eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno › Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krośnie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-09

Krosno: Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krośnie
Numer ogłoszenia: 257584 - 2008; data zamieszczenia: 09.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Krośnie , ul. Niepodległości 6, 38-402 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4366308, faks 013 4367110.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kmkrosno.itl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Krośnie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krośnie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych dla potrzeb Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krośnie. Dostawa obejmuje: dostawę paliw płynnych tj. oleju napędowego oraz benzyny Pb - 95 w okresie od 01.01.2009 r do 31.12.2011 roku, dla stacji paliw Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krośnie przy ul.Niepodległości 6. Szacunkowe ilości paliw przewidywane do zakupu rocznie wynoszą: ON - 17500 litrów, Pb 95 - 2500 litrów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 91.34.10.0 - Olej napędowy 91.32.10.0 - Benzyna bezołowiowa .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1.Spełniają indywidualnie lub razem z wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2.Nie podlegają indywidualnie lub razem z wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; Potwierdzeniem spełnienia tego warunku przez Wykonawcę będzie złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie wykonana wg formuły -spełnia - nie spełnia Niespełnienie przez Wykonawców wymaganych warunków skutkować będzie wykluczeniem z postępowania przetargowego. 3.W przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie (zgodnie z art. 23 ustawy), wymogi wyszczególnione w ww. punktach powinny być spełnione przez wszystkich Wykonawców łącznie. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 4.Z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczeni zostaną również Wykonawcy, którzy: a) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, b) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, c) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy. 2.Oświadczenie w formie oryginału o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. 3.Koncesja na działalność objętą zamówieniem - kserokopia dokumentów opatrzonych klauzulą -za zgodność z oryginałem-potwierdzonych przez prawomocnego przedstawiciela wykonawcy. 4.Aktualny dokument (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) dopuszczający oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - wypis z rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 5.Uchwałę walnego zgromadzenia wspólników lub inny dokument upoważniający do zaciągnięcia zobowiązania - zawarcia umowy (dotyczy to przypadku, gdy Wykonawcą jest spółką z ograniczoną odpowiedzialnością, a wartość przyszłego zobowiązania do świadczenia dwukrotnie przewyższa wysokość kapitału zakładowego - art. 230 Kodeksu spółek handlowych). * 6.Umowę regulującą współpracę Wykonawców występujących wspólnie. * 7.Upoważnienie do podpisania oferty, jeżeli specyfika oferty tego wymaga. * 8.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. * wypełniają lub składają Wykonawcy, których to dotyczy UWAGA: Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy za wyjątkiem oświadczenia o spełnieniu udziału w postępowaniu, które należy przedłożyć w formie oryginału..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Marża - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kmkrosno.itl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Krośnie ul. Niepodległości 6, 38-400 Krosno.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2008 godzina 09:30, miejsce: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Krośnie ul. Niepodległości 6, 38-400 Krosno, II pietro pokój nr 217.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.