To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-07-03
Wrocław: Dostawa i zainstalowanie w środowisku technicznym Zamawiającego, komputerów przenośnych wraz z licencjami oprogramowania systemowego i biurowego
Numer ogłoszenia: 257488 - 2013; data zamieszczenia: 03.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 223286 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu, ul. Norwida 34, 50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3378800, faks 071 3285048.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja Rządowa Niezespolona.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i zainstalowanie w środowisku technicznym Zamawiającego, komputerów przenośnych wraz z licencjami oprogramowania systemowego i biurowego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę i zainstalowanie w środowisku technicznym Zamawiającego, fabrycznie nowych urządzeń przenośnych wraz z licencjami oprogramowania systemowego i biurowego tj.: Notebook typ 1 - szt. 1 Notebook typ 2 - szt. 1 Oprogramowanie biurowe - szt. 2 Dostarczony sprzęt objęty będzie gwarancją i serwisem przez firmę posiadającą status autoryzowanego partnera serwisowego producenta sprzętu lub jego przedstawicielstwo w Polsce. Instalacja, konfiguracja oprogramowania oraz testy niezawodnościowe dla dostarczonego sprzętu muszą być wykonane w siedzibie Zamawiającego przy jego udziale. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania (oprogramowanie) równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot Zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca dołączy do oferty próbki oprogramowania równoważnego. Szczegółowy zakres oraz warunki dostawy zostały określone w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia. Gwarancja: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 48.61.10.00 - Pakiety oprogramowania dla baz danych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Umowa o dofinansowanie nr POIS.03.01.00-00-003/11-00 , 1 nr POIS.03.01.00-00-003/11 w ramach działania 3.1 priorytetu III Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 oraz Aneks nr POIS.03.01.00-00-003/11-01 z dnia 24 października 2012 r. do umowy o dofinansowanie nr POIS.03.01.00-00-003/11-00 z dnia 5 stycznia 2012 r. , nr POIS.03.01.00-00-003/11 w ramach działania 3.1 priorytetu III Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INFOMEX Sp. z o.o.,, ul . Wesoła 19B, 34-300 Żywiec, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5794,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7541,13
Oferta z najniższą ceną: 7541,13 / Oferta z najwyższą ceną: 7541,13
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont drogi wojewódzkiej nr 369 odcinkami pomiędzy m. Miszkowice a węzłem S3 Lubawka w km 10+535 - 11+972, km 12+500 - 13+068 i km 13+900 - 16+044, gmina Lubawka.
- Usunięcie źródeł zawilgocenia murów poprzez naprawę elewacji budynku (DWOMP Oddział w Jeleniej Górze).
- BZP.2711.25.2024.MP Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach wraz z myciem okien i sprzątaniem posesji wokół budynku przy pl. Uniwersyteckim 9/13 we Wrocławiu.
- Sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych na zajęcia dydaktyczne Wydziału Inżynierii Produkcji Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Dostawa drobnego sprzętu do wykonywania zabiegów maloinwazyjnych - dostawa noża harmonicznego
- Dostawa ciepła dla potrzeb Oddziału Terenowego Telewizji Polskiej S.A. w likwidacji we Wrocławiu przy ul. Karkonoskiej 8, w okresie 12 miesięcy (2)
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz telefonów komórkowych z akcesoriami - EURES
- Dostawa sprzętu komputerowego, realizowana w 6 częściach
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Politechniki Świętokrzyskiej
- Cyfryzacja usług medycznych poprzez modernizację infrastruktury teleinformatycznej w Zespole Opieki Zdrowotnej w Ropczycach
- Dostawa przenośnego sprzętu komputerowego dla potrzeb Politechniki Rzeszowskiej - IV
- Zakup pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć w Zespole Szkół im. Heleny Babisz w Bystrzejowicach Pierwszych w ramach projektu UCZYMY (SIĘ) Z PASJĄ - WDROŻENIE PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.