Mircze: Zmiana sposobu użytkowania budynku biurowo-mieszkalnego na lokale socjalne, znajdującego się w Mirczu przy ulicy Kryłowskiej 43, wraz z wyposażeniem mieszkań oraz remont garażu
Numer ogłoszenia: 257602 - 2014; data zamieszczenia: 01.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mircze , ul. Kryłowska 20, 22-530 Mircze, woj. lubelskie, tel. 84 6519015, faks 84 6519062.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugmircze.bip.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zmiana sposobu użytkowania budynku biurowo-mieszkalnego na lokale socjalne, znajdującego się w Mirczu przy ulicy Kryłowskiej 43, wraz z wyposażeniem mieszkań oraz remont garażu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Zmiana sposobu użytkowania budynku biurowo-mieszkalnego na lokale socjalne, znajdującego się w Mirczu przy ulicy Kryłowskiej 43, wraz z wyposażeniem mieszkań oraz remont garażu Roboty branży budowlanej, dotyczące zmiany sposobu użytkowania budynku biurowo-mieszkalnego na lokale socjalne 1 WYBURZENIA I ROZBIÓRKI 1.1 Elementy zewnętrzne 1.2 Rozbiórki w poziomie dachu 1.3 Demontaż stolarki okiennej i drzwiowej oraz elementów ślusarki 1.4 Rozbiórki w poziomie I piętra 1.5 Rozbiórki w poziomie parteru 1.6 Rozbiórki w poziomie piwnic 2 ROBOTY ZIEMNE 3 ELEMENTY KONSTRUKCYJNE - KLATKA SCHODOWA 4 ELEMENTY KONSTRUKCYJNE - BUDYNEK 5 KONSTRUKCJA DACHU I POKRYCIE 6 PODŁOŻA I POSADZKI 6.1 Podłoża i posadzki - piwnice 6.2 Podłoża i posadzki - parter 6.3 Podłoża i posadzki - I piętro 6.4 Podłoża i posadzki - poddasze 7 ŚCIANKI DZIAŁOWE I KOMINY 7.1 Ścianki działowe, kominy, zabudowy G-K - piwnice 7.2 Ścianki działowe, kominy, zabudowy G-K - parter 7.3 Ścianki działowe, kominy, zabudowy G-K - I piętro 7.4 Ścianki działowe, kominy, zabudowy G-K - poddasze 8 IZOLACJE ŚCIAN FUNDAMENTOWYCH 9 TYNKI 9.1 Tynki - piwnice 9.2 Tynki - parter 9.3 Tynki - I piętro 9.4 Tynki -poddasze 10 ROBOTY MALARSKIE I OKŁADZINOWE 11 STOLARKA OKIENNA I DRZWIOWA 11.1 Stolarka okienna, parapety 11.2 Stolarka drzwiowa 12 ELEWACJA 13 ELEMENTY ZEWNĘTRZNE BUDYNKU 13.1 Studzienki piwniczne, schody wejściowe 14 POCHYLNIA DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH 14.1 Roboty ziemne 14.2 Fundamenty 14.3 Konstrukcja pochylni Roboty branży sanitarnej - instalacje sanitarne - dotyczące zmiany sposobu użytkowania budynku biurowo-mieszkalnego na lokale socjalne 1 INSTALACJE WODY ZIMNEJ I CIEPŁEJ 2 INSTALACJE KANALIZACJI SANITARNEJ 3 INSTALACJA GRZEWCZA 4 INSTALACJA C.O. Roboty branży sanitarnej - przyłącza wodociągowe i kanalizacyjne - dotyczące zmiany sposobu użytkowania budynku biurowo-mieszkalnego na lokale socjalne 1 PRZYŁĄCZE WODOCIĄGOWE 2 PRZYŁĄCZE KANALIZACJI SANITARNEJ Roboty branży elektrycznej dotyczące zmiany sposobu użytkowania budynku biurowo-mieszkalnego na lokale socjalne 1 Wewnętrzne instalacje elektryczne 2 Montaż osprzętu elektrycznego 3 Instalacja odgromowa i połączeń wyrównawczych 4 Próby i pomiary Zagospodarowanie terenu przy budynku mieszkalnym 1. Zieleń 2. Drogi i place do budynku Roboty branży budowlanej, dotyczące remontu garażu 1 WYBURZENIA I ROZBIÓRKI 2 ROBOTY ZIEMNE 3 ELEMENTY KONSTRUKCYJNE 4 KONSTRUKCJA DACHU I POKRYCIE 5 IZOLACJE ŚCIAN FUNDAMENTOWYCH 6 TYNKI 7 ROBOTY MALARSKIE 8 STOLARKA DRZWIOWA Roboty branży elektrycznej, dotyczące remontu garażu 1 Wewnętrzne instalacje elektryczne 2 Montaż osprzętu elektrycznego Zagospodarowanie terenu dla budynku garażowego 1. drogi i place do garażu. Wyposarzenie mieszkań: 1.Dostawa i montaż sześciu kompletów kompletnych kuchni gazowych z butlą, w skład każdego kompletu ma wchodzić: a) kuchenka gazowa 4 palnikowa z piekarnikiem elektrycznym, b) butla gazowa 11 kg, c) reduktor gazowy, d) wąż do gazu 2mb., e) komplet zacisków. 2. Dostawa i montaż sześciu kompletów mebli kuchennych, w skład każdego kompletu ma wchodzić: a) szafka stojąca z blatem dwoje drzwi z półkami wys.85cm szer.80cm - 2sztuki. b) szafka stojąca pod zlewozmywak wys.85 cm szer.80 cm - 1sztuka. c) szafka stojąca z blatem 4 szuflady, wys.85cm szer.40cm - 2 sztuki. d) szafka wisząca dwoje drzwi z półkami szer.80cm - 2sztuki. e). szafka wisząca dwoje drzwi na naczynia z ociekaczem szer.80cm - 1sztuka. f). szafka wisząca jedne drzwi z półkami szer.40cm - 1sztuka. 3. Dostawa i montaż ośmiu sztuk gaśnic: Gaśnice proszkowe GP-6x ABC masa środka gaśniczego 6 kg. W/w Warunki należy rozumieć i stosować w powiązaniu ze specyfikacjami technicznymi, stanowiącymi integralną część dokumentacji dla poszczególnych rodzajów robót..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.26.11.00 - Wykonywanie konstrukcji dachowych 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 39.70.00.00 - Sprzęt gospodarstwa domowego 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 8.1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: 20000,00 złotych (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) 8.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach określonych w art.45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz.275 z późn. zm.) 8.3 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto: Bank Spółdzielczy w Dołhobyczowie O/Mircze, nr konta 90 9603 1016 2001 0000 0185 0003. 8.4 Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 18.08.2014r. do godz. 12:00 - Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się dzień i godzinę uznania rachunku Zamawiającego kwotą wadium. 8.5 Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8.6 Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku, gdy: 8.6.1. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8.6.2 Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesienie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy - zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8.6.3. W tytule wadium należy wpisać nazwę/część nazwy przetargu.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugmircze.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Mircze, ulica Kryłowska 20, 22-530 Mircze. Pokój nr 207.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Mircze, ulica Kryłowska 20, 22-530 Mircze. Pokój nr 105 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa parkingu dla samochodów ciężarowych"
- Przebudowa układu komunikacyjnego na terenie Zespołu Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach, 44-120 Pyskowice, ul. Kard. Wyszyńskiego 37
- Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Samorządowego (PPS) w Łuszczanowicach
- Instalacja klimatyzacji w części kondygnacji IV, V i VI budynku Młyny Kultury
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym oraz częścią usługową w parterze budynku,przy ulicy Przędzalnianej 101/103 w Łodzi.
- Utworzenie centrum wypoczynku i rekreacji dla mieszkańców wsi Księżpol
więcej: Sprzęt gospodarstwa domowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.