eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Zabezpieczenie osuwiska wraz z poszerzeniem ul. Konfederatów Barskich w Rzeszowie. Zadanie jest planowane do współfinansowania ze środków UE w ramachRegionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-08-19

Rzeszów: Zabezpieczenie osuwiska wraz z poszerzeniem ul. Konfederatów Barskich w Rzeszowie. Zadanie jest planowane do współfinansowania ze środków UE w ramach: Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013.
Numer ogłoszenia: 257418 - 2010; data zamieszczenia: 19.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 214598 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Rzeszów - Miejski Zarząd Dróg w Rzeszowie, ul. Targowa 1, 35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 748 37 00, faks 17 852 62 23.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zabezpieczenie osuwiska wraz z poszerzeniem ul. Konfederatów Barskich w Rzeszowie. Zadanie jest planowane do współfinansowania ze środków UE w ramach: Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zabezpieczenia osuwiska wraz z poszerzeniem ul. Konfederatów Barskich w Rzeszowie realizowane w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Osuwisko przy ul. Konfederatów Barskich. Zadanie planowane do współfinansowania ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Wojewódz-twa Podkarpackiego 2007-2013 r. Zakres robót: Budowa ulicy o długości 62,37 m obejmuje: - budowę jezdni o szerokości od 2,5-5,5 m, konstrukcja jezdni bitumiczna, - budowa ściany oporowej, - przebudowę sieci wodociągowej, zaprojektowano z rur o 110 PE 100 SDR11-rura PE-o 110 x10mm.Sieć wodociągowa zabezpieczono rurą ochronną o 200 PE100 SDR17, - przebudowa gazociągu zlokalizowanego pod projektowanym ściekiem z korytek drogo-wych poprzez zabezpieczenie go rurą ochronną o 160x14,6PE80 SDR11, - prace związane z przebudową sieci elektrycznej i teletechnicznej polegać będą na likwi-dacji istniejących słupów oraz przestawienie ich w nowe miejsce. W związku z tym istnie-jąca linia napowietrzna zostanie przepięta ze starych na nowe słupy. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja techniczna i przedmiar robót. Obowiązki wykonawcy: Wymagane jest, aby Wykonawca dokonał na własny koszt wizji lokalnej w terenie, gdzie mają być wykonywane roboty. Ponadto: 1) wraz z dokumentem określającym zabezpieczenie należytego wykonania umowy Wy-konawca przedłoży Zamawiającemu zaktualizowany harmonogram rzeczowo-finansowy dołączony do oferty, 2) warunkiem rozpoczęcia robót budowlanych będzie posiadanie zatwierdzonego projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót oraz Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia, 3) zobowiązuje się wykonawcę robót do prowadzenia dziennika budowy, który zostanie dostarczony podczas przekazania placu budowy, tj. nie później niż 7 dni od daty podpisania umowy, oraz do prowadzenia książki obmiarów wykonanych robót, 4) wszystkie materiały wbudowane przez wykonawcę powinny być zgodne z normami i posiadać aprobatę techniczną oraz deklarację zgodności, 5) roboty muszą być prowadzone zgodnie z postanowieniami umowy, projektem, specy-fikacjami technicznymi oraz zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, 6) Wykonawca zapewni sprzęt, urządzenia, robociznę i materiały potrzebne do wykona-nia badań na etapie przygotowania się do robót oraz podczas realizacji budowy zgodnie z wymaganiami zawartymi w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych. Koszty wykonania wszystkich próbek oraz przeprowadzenia badań ponosi wykonawca, 7) Wykonawca ma obowiązek na wszystkie wbudowywane materiały przedstawić do zatwierdzenia Inspektorowi Nadzoru wymagane świadectwa jakości (aktualne apro-baty techniczne, deklaracje zgodności), minimum 14 dni przed planowanym wbudo-waniem, 8) Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie robót, zapewnienie warunków bezpieczeństwa, oraz metody organizacyjno-techniczne sto-sowane na terenie budowy, 9) Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania pracowników podwykonawcy, jeżeli w ofercie wykaże powierzenie zakresu robót podwykonawcom, 10) Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia organom nadzoru budowlanego, in-spektorowi nadzoru i wszystkim osobom przez niego upoważnionym, dostępu do te-renu budowy oraz wszystkich miejsc, gdzie są wykonywane lub gdzie przewiduje się wykonywanie robót związanych z realizacją zlecenia., 11) Wykonawca zastosuje się do wszystkich poleceń inspektora nadzoru, które są zgodne z SST oraz prawem obowiązującym w Polsce, 12) Wykonawca jest zobowiązany informować inspektora nadzoru o problemach lub oko-licznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót lub opóźnienie terminu zakończenia robót, 13) Gotowość do odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu Wykonawca będzie zgłaszał Inspektorowi Nadzoru wpisem do dziennika budowy. Zgłoszenie należy przedstawić z minimum jednodniowym wyprzedzeniem planowanego zakończenia ro-bót przewidzianych do odbioru. Inspektor nadzoru ma obowiązek przystąpić do od-bioru robót w terminie do 3 dni roboczych licząc od daty wpisu w dzienniku budowy, 14) Wybrany w drodze przetargu Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Inspek-torowi Nadzoru TER i harmonogramu rzeczowo-finansowego w wersji papierowej i elektronicznej, 15) W przypadkach, gdzie na rysunkach, w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz w Przedmiarach robót, zostało wskazane pocho-dzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aproba-ty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawia-jący dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwolenia na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Termin wykonania zamówienia: Rozpoczęcie robót: w terminie nie przekraczającym 14 dni od daty podpisania umowy. Termin zakończenia robót: 30.09.2010 r. Termin wykonania umowy: 29.10.2010 r. Za termin zakończenia robót uważa się datę wpisu do dziennika budowy o zakończeniu robót przez Kierownika budowy z jednoczesnym zawiadomieniem o tym fakcie inspektora koordynującego nadzór. O dokonaniu wpisu przez Kierownika budowy, Inspektor koor-dynujący nadzór powiadomi niezwłocznie Przewodniczącego Komisji MZD ds. przeglądu i odbioru robót budowlanych. Komisja w terminie do 3-ch dni od terminu zakończenia robót dokona przeglądu technicznego obiektu budowlanego objętego zamówieniem. Z czynności przeglądu Komisja MZD ds. przeglądu i odbioru robót sporządzi protokół, w którym określi stwierdzone ewentualne usterki oraz wyznaczy termin na ich usunięcie. Za termin wykonania umowy uważa się dzień protokolarnego dokonania odbioru końco-wego przez Komisję MZD ds. przeglądu i odbioru robót przy udziale przedstawicieli Wy-konawcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych 45.23.12.21 - Roboty budowlane w zakresie gazowych sieci zasilających 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie jest planowane do współfinansowania ze środków UE w ramach: Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Miejskie Przedsiębiorstwo Dróg i Mostów sp. z o.o., al. Rejtana 6, 35-310 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 776169,39 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 596455,90

  • Oferta z najniższą ceną: 596455,90 / Oferta z najwyższą ceną: 596455,90

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.