eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Usługi w zakresie kursów i szkoleń podnoszących kwalifikacje zawodowe dla osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie systemowym Zainwestuj w siebie - program aktywnej integracji w Mieście Częstochowa, współfinansowanego ze środków Unii Europejskie w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-01

Częstochowa: Usługi w zakresie kursów i szkoleń podnoszących kwalifikacje zawodowe dla osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie systemowym Zainwestuj w siebie - program aktywnej integracji w Mieście Częstochowa, współfinansowanego ze środków Unii Europejskie w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 257410 - 2014; data zamieszczenia: 01.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 2, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 34 37 24 200, faks 34 37 24 250.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://mops.bip.czestochowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie kursów i szkoleń podnoszących kwalifikacje zawodowe dla osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie systemowym Zainwestuj w siebie - program aktywnej integracji w Mieście Częstochowa, współfinansowanego ze środków Unii Europejskie w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie kursów i szkoleń podnoszących kwalifikacje zawodowe dla osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie systemowym Zainwestuj w siebie - program aktywnej integracji w Mieście Częstochowa, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Postępowanie składa się z 26 Zadań (części zamówienia), z których każde może być przedmiotem oferty częściowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdego zadania znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. Program szkoleń zawodowych winien być zgodny z krajowymi standardami kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkolenia zawodowego znajdującymi się w internetowej bazi danych, znajdującej się na serwerze Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl. Szkolenia powinny zostać przeprowadzone przez wykwalifikowaną kadrę dydaktyczną, posiadającą doświadczenie i odpowiednie uprawnienia do prowadzenia szkoleń z zakresu objętego przedmiotem zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia zastępstw w przypadku nieobecności nauczyciela/instruktora, by uniknąć sytuacji odwoływania zajęć z tego powodu. Osoby zastępujące muszą posiadać odpowiednie kwalifikacje. Lokal, w którym będą przeprowadzane zajęcia teoretyczne i praktyczne powinien być przestronny i przewiewny, posiadać dostęp do pomieszczeń sanitarnych oraz winien gwarantować w trakcie szkolenia wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy w tym zakresie. Ponadto powinien być wyposażony w pomoce dydaktyczne i sprzęt dostosowane do prowadzenia szkoleń będących przedmiotem zamówienia. Miejscem wykonania zamówienia jest teren Miasta Częstochowy. W przypadku zadania nr 10 Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia szkolenia poza terenem Częstochowy. Wówczas Wykonawca każdorazowo zapewnia transport z Częstochowy do miejsca, w którym odbędą się zajęcia wraz z każdorazowym powrotem do Częstochowy. Wykonawca winien uwzględnić w preliminarzu kosztów przewóz osób przystosowanym do tego pojazdem na miejsce szkolenia i z powrotem. Wykonawca będzie zobowiązany do: zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń, które winny trwać w ilości godzin określonej w załączniku nr 1 do SIWZ; prowadzenia zajęć w grupach liczących maksymalnie 15 osób, a w przypadku kursów, na których uczestnicy będą korzystać z komputera w grupach liczących maksymalnie 13 osób; przeprowadzenia szkoleń w dniach od poniedziałku do soboty, w wymiarze nieprzekraczającym 8 godzin dydaktycznych dziennie (godz. dydaktyczna = 45 minut), zapewnienia uczestnikom szkolenia zajęć praktycznych, również w przypadku konieczności posiadania praktyki przed rozpoczęciem zajęć teoretycznych; ubezpieczenia osób skierowanych na szkolenie od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem; zorganizowania i przeprowadzenia przez uprawnionych lekarzy niezbędnych badań lekarskich na koszt własny, który należy uwzględnić jako składnik ceny oferowanej za wykonanie zamówienia; zapewnienia uczestnikom szkolenia w trakcie realizacji zajęć z wyjątkiem zajęć praktycznych na kursach Prawa jazdy kat. B, prawa jazdy kat. C, prawa jazdy kat. C+E, prawa jazdy kat. D, Kwalifikacji wstępnej przyspieszonej dla transportu drogowego na przewóz osób i Kwalifikacji wstępnej przyspieszonej dla transportu drogowego na przewóz rzeczy, modułu prawa jazdy kat. B na kursie przedstawiciel handlowy z prawem jazdy kat. B (zadania nr 1, 2, 3, 4, 5, 6 i 7) dostępu do serwisu kawowego (tj. kawy, herbaty, zimnych napojów, drożdżówek lub ciasteczek) oraz obiadu w postaci jednego gorącego posiłku, tj. drugiego dania pokrywającego 1/3 dziennego zapotrzebowania kalorycznego dla osoby dorosłej - min. 900 kcal. Posiłki powinny być urozmaicone i przyrządzone w dniu wydania. Wartość zestawu wszystkich produktów żywnościowych nie może być mniejsza niż 16,00 zł na jednego uczestnika szkolenia. Podczas kursu Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia obsługi cateringowej wyłącznie przy użyciu produktów świeżych, spełniających normy jakości produktów spożywczych, jak również do estetycznego podawania poczęstunku. Do przygotowywania kawy oraz herbaty uczestnicy muszą mieć zapewnione łyżeczki oraz filiżanki lub kubki jednorazowe przystosowane do napojów gorących. Posiłki powinny być podawane w miejscu szkolenia, ale w osobnym odpowiednio przygotowanym pomieszczeniu; zapewnienia uczestnikom szkolenia obowiązkowych materiałów szkoleniowych zgodnie z wymogami określonymi przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ dla każdego szkolenia. Zamawiający zastrzega, iż w przypadku podręczników nie dopuszcza formy kserokopii, jak również zapisania ich na nośnikach elektronicznych. Wszystkie obowiązkowe materiały szkoleniowe każdy uczestnik szkolenia otrzyma na własność. Materiały te należy uwzględnić w kalkulacji kosztów szkolenia. Odbiór materiałów musi zostać pokwitowany przez uczestników szkolenia (na początku szkolenia bądź na bieżąco zgodnie z realizowanym tematem zajęć). Jeden egzemplarz materiałów dydaktycznych otrzymuje Zamawiający; zakończenia szkolenia wewnętrznym egzaminem oraz wydania uczestnikom szkolenia dokumentów potwierdzających ukończenie kursu, jak również potwierdzających zdobyte kwalifikacje bądź uprawnienia. W przypadku kursów i szkoleń, na które zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia kierowane jest mniej niż 6 osób dopuszcza się uzupełnienie grupy o osoby wyznaczone przez Wykonawcę pod warunkiem pokrycia kosztów uczestnictwa w kursie przez podmioty inne niż Zamawiający.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00-0, 80.53.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 26.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w przypadku zadań nr 1, 2, 3, 4, 5, 6 i 7 Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców, wydany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 3 stycznia 2013 r. w sprawie sposobu tworzenia i nadawania numeru ewidencyjnego ośrodka szkolenia kierowców i innego podmiotu prowadzącego szkolenia oraz wysokości opłaty za wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców i opłaty za wydanie poświadczenia potwierdzającego spełnienie dodatkowych wymagań przez ośrodek szkolenia kierowców (Dz. U. z 2013 r, poz. 31); dla pozostałych zadań Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, przeprowadził przynajmniej 2 szkolenia/kursy grupowe w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, tj. kursy prawa jazdy lub szkolenia zawodowe. Zamawiający przez szkolenie grupowe rozumie szkolenie zlecone przez inny podmiot, dla grupy min. 5 osób szkolących się w tym samym miejscu i czasie, tj. na tych samych zajęciach, chyba że, ze względu na specyfikę szkolenia lub wymagania zlecającego zostało ono przeprowadzone w podgrupach, w różnych salach

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie przez Wykonawcę warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do realizacji zamówienia poprzez wykazanie: pomieszczeń umożliwiających realizację zajęć teoretycznych dostosowanych do potrzeb danego szkolenia z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków realizacji szkolenia, sala szkoleniowa musi być dostosowana do ilości osób szkolonych z odpowiednią liczbą krzeseł i stolików, oświetleniem i ogrzewaniem; miejsca umożliwiającego realizację zajęć praktycznych, dostosowanego do potrzeb danego szkolenia z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków realizacji szkolenia. Dodatkowo: dla zadań nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 i 11 utwardzony plac manewrowy wyłączony z ruchu pojazdów innych niż przeznaczone do nauki jazdy, umożliwiający wykonanie każdego z zadań przewidzianych do wykonania na placu manewrowym na egzaminie państwowym (z wyjątkiem ruszania na wzniesieniu); dla zadania nr 23 strzelnicę dopuszczoną do prowadzenia zajęć przez Policję, salę gimnastyczną oraz broń, kajdanki, atrapy noży, atrapy pistoletów, pałki typu tonfa, materace do ćwiczeń; wyposażenia lub urządzeń technicznych umożliwiających realizację zajęć praktycznych z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków pracy przy ich eksploatacji. Dodatkowo: w przypadku kursów/szkoleń, gdzie będzie wykorzystany sprzęt komputerowy, Zamawiający wymaga, aby na każdego uczestnika szkolenia przypadało jedno stanowisko komputerowe wyposażone w zestaw komputerowy (komputer, monitor, klawiatura, mysz) lub laptop z licencjonowanym oprogramowaniem komputerowym: Windows, pakiet biurowy; w przypadku zadania nr 1 i 7 tj. kursu prawa jazdy kat. B i kursu przedstawiciel handlowy z prawem jazdy kat. B Wykonawca musi wykazać że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 6 dopuszczonymi do ruchu pojazdami przystosowanymi do realizacji przedmiotu zamówienia i spełniającymi wymagania określone w przepisach w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia, natomiast w przypadku zadań 2, 3, 4, 5 i 6, Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jednym dopuszczonym do ruchu pojazdem, odrębnie dla każdego zadania, przystosowanym do realizacji przedmiotu zamówienia i spełniającym wymagania określone w przepisach w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia, dla prawa jazdy kat. B, C, C+E lub D (w zależności, którego zadania dotyczy oferta); dla zadania nr 9 Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje: pilarką wdłużną, pilarką poprzeczną, frezarką dolnowrzecionową, wiertarką wielowrzecionową, prasą oraz optymalizerką automatyczną, odzieżą ochronną (m. in. rękawice, ubranie robocze, okulary przeciwodpryskowe); dla zadania nr 10 Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 2 tokarkami sterowanymi numerycznie i 2 frezarkami lub centrami frezarskimi sterowanymi numerycznie, niezbędnymi narzędziami i oprzyrządowaniem oraz odzieżą ochronną (m. in. rękawice, ubranie robocze, okulary przeciwodpryskowe) w ilości odpowiadającej liczbie uczestników; dla zadania nr 11 Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 2 wózkami jezdniowymi z ważnymi przeglądami technicznymi oraz odpowiednią liczbą komputerowych stanowisk szkoleniowych z licencjonowanym programem wspomagającym prowadzenie gospodarki magazynowej, np. Insert lub programem równoważnym; dla zadania nr 13 Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował w pełni wyposażoną pracownią kosmetyczną; dla zadania nr 15 Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli Wykonawca wykaże że dysponuje lub będzie dysponował osobną, w pełni sprawną maszynę do szycia dla każdego uczestnika szkolenia; dla zadania nr 21 Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował kasami fiskalnymi oraz urządzeniami peryferyjnymi tj. waga elektroniczna, czytniki kodów kreskowych w ilości odpowiadającej liczbie uczestników kursu (1 stanowisko kasowe na 1 uczestnika); dla zadania nr 22 Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował pracownią do ćwiczeń symulacyjnych wyposażoną w odpowiednią ilość profesjonalnego sprzętu i materiałów (minimum: stół produkcyjny do przygotowania potraw, kuchenka gazowa, elektryczna, mikrofalowa, zlewozmywak z dostępem do zimnej i ciepłej wody, pojemnik na odpadki, wagi, roboty, miksery, miski i pojemniki, garnki z pokrywkami, patelnie, zestaw noży i desek do krojenia, drobny sprzęt, zastawa do podawania potraw - talerze płytkie, głębokie i deserowe, zakąskowe, sztućce, szkło do deserów i napojów, zestaw bielizny stołowej, środki ochrony indywidualnej, instrukcje obsługi maszyn i urządzeń, apteczka, sprzęt barowy) o powierzchni gwarantującej jednoczesny instruktaż dla całej grupy szkoleniowej; dla zadania nr 25 Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował zestawami komputerowymi wraz z zainstalowanymi programem PhotoShop oraz dostępem do Internetu (jeden zestaw komputerowy dla każdego uczestnika szkolenia)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie przez Wykonawcę warunku dysponowania osobami zdolnymi do realizacji zamówienia poprzez wykazanie kadry dydaktycznej posiadającej odpowiednie kwalifikacje, zgodne z wykładanym na szkoleniu zagadnieniem. Dodatkowo: dla zadań nr 1, 2, 3, 4, 5, 6 i 7 Zamawiający wymaga, aby osoby przeznaczone do realizacji zamówienia posiadały ukończony kurs na instruktora nauki jazdy dla odpowiedniej kategorii prowadzonego szkolenia (B, C, C+E, D i moduł prawa jazdy kat. B na kursie przedstawiciel handlowy z prawem jazdy kat. B), zakończony pozytywnie zdanym egzaminem; dla zadania nr 8 warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże co najmniej 1 osobę z wykształceniem średnim technicznym lub wyższym oraz z min. 2-letnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń w tym zakresie; dla zadania nr 9 warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże: - do realizacji zajęć teoretycznych: co najmniej 1 osobą posiadającą wykształcenie min. średnie zawodowe na kierunku bezpieczeństwo i higiena pracy oraz co najmniej 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe oraz minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie kontroli jakości wyrobów stolarskich, - do realizacji zajęć praktycznych: co najmniej 1 osobę posiadającą wykształcenie co najmniej średnie zawodowe oraz min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie prac stolarskich; dla zadania nr 10 warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże co najmniej 1 osobę z wykształceniem wyższym mechanicznym - specjalność technologia maszyn lub średnim - technik mechanik - specjalność mechanika precyzyjna i automatyka, z min. 2-letnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń w tym zakresie; dla zadania nr 11 warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą posiadającą kwalifikacje i co najmniej 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć teoretycznych na kursach kierowcy/operatora wózka jezdniowego, co najmniej 2 osobami posiadającymi uprawnienia do szkolenia praktycznego kierowcy/operatora wózka jezdniowego lub/i bezpiecznej wymiany butli gazowej, w tym: co najmniej 1 osobą posiadającą aktualne uprawnienia UDT kierowcy/operatora wózka jezdniowego i co najmniej 1 osobą posiadającą aktualne uprawnienia UDT do bezpiecznej wymiany butli gazowej; 1 osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe i co najmniej 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu kursów magazyniera oraz 1 osobą posiadającą kwalifikacje i co najmniej 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w zakresie obsługi kasy fiskalnej; dla zadania nr 12 warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże co najmniej 1 osobę z wykształceniem wyższym lub średnim - zawód informatyk - oraz z min. 2-letnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń z zakresu obsługi komputera; dla zadania nr 13 warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże co najmniej jedną osobą która/y posiada min. średnie wykształcenie kosmetyczne oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w tym zakresie; dla zadania nr 14 warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże co najmniej 1 osobę z wykształceniem ściśle związanym z przedmiotem zamówienia posiadającą min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w tym zakresie; dla zadania nr 15 warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże co najmniej 1 osobę z wykształceniem co najmniej średnim zawodowym, ściśle związanym z przedmiotem zamówienia, posiadającą min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w tym zakresie; dla zadania nr 16 warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże co najmniej 1 osobę z wykształceniem wyższym z zakresu filologia germańska - nauczania języka niemieckiego oraz co najmniej 1 osobę z wykształceniem min. średnim z co najmniej 2-letnim doświadczeniem w zakresie opieki nad osobami starszymi i niepełnosprawnymi; dla zadania nr 17 warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże co najmniej 1 osobę z wykształceniem wyższym z zakresu anglistyki - oraz co najmniej 1 osobę z wykształceniem wyższym pedagogicznym z min. 2-letnim doświadczeniem w zakresie opieki nad dziećmi; dla zadania nr 18 warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże co najmniej 1 osobę z wykształceniem wyższym masażysta-fizjoterapeuta lub oraz z min. 2-letnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń w tym zakresie; dla zadania nr 19 warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże co najmniej 1 osobę z wykształceniem wyższym magisterskim lub licencjatem i co najmniej 2-letnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń w tym zakresie; dla zadania nr 20 Zamawiający wymaga, aby wykładowcy przewidziani do prowadzenia zajęć dydaktycznych posiadali wykształcenie wyższe o kierunku rachunkowość lub finanse lub ekonomiczne oraz min. 2-letnie doświadczenie w przeprowadzeniu szkoleń z zakresu księgowości; dla zadania nr 21 Zamawiający wymaga, aby wykładowcy przewidziani do zajęć dydaktycznych posiadali wykształcenie co najmniej średnie oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w tym zakresie; dla zadania nr 22 warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże co najmniej 1 osobę z wykształceniem wyższym gastronomicznym, posiadającą min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w tym zakresie; dla zadania nr 23 warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże minimum 2 wykładowców/instruktorów - 1 osobę z co najmniej średnim wykształceniem posiadającą uprawnienia kwalifikowanego pracownika ochrony i 1 osobę z wykształceniem wyższym - zawód psycholog, z min. 2-letnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń w tym zakresie; dla zadania nr 24 warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej: 1 osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe i co najmniej 2 letnie oświadczenie w prowadzeniu kursów magazyniera; dla zadania nr 25 warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże co najmniej jedną osobę z wykształceniem wyższym informatycznym oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w tym zakresie; dla zadania nr 26 warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże co najmniej 1 osobę z wykształceniem średnim oraz z min. 2-letnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    poświadczenie, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenie. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego wskazane w wykazie usługi zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów o których mowa w zdaniu powyżej;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    program szkolenia/kursu - załącznik nr 10 do SIWZ

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

prawidłowo wypełniony Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ; preliminarz kosztów- załącznik nr 3 do SIWZ; oryginał pełnomocnictwa (lub kserokopia potwierdzona notarialnie) potwierdzającego uprawnienie osób podpisujących ofertę, jeżeli uprawnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy lub z przepisów prawa

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Doświadczenie Wykonawcy - 30
  • 3 - Certyfikat jakości usług ISO lub akredytacja wydana przez kuratora oświaty - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności w sytuacji wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, tj. z powodu działania siły wyższej, wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne zagrażające bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożące powstaniem szkody w znacznych rozmiarach. Zmiana terminu będzie uzależniona od okresu działania siły wyższej oraz okresu potrzebnego do usunięcia skutków tego działania; zmiany liczby uczestników szkolenia podanej w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ) w przypadku: niepodjęcia lub rezygnacji uczestnika ze szkolenia, stwierdzenia niezdolności uczestnika do udziału w szkoleniu, skierowania mniejszej liczby osób na szkolenia z powodu przyczyn niezależnych od Zamawiającego; zmiany osób, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia w wyniku zdarzeń, których Wykonawca nie mógł wcześniej przewidzieć (np. choroba, wypadek, śmierć, rozwiązanie umowy o pracę lub umowy cywilnoprawnej). W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie powiadomić Zamawiającego, przekazując jednocześnie pisemne uzasadnienie dokonania powyższej zmiany oraz przedłożyć informacje dotyczące nowych osób o takich samych kwalifikacjach zawodowych i wykształceniu oraz doświadczeniu w zakresie potwierdzającym spełnianie warunków udziału w postępowaniu poprzedzającym zawarcie niniejszej umowy; zmiany miejsca odbywania szkolenia w wyniku zdarzeń losowych, Wykonawca nie mógł wcześniej przewidzieć. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany zaoferować lokal/miejsce o takim samym bądź lepszym standardzie jak w złożonej ofercie przetargowej

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://mops.bip.czestochowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Częstochowie ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 2 42-217 Częstochowa (pok. nr 4 - parter).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2014 godzina 11:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Częstochowie ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 2 42-217 Częstochowa (pok. nr 10 - parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Zainwestuj w siebie - Program aktywnej integracji w Mieście Częstochowa, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kurs prawa jazdy kat. B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu szkolenia zawodowego w zakresie prawa jazdy kat. B dla maksymalnie 28 osób. Na zajęcia teoretyczne osoby będą kierowane w grupach około 12-osobowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy - 30
    • 3. Certyfikat jakości usług ISO lub akredytacja wydana przez kuratora oświaty - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kurs prawa jazdy kat. C.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu szkolenia zawodowego w zakresie prawa jazdy kat. C dla maksymalnie 5 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy - 30
    • 3. Certyfikat jakości usług ISO lub akredytacja wydana przez kuratora oświaty - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kurs prawa jazdy kat. C + E.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu szkolenia zawodowego w zakresie prawa jazdy kat. C+E dla maksymalnie 1 osoby. Osoba ta posiada prawo jazdy kat. C i ma ukończony 21 rok życia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kurs prawa jazdy kat. D.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu szkolenia zawodowego w zakresie prawa jazdy kat. D dla maksymalnie 4 osób. Każda z tych osób ma ukończony 24 rok życia i posiada tylko prawo jazdy kat. B.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy - 30
    • 3. Certyfikat jakości usług ISO lub akredytacja wydana przez kuratora oświaty - 20

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kurs kwalifikacja wstępna przyspieszona osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu szkolenia zawodowego w kwalifikacji wstępnej przyspieszonej osób dla maksymalnie 5 osób. Jedna z tych osób będzie również uczestniczyć w Kursie Kwalifikacja wstępna przyspieszona rzeczy. Cztery spośród tych osób posiadają prawo jazdy kat. D, a jedna będzie robić prawo jazdy kat. D również w ramach projektu Zainwestuj w siebie - program aktywnej integracji w Mieście Częstochowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy - 30
    • 3. Certyfikat jakości usług ISO lub akredytacja wydana przez kuratora oświaty - 20

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kurs kwalifikacja wstępna przyspieszona rzeczy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu szkolenia zawodowego w kwalifikacji wstępnej przyspieszonej rzeczy dla maksymalnie 7 osób. Jedna z tych osób będzie również uczestniczyć w Kursie Kwalifikacja wstępna przyspieszona osób. Trzy spośród tych osób posiadają prawo jazdy kat. C, a cztery będą robić prawo jazdy kat. C również w ramach projektu Zainwestuj w siebie - program aktywnej integracji w Mieście Częstochowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy - 30
    • 3. Certyfikat jakości usług ISO lub akredytacja wydana przez kuratora oświaty - 20

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Kurs przedstawiciel handlowy z prawem jazdy kat. B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu szkolenia zawodowego w zakresie przedstawiciela handlowego z prawem jazdy kat. B dla maksymalnie 30 osób. Na zajęcia teoretyczne osoby będą kierowane w grupach około 15-osobowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy - 30
    • 3. Certyfikat jakości usług ISO lub akredytacja wydana przez kuratora oświaty - 20

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Kurs technolog robót wykończeniowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu szkolenia zawodowego z zakresu technologa robót wykończeniowych dla maksymalnie 10 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.80.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy - 30
    • 3. Certyfikat jakości usług ISO lub akredytacja wydana przez kuratora oświaty - 20

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Kurs stolarz meblowy z podstawami przedsiębiorczości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu szkolenia zawodowego z zakresu stolarza meblowego z podstawami przedsiębiorczości dla maksymalnie 2 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy - 30
    • 3. Certyfikat jakości usług ISO lub akredytacja wydana przez kuratora oświaty - 20

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Kurs obsługi obrabiarek sterowanych numerycznie CNC.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu szkolenia zawodowego z zakresu obsługi obrabiarek sterowanych numerycznie CNC dla maksymalnie 7 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy - 30
    • 3. Certyfikat jakości usług ISO lub akredytacja wydana przez kuratora oświaty - 20

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Kurs magazynier - hurtownik wraz z komputerową obsługą sklepu i magazynu oraz obsługą wózka jezdniowego z napędem silnikowym i bezpieczną wymianą butli gazowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu szkolenia zawodowego z zakresu magazynier - hurtownika wraz z komputerową obsługą sklepu i magazynu oraz obsługą wózka jezdniowego z napędem silnikowym i bezpieczną wymianą butli gazowej dla maksymalnie 18 osób. Osoby będą kierowane w grupach ok. 9-osobowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy - 30
    • 3. Certyfikat jakości usług ISO lub akredytacja wydana przez kuratora oświaty - 20

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Kurs serwisant komputerowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu szkolenia zawodowego w zakresie serwisant komputerowy dla maksymalnie 4 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy - 30
    • 3. Certyfikat jakości usług ISO lub akredytacja wydana przez kuratora oświaty - 20

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Kurs kosmetyka z elementami wizażu i stylizacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzenia szkolenia zawodowego z zakresu kosmetyki z elementami wizażu i stylizacji dla maksymalnie 12 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Kurs artystyczne układanie roślin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu szkolenia zawodowego w zakresie artystycznego układania roślin dla maksymalnie 10 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy - 30
    • 3. Certyfikat jakości usług ISO lub akredytacja wydana przez kuratora oświaty - 20

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Kurs kroju i szycia z elementami rękodzieła artystycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu szkolenia zawodowego w zakresie kroju i szycia oraz elementów rękodzieła artystycznego dla maksymalnie 7 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy - 30
    • 3. Certyfikat jakości usług ISO lub akredytacja wydana przez kuratora oświaty - 20

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Kurs opiekuna osób starszych i niepełnosprawnych z podstawami języka niemieckiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu szkolenia w zakresie opiekuna osób starszych i niepełnosprawnych z podstawami języka niemieckiego dla maksymalnie 11 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy - 30
    • 3. Certyfikat jakości usług ISO lub akredytacja wydana przez kuratora oświaty - 20

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Kurs opiekunka dziecięca z podstawami języka angielskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu szkolenia zawodowego w zakresie opiekunki dziecięcej z podstawami języka angielskiego dla maksymalnie 6 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy - 30
    • 3. Certyfikat jakości usług ISO lub akredytacja wydana przez kuratora oświaty - 20

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Kurs masażysta.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu szkolenia zawodowego z masażu dla maksymalnie 9 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy - 30
    • 3. Certyfikat jakości usług ISO lub akredytacja wydana przez kuratora oświaty - 20

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Kurs sekretarka, administrator biura.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu szkolenia zawodowego sekretarka, administrator biura dla maksymalnie 8 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy - 30
    • 3. Certyfikat jakości usług ISO lub akredytacja wydana przez kuratora oświaty - 20

CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Kurs księgowość małych i średnich firm z wykorzystaniem komputera.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu szkolenia zawodowego w zakresie prowadzenia księgowości małych i średnich firm z wykorzystaniem komputera dla maksymalnie 4 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy - 30
    • 3. Certyfikat jakości usług ISO lub akredytacja wydana przez kuratora oświaty - 20

CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Kurs profesjonalny sprzedawca z podstawą obsługi komputera, obsługą kas fiskalnych, obsługą terminali płatniczych, fakturowaniem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu szkolenia zawodowego profesjonalnego sprzedawcy z podstawą obsługi komputera, obsługą kas fiskalnych, terminali płatniczych oraz fakturowaniem dla maksymalnie 21 osób. Osoby będą kierowane w grupach ok. 12- osobowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy - 30
    • 3. Certyfikat jakości usług ISO lub akredytacja wydana przez kuratora oświaty - 20

CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Kurs gastronomiczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu szkolenia zawodowego w zakresie gastronomii dla maksymalnie 9 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy - 30
    • 3. Certyfikat jakości usług ISO lub akredytacja wydana przez kuratora oświaty - 20

CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Kurs kwalifikowany pracownik ochrony.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu szkolenia zawodowego w zakresie wyszkolenia strzeleckiego, samoobrony, technik interwencyjnych oraz znajomości przepisów prawa związanych z wykonywaniem ochrony osób i mienia dla maksymalnie 4 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy - 30
    • 3. Certyfikat jakości usług ISO lub akredytacja wydana przez kuratora oświaty - 20

CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Kurs magazynier-hurtownik wraz z komputerową obsługą sklepu i magazynu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu szkolenia zawodowego z zakresu magazynier - hurtownika wraz z komputerową obsługą sklepu i magazynu dla maksymalnie 2 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy - 30
    • 3. Certyfikat jakości usług ISO lub akredytacja wydana przez kuratora oświaty - 20

CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Kurs grafika komputerowa i obsługa programu PhotoShop.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu szkolenia zawodowego z zakresu grafiki komputerowej i obsługi programu PhotoShop dla maksymalnie 1 osoby.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy - 30
    • 3. Certyfikat jakości usług ISO lub akredytacja wydana przez kuratora oświaty - 20

CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Kurs Konserwator powierzchni płaskich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu szkolenia zawodowego z zakresu konserwacji powierzchni płaskich, profesjonalnego sprzątania z użyciem wyspecjalizowanych maszyn i sprzętu dla maksymalnie 5 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy - 30
    • 3. Certyfikat jakości usług ISO lub akredytacja wydana przez kuratora oświaty - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.