 1) samochodu ciężarowego o napędzie 4x4 o ładowności min. 12 ton - 300 godzin, 2) ciągnika o mocy min. 80 KM z przyczepą o ładowności min. 12 ton - 1220 godzin, 3) ładowarko - spycharki o pojemności łyżki min. 1,3 m3 - 475 godzin. 4. Ilość godzin pracy ww. pojazdów jest szacunkową ilością, która nie będzie przekroczona w toku realizacji umowy w spawie niniejszego zamówienia. Powyższa ilość godzin jest ustalona w celu wyliczenia ceny oferty w niniejszym zamówieniu uzupełniającym. Natomiast w toku realizacji umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania Zamawiający rozliczać się będzie z Wykonawcą za faktycznie wykonane usługi w oparciu o potwierdzone raporty pracy sprzętu i ceny jednostkowe zawarte w Umowie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.12.90.00 - 60.12.90.00 60.12.92.00 - 60.12.92.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno - Drogowych Krężel Sp. z o.o, 76-251, 76-251 Kobylnica, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 85550,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 105226,50

  • Oferta z najniższą ceną: 105226,50 / Oferta z najwyższą ceną: 105226,50

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych - zamówienie uzupełniające na usługi udzielane, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, którego wartość stanowi łącznie 16,20 % wartości zamówienia podstawowego tj. nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień w związku z tym, iż zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr 214349-2013 z dnia 15.10.2013 r. a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla tego zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.