eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Turek › SPORZĄDZENIE ZMIANY MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO MIASTA TURKU PN. W REJONIE ULICGÓRNICZEJ I PRZEMYSŁOWEJ

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-07-29

Turek: SPORZĄDZENIE ZMIANY MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO MIASTA TURKU PN. W REJONIE ULIC: GÓRNICZEJ I PRZEMYSŁOWEJ
Numer ogłoszenia: 257622 - 2009; data zamieszczenia: 29.07.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 184614 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Turku, ul. Kaliska 59, 62-700 Turek, woj. wielkopolskie, tel. 063 289 61 00, faks 063 289 61 11.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPORZĄDZENIE ZMIANY MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO MIASTA TURKU PN. W REJONIE ULIC: GÓRNICZEJ I PRZEMYSŁOWEJ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Turku pn. w rejonie ulic: górniczej i przemysłowej. Przedmiot zmiany planu oraz zakres i granice, określa Uchwała Rady Miejskiej Turku Nr XXIV-251-09 z dnia 09.04.09 r. i dotyczy zmian tekstowych i rysunku obowiązującego planu zagospodarowania przestrzennego m. Turek w rejonie ulic: Górniczej i Przemysłowej Dokumentacja projektowa winna być sporządzona zgodnie z ustawą z dn. 27.03.2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80 z 2003 r. poz. 717 ze zm. -przepisami wykonawczymi do tej ustawy oraz innymi właściwymi przepisami obowiązującymi w dacie oddania dokumentacji. Projekt planu należy wykonać w formie tradycyjnej oraz dodatkowo w postaci obiektowej bazy danych w formie cyfrowej łączącej informacje przestrzenne oraz zapisy planu. 1. w formie wydruku oraz na nośniku optycznym należy opracować: inwentaryzację urbanistyczną - 1 egzemplarz, planszę własności - 1 egzemplarz; 2. w formie wydruku należy przedstawić rysunek projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego: 3 egzemplarze w kolorze, 2 egzemplarze monochromatyczne, 2 egzemplarze pomniejszone do publikacji; 3. projekt miejscowego planu zagospodarowania w formacie CAD lub równoważnym, dla którego obiekty (linie, tekst) określające elementy tego samego rodzaju powinny zostać zlokalizowane na tych samych warstwach wraz z opisem poszczególnych warstw w formie pliku tekstowego. W przypadku użycia indywidualnych stylów i grubości linii oraz czcionek biblioteki tych elementów należy dostarczyć wraz z plikami dwg - 3 egzemplarze na nośniku optycznym. Całość tekstu i tabel należy załączyć w postaci wydruku oraz w formie elektronicznej w formacie programu Microsoft Word. Zakres opracowania planu musi być zgodny z obowiązującymi przyległymi miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego. Wraz z obiektową bazą danych należy dostarczyć oprogramowanie służące do jej przeglądania, które jednocześnie w toku obsługi powinno uniemożliwiać wprowadzanie zmian zarówno w treści danych jak i w grafice opracowanego dokumentu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.40.00.00 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 50000 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • mgr inz. arch. Aleksandra Wojciechowska, ul. Flisacka 20, 62-502 Konin, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 50000
  • Oferta z najniższą ceną: 48800 oferta z najwyższą ceną: 79000
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.