eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › przegląd kominów i usuwanie awarii przewodów kominowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-09

Warszawa: przegląd kominów i usuwanie awarii przewodów kominowych
Numer ogłoszenia: 257512 - 2008; data zamieszczenia: 09.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy , ul. Trakt Lubelski 353, 04-667 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5006240, faks 022 6132452.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przegląd kominów i usuwanie awarii przewodów kominowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przemurowanie, odgruzowanie przewodów kominowych w ramach powstałych awarii oraz montaż kuchni i pieców wraz z podłączeniem przewodów dymowych do kominów w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m. st. Warszawy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki. Ocena spełnienia poniższych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów według formuły spełnia - nie spełnia. 6.1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). Spełnienie tego warunku oceniane będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty. 6.2. .Dysponują lub będą dysponować pracownikiem, który zgodnie z wymogami art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) może pełnić samodzielną funkcję techniczną w budownictwie obejmującą kierowanie robotami budowlanymi w zakresie konstrukcyjno budowlanym w przypadku wykonywania zamówienia oraz jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, ponadto dysponują lub będą dysponować pracownikiem posiadającym uprawnienia do wydawania opinii kominiarskich. Spełnienie w/w warunku oceniane będzie na podstawie przedłożonych w ofercie ksero właściwych uprawnień, zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz ksero dyplomu kominiarskiego. 6.3. Dysponują lub będą dysponować odpowiednim potencjałem kadrowym do wykonania zamówienia - minimum 2 osoby w pionie bezpośredniego wykonawstwa. Spełnienie tego warunku oceniane będzie na podstawie wykazu pracowników określonego w pkt 9.1.13 SIWZ, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7do SIWZ lub pisemnym zobowiązaniu innych podmiotów do udostępnienia potencjału kadrowego. 6.4.Dysponują lub będą dysponować sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia (dzierżawa, wynajem lub inny sposób) takich jak: kamera do badania przewodów; sprzęt do czyszczenia przewodów; samochód dostawczy do przewozu materiałów budowlanych, pieców i kuchni węglowych, wykaz podstawowego sprzętu, przyjętego przy wycenie robót budowlanych. Spełnienie tego warunku oceniane będzie na podstawie oświadczenia o dysponowaniu sprzętem opracowanego według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ lub pisemnym zobowiązaniu innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego. 6.5. Wykonali w ostatnich 5 latach przed wszczęciem postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, minimum 2 roboty polegające na przeglądach kominiarskich, przemurowaniu przewodów kominowych o zakresie, technologii i złożoności porównywalnej do przedmiotu zamówienia, każda o wartości nie mniejszej niż 150 tysięcy złotych. Spełnienie tego warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu, określonego w pkt. 9.1.5 SIWZ, opracowanego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji oraz dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane z należytą starannością. 6.6.Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej dotyczącej odpowiedzialności cywilnej za wszelkie zawinione przez Wykonawcę szkody osobiste i majątkowe wobec osób trzecich, które mogą powstać w związku z wykonywaniem niniejszej umowy na kwotę nie niższą niż 50 tysięcy złotych brutto. W przypadku, gdy suma polisy ubezpieczeniowej wyrażona jest w walucie obcej, zamawiający przeliczy sumę polisy na PLN wg średniego kursu danej waluty określonego przez NBP w dniu wystawienia polisy. Spełnienie tego warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonej do oferty ksero polisy lub innego dokumentu określonego w pkt. 9.1.10 SIWZ. Ponadto od wykonawcy wymagane jest spełnienie i przyjęcie warunków określonych w niniejszej SIWZ oraz załączonym wzorze umowy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1. Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oraz uznania ważności, oferta musi zawierać następujące dokumenty: 9.1.1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 2. 9.1.2.Wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy (zgodnie z wymaganiami określonymi w poz. 10.1 SIWZ) stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ; 9.1.3. Pełnomocnictwo regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie zawierającą zapisy określone w pkt 8.1 ust. od 1 do 7 oraz umowę lub projekt umowy z podwykonawcami zawierającą zapisy określone w pkt 8.4. (dotyczy również spółek cywilnych). 9.1.4.Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 4. 9.1.5.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej zawierające w przedmiocie zamówienia zapis uprawniający do wykonania przedmiotu zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 9.1.6. Wykaz, że wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania a jeżeli okres działalności jest krótszy to z tego okresu, minimum 2 roboty określone w pkt. 6.5. niniejszej SIWZ - załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji. 9.1.7.Dokumenty potwierdzające, iż roboty wymienione w wykazie określonym w poz. 9.1.6 zostały wykonane z należytą starannością (referencje lub protokoły końcowego odbioru robót) umożliwiające identyfikację poszczególnych zamówień; 9.1.8.Uprawnienia budowlane pracownika do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej spełniające wymogi art. 12 ust.2 ustawy z 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) oraz dyplom kominiarski pracownika do wydawania opinii kominiarskich. 9.1.9.Zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9.1.10.Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9.1.11.Polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości minimum 50 000 złotych. 9.1.12. Pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia sprzętu i osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazach wymienionych w pozycji 9.1.13 i 9.1.14 wykonawca wskazał sprzęt i osoby, którymi będzie dysponował. 9.1.13.Wykaz sprzętu, narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca niezbędnych do realizacji zamówienia określony w pkt 6.4. SIWZ opracowany wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6; 9.1.14.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca zdolnych do wykonania zamówienia - minimum 2 osób w pionie bezpośredniego wykonawstwa opracowany wg wzoru stanowiącego - załącznik nr 7. 9.1.15.Zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego osób przeznaczonych do kierowania robotami..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Ubruttowiona stawka roboczogodziny - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zgn-wawer.bipnet.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawa ul. Trakt Lubelski 353 lok 4.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2008 godzina 12:00, miejsce: warszawa ul. Trakt Lubelski 353 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.