eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuplice › Zmiana sposobu użytkowania z przebudową budynku szkoły na mieszkania socjalne wraz z budynkiem gospodarczym w m. Drzeniów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-12-09

Tuplice: Zmiana sposobu użytkowania z przebudową budynku szkoły na mieszkania socjalne wraz z budynkiem gospodarczym w m. Drzeniów
Numer ogłoszenia: 257354 - 2008; data zamieszczenia: 09.12.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 229838 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Tuplicach, ul. Mickiewicza 27, Tuplice, woj. lubuskie, tel. 068 3625720, faks 068 3625721.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zmiana sposobu użytkowania z przebudową budynku szkoły na mieszkania socjalne wraz z budynkiem gospodarczym w m. Drzeniów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: II. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania : Zmiana sposobu użytkowania z przebudową budynku szkoły na mieszkania socjalne wraz z budynkiem gospodarczym w m. Drzeniów Zadanie obejmuje zmianę sposobu użytkowania budynku byłej szkoły z wydzieleniem 11 mieszkań socjalnych przedstawionych w dokumentacji projektowej wraz z wykonaniem przyłączy centralnego ogrzewania, elektryki, oraz wodno-kanalizacyjnych. Zakres robót obejmuje: 1.1 Przebudowę budynku na 11 mieszkań o łącznej pow. użytkowej - 716, 4 m 2 , o następujących parametrach dotyczących następujących lokali: Parter - powierzchnia użytkowa lokali mieszkalnych wraz z korytarzem części mieszkalnej parteru: 173,66 m2 a) lokal 1 - o powierzchni 49, 10 m2 ( przedpokój, kuchnia, 2 pokoje, łazienka), b) lokal 2 - o powierzchni 47,03 m2 ( przedsionek, przedpokój, kuchnia, łazienka, 2 pokoje), c) lokal 3 - o powierzchni 32,38 m 2 ( przedsionek, przedpokój, kuchnia, łazienka, pokój), d) lokal 4 - o powierzchni35,10 m 2 ( przedsionek, przedpokój, łazienka, kuchnia, pokój). e) korytarz części mieszkalnej parteru - 10,05 m 2 Piętro - powierzchnia użytkowa lokali mieszkalnych wraz z korytarzem ogólnym piętra : 355,89 m 2 a) lokal 11 - o powierzchni 40,74 m 2 ( przedpokój, łazienka, kuchnia, pokój), b) lokal 12 - o powierzchni 65,72 m 2 ( przedpokój, łazienka, kuchnia, 2 pokoje), c) lokal 13 - o powierzchni 31,28 m 2 ( przedpokój, łazienka, kuchnia, pokój), d) lokal 14 - o powierzchni 30,48 m2 ( przedpokój, łazienka, kuchnia, pokój), e) lokal 15 - o powierzchni 31,38 m 2 ( przedpokój, łazienka, kuchnia, pokój), f) lokal 16 - o powierzchni 61,13 m 2 ( przedpokój, łazienka, 2 pokoje, kuchnia), g) lokal 17 - o powierzchni 51, 38 m 2 ( przedpokój, łazienka, 2 pokoje, kuchnia) h) korytarz ogólny - 43, 78 m 2. wraz z wewnętrznymi instalacjami: wodno-kanalizacyjnymi, elektryczną, centralnego ogrzewania. 1.2. Przebudowa na budynek gospodarczy : pow. 80,04 m 2 , o następujących parametrach dotyczących następujących pomieszczeń: a) pomieszczenie gosp. - o powierzchni 7,63 m 2, b) komunikacja - o powierzchni 3,33 m 2 , c) pomieszczenie gosp. - o powierzchni 16,12 m 2 , d) pomieszczenie gosp. - o powierzchni 7,94 m 2 , e) 9 pomieszczeń gosp. - każdy o powierzchni 4.64 m 2 . 1.3.Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót budowlanych oraz instalacyjnych, specyfikacja techniczna wykonania robót budowlanych wraz z projektem budowlanym stanowiące załącznik nr 8 do SWIZ. 2.Zamawiający dysponuje materiałami według wykazu stanowiącego załącznik nr 5 do SWIZ i zastrzega obowiązek ich wykorzystania w trakcie realizacji zadania. 3. Zamawiający informuje, że zadanie będzie finansowane w następujący sposób: a) ze środków Funduszu Dopłat finansowego wsparcia, zgodnie z umową z BGK w kwocie 390.342,00 zł. b) pozostała część ze środków zabezpieczonych w budżecie gminy w latach 2008-2009. 4. Zamawiający nie przewiduje przedpłat za roboty. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej lub częściowej. 6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 7. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 8.Jakość dostarczonych na budowę materiałów , wyrobów i elementów musi być zgodna z wymaganiami normowymi , atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i ustaleniami projektu technicznego oraz wymaganiami zawartymi w SWIZ. 9.Dokumentacja projektowa wskazuje dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie . Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych , tj. Zastosowanie innych materiałów i urządzeń , niż podane w dokumentacji projektowej , pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji ( materiały i urządzenia równoważne). Wykonawca , który zastosował materiały lub urządzenia równoważne ma obowiązek wskazać w swojej ofercie , jakie materiały lub urządzenia zostały zamienione i określić, jakie urządzenia w ich miejsce proponuje. W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów lub urządzeń wymagać będzie dokumentacji projektowej, koszt przeprojektowania poniesie Wykonawca i zrealizuje inwestycję w nieprzekraczalnym czasie zadeklarowanym przez Wykonawcę w ofercie. 10. Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej na terenie , gdzie będą prowadzone roboty budowlane na podstawie załączonej do specyfikacji dokumentacji projektowej.11. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w budynku po byłej szkole w Drzeniowie w celu zapoznania się. Wizja lokalna zostanie dokonana na koszt własny wykonawcy. 12. Zamawiający zastrzega wykonanie i rozliczenie prac do dnia 15.12.2008 r na kwotę 252.500,00 zabezpieczonej w budżecie gminy na 2008 rok. Pozostały zakres robót rozliczany będzie w roku 2009 zgodnie z przedstawionym przez wykonawcę harmonogramem rzeczowo-finansowym robót, którego wzór stanowi załącznik Nr 6 do SWIZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 707949.03 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma M&J Zakład Ogólnobudowlany Marcin Jakowicki, Jacek Jakowicki ul. Osadnicza 30 A , 68-200 Żary, ul. Osadnicza 30 A, 68-200 Żary, kraj/woj. lubuskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 707949.03
  • Oferta z najniższą ceną: 707949.03 oferta z najwyższą ceną: 1094894.42
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.