eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nekla › Budowa drogi w ulicy Jana Pawła II w m. Nekielka - etap IV nawierzchnia z betonu asfaltowego na odcinku od km 0+000 do km 1+200

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-08-01

Nekla: Budowa drogi w ulicy Jana Pawła II w m. Nekielka - etap IV nawierzchnia z betonu asfaltowego na odcinku od km 0+000 do km 1+200
Numer ogłoszenia: 257490 - 2014; data zamieszczenia: 01.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 215642 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nekla, ul. Dworcowa 10, 62-330 Nekla, woj. wielkopolskie, tel. 061 4386011, faks 061 4386490.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi w ulicy Jana Pawła II w m. Nekielka - etap IV nawierzchnia z betonu asfaltowego na odcinku od km 0+000 do km 1+200.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: III. Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi w ulicy Jana Pawła II w m. Nekielka - etap IV nawierzchnia z betonu asfaltowego na odcinku od km 0+000 do km 1+200. 2. Zakres zamówienia obejmuje: a. wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości 3 cm i szerokości 5 m, b. wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego grubości 4 cm i szerokości 5 m, c. wykonanie wyrównania podbudowy z dostosowaniem do skorygowanej niwelety z kruszywa łamanego 0/31,5 mm w ilości około 136 m3 kruszywa, d. wykonanie poboczy gruntowych ułożonych ze spadkiem 6% od jezdni i szerokości 0,5 m i skarpą o pochyleniu 1:2, e. wykonanie inwentaryzacji geodezyjno-powykonawczej. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: a. Dokumentacją projektową - Projekt techniczny (załącznik nr 1 do siwz), Projektem zamiennym (załącznik nr 2 do siwz) oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 3 do siwz). b. Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 4. Wykonawca robót odpowiedzialny jest za wykonanie robót zgodnie z Dokumentacją projektową (Projekt techniczny oraz Projekt zamienny) oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przepisami prawa budowlanego oraz sztuką budowlaną. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest wykonać inne roboty nie ujęte w dokumentacji, a bez których nie można wykonać zamówienia. 5. Przedmiar robót i kosztorys ofertowy stanowiący załącznik 10 do siwz stanowi jedynie podstawę informacyjną. 6. Wykonawca dokona wizji lokalnej terenu planowanej budowy i jego otoczenia, a także zdobędzie na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. UWAGA: a) Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Dokumentacja projektowa (Projekt techniczny oraz Projekt zamienny) oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. b) Wykonawca winien zapoznać się z dokumentacją przetargową, a zaistniałe ewentualnie nieścisłości lub braki wyjaśnić z Zamawiającym na podstawie art. 38 ustawy Prawo zamówień publicznych. c) Ilekroć w dokumentacji projektowej (projekt techniczny oraz projekt zamienny), specyfikacji technicznej lub w SIWZ wskazano markę lub pochodzenie produktu lub urządzenia, należy przyjąć, że za każdą nazwą jest umieszczone słowo lub równoważne, tzn. że wbudowane materiały, urządzenia itp. będą posiadały (charakteryzowały się) wszystkimi parametrami nie gorszymi niż opisane w dokumentacji przetargowej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Wielobranżowy TRANS-BRUK Marek Begier, ul. Wiosny Ludów 58, 62-330 Nekla, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 356800,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 365494,87

  • Oferta z najniższą ceną: 365494,87 / Oferta z najwyższą ceną: 432505,69

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.