eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Świadczenia usług medycznych obejmujących badanie osób zatrzymanych przez jednostki Policji

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-09-30

Szczecin: Świadczenia usług medycznych obejmujących badanie osób zatrzymanych przez jednostki Policji
Numer ogłoszenia: 257294 - 2015; data zamieszczenia: 30.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 8211479, 8211478, faks (091) 8211477 8215406.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.kwp.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenia usług medycznych obejmujących badanie osób zatrzymanych przez jednostki Policji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Świadczenia usług medycznych obejmujących badanie osób zatrzymanych zlecanych przez: Komendę Powiatowa Policji w Choszcznie Komenda Powiatowa w Goleniowie Komendę Powiatowa Policji w Kamieniu Pom. Komendę Powiatową Policji w Myśliborzu (dla KP Barlinek) Komendę Powiatową Policji w Policach Komendę Powiatową Policji w Sławnie Komendę Miejską Policji w Szczecinie Komendę Powiatową Policji w Świdwinie Komendę Powiatową Policji w Świdwinie (dla KP Połczyn Zdr.) 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: całodobowe świadczenie usług medycznych w stosunku do osób zatrzymanych, doprowadzonych przez funkcjonariuszy z zastrzeżeniem, iż wykonywane one będą przez 7 dni w tygodniu - 24 godziny na dobę. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia następujących usług medycznych osobom zatrzymanym, doprowadzonym przez funkcjonariuszy Zamawiającego: wykonanie badania lekarskiego osoby zatrzymanej spełniającej warunki wskazane w § 1 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 13 września 2012 r. w sprawie badań lekarskich osób zatrzymanych przez Policję (Dz. U. z 2012r, poz. 1102) i przewidzianej do umieszczenia w pomieszczeniu dla osób zatrzymanych, wydanie zaświadczenia lekarskiego o braku lub istnieniu przeciwwskazań medycznych do przebywania osoby zatrzymanej w pomieszczeniu dla osób zatrzymanych wraz z uzasadnieniem, a także opatrzenie ran oraz wystawienie recepty na niezbędne leki.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.00.00-2, 85.12.10.00-3, 85.12.12.70-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu oceny spełniania przez wykonawcę warunku, należy przedłożyć Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 uPzp, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu oceny spełniania przez wykonawcę warunku, należy przedłożyć Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 uPzp, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu oceny spełniania przez wykonawcę warunku, należy przedłożyć Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 uPzp, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu oceny spełniania przez wykonawcę warunku, należy przedłożyć Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 uPzp, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu oceny spełniania przez wykonawcę warunku, należy przedłożyć Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 uPzp, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1) Wypełniony i podpisany formularz oferty cenowej wraz z oświadczeniami (załącznik nr 1 do siwz ). 2) Wypełniony i podpisany formularz kalkulacji cenowej (załączniki nr 6.1 - 6.9 do siwz ). 3)Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców) lub inne dokumenty niezbędne do wykazania, że osoba/osoby podpisująca/e ofertę| i wymagane dokumenty jest/są uprawniona/e do reprezentacji Wykonawcy (m.in. odpis KRS, umowa spółki cywilnej, uchwała wspólników, itp.). Pełnomocnictwo oraz pozostałe dokumenty muszą być złożone zgodnie z wymaganiami zawartymi w rozdz. X ust. 6 siwz. W przypadku załączenia do oferty innych dokumentów niż wymagane przez zamawiającego (np. materiałów reklamowych i informacyjnych) zaleca się, aby stanowiły one odrębną część, niezłączoną z ofertą w sposób trwały. Dokumenty takie nie będą podlegały ocenie przez zamawiającego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Odległość od siedziby danej jednostki Policji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do siwz, zgodnie z art. 144 uPzp

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.szczecin.kwp.policja.gov.pl/KWS/zamowienia-publiczne/ogloszenia-przetargow/3523,tabela-ogloszen
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie Pl. Piotra i Pawła 4/5 70521 Szczecin Zespół ds. Zamówień Publicznych pok. 302..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2015 godzina 11:30, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie Pl. Piotra i Pawła 4/5 70521 Szczecin Zespół ds. Zamówień Publicznych pok. 302..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Komenda Powiatowa Policji w Choszcznie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość badań 350 Ilość pobrań krwi 60..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.00.00-2, 85.12.10.00-3, 85.12.12.70-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Odległość od jednostki organizacyjnej Policji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Komenda Powiatowa Policji w Goleniowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość badań 290 Ilość pobrań krwi 35.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.00.00-2, 85.12.10.00-3, 85.12.12.70-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Odległość od jednostki organizacyjnej Policji - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Komenda Powiatowa Policji w Kamieniu Pom.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość badań 280 Ilość pobrań krwi 22..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.00.00-2, 85.12.10.00-3, 85.12.12.70-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Odległość od jednostki organizacyjnej Policji - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Komenda Powiatowa Policji w Myśliborzu (dla KP Barlinek).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość badań Ilość 108 pobrań krwi 16..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.00.00-2, 85.12.10.00-3, 85.12.12.70-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Odległość od jednostki organizacyjnej Policji - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Komenda Powiatowa Policji w Policach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość badań 100 Ilość pobrań krwi 30..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.00.00-2, 85.12.10.00-3, 85.12.12.70-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Odległość od jednostki organizacyjnej Policji - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Komenda Powiatowa Policji w Sławnie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość badań Ilość 250 pobrań krwi 50.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.00.00-2, 85.12.10.00-3, 85.12.12.70-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Odległość od jednostki organizacyjnej Policji - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Komenda Miejska Policji w Szczecinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość badań 900 Ilość pobrań krwi 400..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.00.00-2, 85.12.10.00-3, 85.12.12.70-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Odległość od jednostki organizacyjnej Policji - 10

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Komenda Powiatowa Policji w Świdwinie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość badań 224 Ilość pobrań krwi 2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.00.00-2, 85.12.10.00-3, 85.12.12.70-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Odległość od jednostki organizacyjnej Policji - 10

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Komenda Powiatowa Policji w Świdwinie (dla KP Połczyn Zdr.).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość badań 396 Ilość pobrań krwi 12..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.00.00-2, 85.12.10.00-3, 85.12.12.70-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Odległość od jednostki organizacyjnej Policji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.