eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usług serwisu pogwarancyjnego urządzeń CISCO użytkowanych przez PFRON

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-25

Warszawa: Świadczenie usług serwisu pogwarancyjnego urządzeń CISCO użytkowanych przez PFRON
Numer ogłoszenia: 25735 - 2015; data zamieszczenia: 25.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Warszawie , al. Jana Pawła II 13, 00-828 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5055494, faks 022 5055275.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pfron.org.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundusz Celowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług serwisu pogwarancyjnego urządzeń CISCO użytkowanych przez PFRON.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisu pogwarancyjnego urządzeń CISCO wymienionych w Załączniku nr 2 do SIWZ, użytkowanych przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, w lokalizacjach wymienionych w Załączniku nr 2 do SIWZ. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 3.Termin realizacji przedmiotu zamówienia - od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.04.2015 r., do dnia 31.10.2016 r..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.23.00 - Konserwacja i naprawa sieciowego sprzętu do przetwarzania danych 72.61.10.00 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego zgodnie z treścią Załącznika nr 5 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawcy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują należycie co najmniej 2 usługi, z których każda polegała na świadczeniu usługi serwisu dla infrastruktury teleinformatycznej opartej na urządzeniach CISCO, w tym: 1. każda z usług trwała nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy, 2. wartość każdej z usług wynosiła co najmniej 250 000,00 zł brutto (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy zł). Uwaga: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek udziału w postępowaniu tylko w przypadku, gdy Wykonawca wykaże spełnianie wszystkich wymaganych powyżej wymagań.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego zgodnie z treścią Załącznika nr 5 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia: 1. co najmniej dwiema osobami posiadającymi ważny certyfikat przynajmniej CCIE (Cisco Certified Internetwork Expert) w specjalizacji Routing & Switching, 2. co najmniej jedną osobą posiadającą ważny certyfikat przynajmniej CCIE (Cisco Certified Internetwork Expert) w specjalizacji Voice, 3. co najmniej jedną osobą posiadającą ważny certyfikat przynajmniej CCIE (Cisco Certified Internetwork Expert) w specjalizacji Security.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 250 000,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy zł).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Za główne usługi uznaje się usługi niezbędne do wykazania spełniania warunku określonego w pkt. 2.2 rozdziału VIII SIWZ, tj.: 2 usługi, z których każda polegała na świadczeniu usługi serwisu dla infrastruktury teleinformatycznej opartej na urządzeniach CISCO, w tym: 1. każda z usług trwała nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy, 2. wartość każdej z usług wynosiła co najmniej 250 000,00 zł brutto (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy zł).;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiące Załącznik nr 5 do SIWZ 2.W sytuacji, gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w rozdziale VIII pkt 2 SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonywania zamówienia. 3. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w rozdziale VIII pkt 2 SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda: dokumentów dotyczących w szczególności: 1. zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2. sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, 3. charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, 4. zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Kryterium CUA - Skrócenie gwarantowanego maksymalnego czasu usunięcia awarii w Oddziałach PFRON - 8
  • 3 - Kryterium K - Liczba dodatkowych analiz/konsultacji przeprowadzanych u Zamawiającego w trakcie obowiązywania Umowy ponad wymagane minimum okreś - 2

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Warunki, na jakich Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą zostały przedstawione w istotnych dla stron postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego (Załącznik nr 10 do SIWZ). 2. W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzanie do Umowy zmian za zgodą Stron Umowy. 3. Istotne zmiany Umowy będą mogły nastąpić w następujących przypadkach: 3.1. upadłości albo likwidacji, 3.2. zmiany zakresu usług, wynikającej ze zmian organizacyjnych lub w zakresie działalności Zamawiającego (w tym ewentualne zmniejszenie liczby lokalizacji Zamawiającego i związane z tym obniżenie wynagrodzenia lub terminu realizacji usługi lub miejsca wykonania usługi). 3.3. zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, 3.4. jeśli wystąpi konieczność rezygnacji z realizacji części lub całości zamówienia podyktowana zaistnieniem siły wyższej lub okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia umowy, 3.5. konieczności zmiany wysokości wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za prace ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszt wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 3.6. wystąpienia siły wyższej. 3.7. zmiany zakresu części zamówienia powierzonej podwykonawcom. 4. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w pkt 3 jest złożenie przez stronę inicjującą zmianę wniosku zawierającego: 4.1. opis propozycji zmiany, 4.2. uzasadnienie zmiany, 4.3. opis wpływu zmiany na wykonanie umowy. 5. Dokonanie zmian, o których mowa w pkt 3 wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pfron.org.pl/bip/zamowienia-publiczne/ponizej-progu-okreslon
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://www.pfron.org.pl/bip/zamowienia-publiczne/ponizej-progu-okreslon.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2015 godzina 12:30, miejsce: Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych 00-828 Warszawa, Al. Jana Pawła II nr 13 Kancelaria - parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Wykonawca zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania Umowy najpóźniej przed wyznaczonym przez Zamawiającego terminem podpisania Umowy. Wartość zabezpieczenia wyniesie 10% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie. 2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie najpóźniej w dniu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego do dostarczenia Zamawiającemu: 2.1. w przypadku wyboru oferty Wykonawców występujących wspólnie, umowę regulującą ich współpracę; 2.2. dokumentu wskazującego osoby uprawnione do podpisania umowy wraz z dokumentami uprawniającymi do podpisania umowy, o ile nie wynika to ze złożonych wraz z ofertą dokumentów; 2.3. wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Niedopełnienie powyższego obowiązku będzie skutkować odstąpieniem od czynności zawarcia umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 2.4. do wglądu dokumentów potwierdzających kwalifikacje osób (zgodnie z wymogami pkt 2.3 rozdziału VIII), które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana, będzie się uchylał od zawarcia umowy (np. poprzez niedopełnienie formalności, jakie muszą być dokonane w celu zawarcia umowy) Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert. 3. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami. 3.1. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują faksem lub pisemnie. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazuje oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem, każda ze Stron na żądanie drugiej potwierdzi fakt ich otrzymania. 3.2. W przypadku niepotwierdzenia przez Wykonawcę faktu otrzymania przekazanego przez Zamawiającego oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacji, o których mowa w pkt 1 Zamawiający uzna, że dotarły one do Wykonawcy w dniu i godzinie ich nadania i były czytelne. 3.3. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności z tytułu nieotrzymania przez Wykonawcę informacji związanych z prowadzonym postępowaniem w przypadku wskazania przez Wykonawcę w ofercie błędnego adresu, numeru telefonu lub faksu. 3.4. Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami oraz numer faksu Zamawiającego: 3.4.1. osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami jest pracownik Sekcji Zamówień Publicznych: Jędrzej Sudnikowicz tel. (+48 22) 50 55 631. 3.4.2. nr faksu: (+48 22) 50 55 275. 4. Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania, o ile zajdą wobec tego Wykonawcy okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1, ust. 2a, ust. 2 i art. 24b ust. 3 ustawy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.