eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Świadczenie usług edukacyjnych osób dorosłych na poziomie akademickim w ramach Instytutu Nauk o Zdrowiu na Specjalizacji Pielęgniarstwo Psychiatryczne dla Pielęgniarek oraz kierunku Pielęgniarstwo na studiach pierwszego stopnia Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-05

Płock: Świadczenie usług edukacyjnych osób dorosłych na poziomie akademickim w ramach Instytutu Nauk o Zdrowiu na Specjalizacji Pielęgniarstwo Psychiatryczne dla Pielęgniarek oraz kierunku Pielęgniarstwo na studiach pierwszego stopnia Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku
Numer ogłoszenia: 257511 - 2012; data zamieszczenia: 05.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku , Pl. Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 24 3665400, faks 24 3665421.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwszplock.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług edukacyjnych osób dorosłych na poziomie akademickim w ramach Instytutu Nauk o Zdrowiu na Specjalizacji Pielęgniarstwo Psychiatryczne dla Pielęgniarek oraz kierunku Pielęgniarstwo na studiach pierwszego stopnia Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kod CPV: 80.43.00.00-7 - usługi edukacyjne osób dorosłych na poziomie akademickim Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych osób dorosłych na poziomie akademickim w ramach Instytutu Nauk o Zdrowiu na Specjalizacji Pielęgniarstwo Psychiatryczne dla pielęgniarek oraz kierunku Pielęgniarstwo na studiach pierwszego stopnia Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku. Postępowanie jest częścią całkowitego zamówienia: Świadczenie usług edukacyjnych w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Płocku. Przedmiot zamówienia podzielony jest na części. Wykonawca ma prawo złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia lub na dowolnie wybrane części zamówienia lub na jedną wybraną część zamówienia. Instytut Nauk o Zdrowiu Specjalizacja Pielęgniarstwo Psychiatryczne dla pielęgniarek Część 1 Przeprowadzenie 45 godzin zajęć przedmiotu Komunikowanie w psychiatrii w formie wykładu, zakończonych zaliczeniem na ocenę - kształcenie podyplomowe Wykonawca powinien posiadać: 1) tytuł magistra pielęgniarstwa 2) doświadczenie w kształceniu pielęgniarek 3) doświadczenie w pracy z osobami z zaburzeniami psychicznymi 4) minimum 5 lat stażu pracy w psychiatrii 5) prawo wykonywania zawodu pielęgniarki potwierdzone oświadczeniami i dokumentami wymaganymi w Dziale VI SIWZ Część 2 Przeprowadzenie 45 godzin zajęć przedmiotu Zdrowie psychiczne w formie wykładu, zakończonych zaliczeniem na ocenę - kształcenie podyplomowe Wykonawca powinien posiadać: 1) tytuł magistra pielęgniarstwa 2) doświadczenie w kształceniu pielęgniarek 3) minimum 5 lat stażu pracy w psychiatrii 4) prawo wykonywania zawodu pielęgniarki potwierdzone oświadczeniami i dokumentami wymaganymi w Dziale VI SIWZ. Część 3 Przeprowadzenie 40 godzin zajęć przedmiotu Klinika w psychiatrii w formie wykładu, zakończonych zaliczeniem na ocenę - kształcenie podyplomowe Wykonawca powinien posiadać: 1) lekarz specjalista w dziedzinie psychiatrii 2) prawo wykonywania zawodu lekarza 3) minimum 5- letni staż pracy w psychiatrii potwierdzone oświadczeniami i dokumentami wymaganymi w Dziale VI SIWZ. Część 4 Przeprowadzenie 5 godzin zajęć przedmiotu Klinika w psychiatrii w formie wykładu, zakończonych zaliczeniem na ocenę - kształcenie podyplomowe Wykonawca powinien posiadać: 1) tytuł magistra pielęgniarstwa 2) doświadczenie w pracy z osobami uzależnionymi 3) minimum 5- letni staż pracy w psychiatrii 4) prawo wykonywania zawodu pielęgniarki potwierdzone oświadczeniami i dokumentami wymaganymi w Dziale VI SIWZ. Część 5 Przeprowadzenie 30 godzin zajęć przedmiotu Sytuacje kryzysowe i zagrożenia życia w psychiatrii w formie wykładu, zakończonych zaliczeniem na ocenę - kształcenie podyplomowe Wykonawca powinien posiadać: 1) pielęgniarka specjalistka w dziedzinie pielęgniarstwa psychiatrycznego z tytułem magistra 2) doświadczenie minimum 5 lat w psychiatrii 3) prawo wykonywania zawodu pielęgniarki potwierdzone oświadczeniami i dokumentami wymaganymi w Dziale VI SIWZ. Część 6 Przeprowadzenie 60 godzin zajęć przedmiotu Teorie pielęgnowania w pielęgniarstwie psychiatrycznym w formie wykładu, zakończonych zaliczeniem na ocenę - kształcenie podyplomowe Wykonawca powinien posiadać: 1) tytuł magistra pielęgniarstwa 2) specjalizacja w dziedzinie pielęgniarstwa psychiatrycznego 3) minimum 5- letni staż pracy w psychiatrii potwierdzone oświadczeniami i dokumentami wymaganymi w Dziale VI SIWZ. Część 7 Przeprowadzenie 10 godzin zajęć przedmiotu Rehabilitacja psychiatryczna w formie wykładu, zakończonych zaliczeniem na ocenę - kształcenie podyplomowe Wykonawca powinien posiadać: 1) pielęgniarka specjalistka w dziedzinie pielęgniarstwa psychiatrycznego 2) doświadczenie min. 5 lat stażu pracy w oddziale rehabilitacji psychiatrycznej 3) prawo wykonywania zawodu pielęgniarki potwierdzone oświadczeniami i dokumentami wymaganymi w Dziale VI SIWZ. Część 8 Przeprowadzenie 20 godzin zajęć przedmiotu Rehabilitacja psychiatryczna w formie wykładu, zakończonych zaliczeniem na ocenę - kształcenie podyplomowe Wykonawca powinien posiadać: 1) tytuł magistra pielęgniarstwa 2) doświadczenie w kształceniu pielęgniarek 3) doświadczenie w pracy z osobami z zaburzeniami psychicznymi 4) doświadczenie w prowadzeniu psychoterapii 5) minimum 5 lat stażu pracy w psychiatrii 6) prawo wykonywania zawodu pielęgniarki potwierdzone oświadczeniami i dokumentami wymaganymi w Dziale VI SIWZ. Część 9 Przeprowadzenie 40 godzin zajęć przedmiotu Metody leczenia w psychiatrii w formie wykładu, zakończonych zaliczeniem na ocenę - kształcenie podyplomowe Wykonawca powinien posiadać: 1) tytuł magistra pielęgniarstwa 2) doświadczenie w kształceniu pielęgniarek 3) doświadczenie w pracy z osobami z zaburzeniami psychicznymi 4) doświadczenie w prowadzeniu psychoterapii 5) minimum 5 lat stażu pracy w psychiatrii 6) prawo wykonywania zawodu pielęgniarki potwierdzone oświadczeniami i dokumentami wymaganymi w Dziale VI SIWZ. Część 10 Przeprowadzenie 5 godzin zajęć przedmiotu Metody leczenia w psychiatrii w formie wykładu, zakończonych zaliczeniem na ocenę - kształcenie podyplomowe Wykonawca powinien posiadać: 1) lekarz specjalista w dziedzinie psychiatrii 2) min. 5 lat stażu pracy w psychiatrii 3) prawo wykonywania zawodu lekarza potwierdzone oświadczeniami i dokumentami wymaganymi w Dziale VI SIWZ. Instytut Nauk o Zdrowiu Zajęcia dydaktyczne na kierunku PIELĘGNIARSTWO na studiach pierwszego stopnia Część 11 Przeprowadzenie 20 godzin zajęć przedmiotu Ratownictwo medyczne w formie ćwiczeń, zakończonych zaliczeniem na ocenę - studia stacjonarne, Rok I/semestr II Wykonawca powinien posiadać: 1) prawo wykonywania zawodu pielęgniarki 2) tytuł magister pielęgniarstwa 3) specjalizacja w dziedzinie Pielęgniarstwa ratunkowego 4) minimum 5 lat stażu pracy w zawodzie pielęgniarki 5) minimum 3 lata stażu pracy w systemie ratownictwa medycznego lub oddziale anestezjologii i intensywnej terapii 6) publikacje tematyczne potwierdzone oświadczeniami i dokumentami wymaganymi w Dziale VI SIWZ. Część 12 Przeprowadzenie 50 godzin zajęć przedmiotu Pielęgniarstwo internistyczne w formie wykładu i ćwiczeń (30 godzin wykładu, 20 godzin ćwiczeń), zakończonych zaliczeniem na ocenę - ćwiczenia i egzaminem - wykłady - studia stacjonarne, Rok I/semestr II Wykonawca powinien posiadać: 1) prawo wykonywania zawodu pielęgniarki 2) tytuł magister pielęgniarstwa 3) minimum 5 lat stażu pracy w zawodzie pielęgniarki 4) doświadczenie dydaktyczne w nauczaniu procedur pielęgniarskich 5) publikacje w zakresie pielęgniarstwa potwierdzone oświadczeniami i dokumentami wymaganymi w Dziale VI SIWZ. Część 13 Przeprowadzenie 140 godzin zajęć przedmiotu Podstawy Pielęgniarstwa - Pracownia Umiejętności Pielęgniarskich w formie ćwiczeń, zakończonych egzaminem - studia stacjonarne, Rok I/semestr II Wykonawca powinien posiadać: 1) prawo wykonywania zawodu pielęgniarki 2) tytuł magister pielęgniarstwa 3) minimum 5 lat stażu pracy w zawodzie pielęgniarki 4) doświadczenie dydaktyczne w nauczaniu procedur pielęgniarskich 5) publikacje w zakresie pielęgniarstwa potwierdzone oświadczeniami i dokumentami wymaganymi w Dziale VI SIWZ. Część 14 Przeprowadzenie 15 godzin zajęć przedmiotu Farmakologia w formie ćwiczeń, zakończonych zaliczeniem - studia stacjonarne, Rok I/semestr I Wykonawca powinien posiadać: 1) minimum magister farmacji 2) minimum 3 lata stażu pracy 3) doświadczenie dydaktyczne w realizacji przedmiotu 4) publikacje tematyczne potwierdzone oświadczeniami i dokumentami wymaganymi w Dziale VI SIWZ. Część 15 Przeprowadzenie 15 godzin zajęć przedmiotu Geriatria w formie wykładu, zakończonych zaliczeniem na ocenę - studia niestacjonarne, Rok I/semestr II Wykonawca powinien posiadać: 1) prawo wykonywania zawodu lekarza 2) minimum tytuł specjalisty lekarza chorób wewnętrznych (internisty) lub geriatrii lub medycyny rodzinnej 3) minimum 5 lat stażu pracy w zawodzie lekarza 4) minimum 3 lata stażu pracy w oddziale chorób wewnętrznych (internistycznych) lub geriatrycznym 5) doświadczenie w leczeniu pacjentów geriatrycznych 6) publikacje tematyczne potwierdzone oświadczeniami i dokumentami wymaganymi w Dziale VI SIWZ. Informacje ogólne: 1) Poprzez zajęcia strony rozumieją w szczególności: wykłady, ćwiczenia, konwersatorium. Integralną częścią wykonywanych zajęć są: konsultacje (1 godzina tygodniowo), dyżury dydaktyczne, przeprowadzanie egzaminów, sprawdzanie prac kontrolnych studentów oraz udzielanie zaliczeń z przedmiotu - za wykonywanie czynności będących integralną częścią zajęć nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. 2) Zajęcia na studiach stacjonarnych trwają od poniedziałku do piątku w godz. od 7:00 do 21:00, z tym, że plan zajęć ustala Zamawiający. Wykonawca usługi musi się dostosować do planu zajęć opracowanego przez Zamawiającego. 3) Za 1 godzina określona w opisie przedmiotu zamówienia to 45 min. 4) Zajęcia na studiach niestacjonarnych trwają w piątki, soboty, niedziele i poniedziałki w godzinach od 7:00 do 21:00, z tym że terminy zjazdów ustala Zamawiający. Plan zajęć ustala Zamawiający. Wykonawca usługi musi się dostosować do planu zajęć opracowanego przez Zamawiającego. 5) Szczegółowy harmonogram zajęć dla każdej części zamówienia zostanie ustalony przez Zamawiającego i Wykonawcę w ciągu 5 dni od dnia podpisania umowy. 6) Wykonawca usługi musi także w cenie usługi przeprowadzić zaliczenia i egzaminy zgodnie z harmonogramem sesji. 7) Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania i przeprowadzenia dokumentacji przebiegu zajęć zgodnie z zasadami ustalonymi przez Zamawiającego oraz ją udostępniać na żądanie Zamawiającego. 8) Wykonawca zobowiązany jest do aktualizacji efektów kształcenia, sylabusów i programów kształcenia dla realizowanych zajęć zgodnie z obowiązującym prawem. 9) Wykonawca jest zobowiązany po podpisaniu umowy skontaktować się z Sekretariatem Instytutu Nauk o Zdrowiu PWSZ w Płocku. 10) Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia hospitacji i innych form oceny jakości kształcenia zajęć prowadzonych przez Wykonawcę. 11) Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia zajęć w wymiarze wynikającym z opisu przedmiotu zamówienia (umowy), natomiast zajęcia niezrealizowane z powodu nieobecności (planowanych i nieplanowanych - wynikających np. ze zwolnień lekarskich, wyjazdów, konferencje itp.) muszą być wykonane w innym terminie uzgodnionym z Działem Nauczania Zamawiającego w trakcie trwania umowy. 12) Zamawiający nie będzie ponosił kosztów za dojazd Wykonawcy do miejsca, w którym będą przeprowadzane zajęcia. 13) Zamawiający zapewni sale, w których będą przeprowadzane wykłady/ćwiczenia oraz listę obecności dla Wykonawcy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.43.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

C. Dokumenty podmiotowe - dotyczące właściwości Wykonawcy osób wykonujących usługę: 1. Dokumenty poświadczające wykształcenie, posiadany tytuł naukowy (np. kserokopia dyplomu) 2. Wykaz zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ wraz z dokumentami poświadczającymi doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych/praktycznych (np. kserokopia umowy o pracę, umowy cywilno-prawnej, zakresy obowiązków itp.) 3. Wykaz publikacji naukowych zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ. D. Do oferty należy załączyć również: 1. Wypełniony Formularz oferty załączony do SIWZ - wg wzoru na Załączniku Nr 1 do SIWZ. (Należy wypełnić odrębnie dla każdej oferowanej części zamówienia na którą Wykonawca składa ofertę) 2. Wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom - wg wzoru na Załączniku Nr 4 do SIWZ. W przypadku, gdy wykonawca nie przewiduje podwykonawców - wpisuje on Nie dotyczy i załącza niewypełniony Załącznik Nr 4 do oferty. Brak Załącznika będzie oznaczał, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami. 3. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Pełnomocnictwo powinno mieć formę oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 4. W przypadku złożenia oferty wspólnej - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie zmian w przypadku kiedy potrzeba zmian wynikła po zawarciu umowy w zakresie: a) zmiany wysokości wynagrodzenia, w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT, b) zmniejszenia do 50% wartości realizowanego zamówienia w przypadku zmniejszenia ilości godzin dydaktycznych, c) zmiany harmonogramu realizacji zajęć (zmiany w kolejności i terminach realizacji zamówienia), d) przedłużenia terminu umowy wynikającego z organizacji procesu dydaktycznego, e) zmiany podwykonawcy ze względów losowych lub innych korzystnych dla Zamawiającego - w przypadku realizacji przedmiotu zamówienia przy pomocy podwykonawców, f) obniżenie ilość/wielkości przedmiotu zamówienia i tym samym wynagrodzenia Wykonawcy, wynikające z zaistnienia obiektywnych przesłanek konieczności takiej zmiany, g) aktualizacji sposobu i zakresu prowadzonych zajęć ze względu np. na zmiany obowiązujących przepisów, h) terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia poniższych okoliczności: - zaistnienie działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, - zaistnienie klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienia ziemi, bunty, niepokoje, strajki, Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku braku możliwości uruchomienia danego przedmiotu ze względu na okoliczności nie zależne od niego np. ze względu na małą ilość lub brak osób uczestniczących w procesie rekrutacji - może nie dojść do podpisania umowy z uwagi na jej bezprzedmiotowość. W powyższym zakresie zostanie podpisany stosowny Aneks do umowy najpóźniej na 3 dni przed wejściem ich w życie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwszplock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku, Plac Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock, pok. 127.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2012 godzina 11:45, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku, Plac Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock, pok. 202.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.