eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żyrardów › Utrzymanie zieleni miejskiej na terenie miasta Żyrardowa w okresie od 1.01.2008 r. do 31.03.2010 r. podzielone na 2 zadaniazad. 1 Konserwacja zieleni miejskiej zad. 2 Konserwacja parku Dittricha

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-21

Żyrardów: Utrzymanie zieleni miejskiej na terenie miasta Żyrardowa w okresie od 1.01.2008 r. do 31.03.2010 r. podzielone na 2 zadania: zad. 1 Konserwacja zieleni miejskiej zad. 2 Konserwacja parku Dittricha
Numer ogłoszenia: 257246 - 2007; data zamieszczenia: 21.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Żyrardów Wydział Gospodarki Komunalnej, Plac Jana Pawła II 1, 96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zyrardow,pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie zieleni miejskiej na terenie miasta Żyrardowa w okresie od 1.01.2008 r. do 31.03.2010 r. podzielone na 2 zadania: zad. 1 Konserwacja zieleni miejskiej zad. 2 Konserwacja parku Dittricha.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zamówienie poniżej 211.000 Euro. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na każde z zadań osobno

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.31.30.00 - Usługi utrzymania parków Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.30.00 - Usługi utrzymania parków Oryginalny kod CPV: 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zadanie 1- 4500 zł Zadanie II- 1800 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą brać udział oferenci nie wykluczeni na podst. art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniający warunki art. 22 Ustawy Prawo zamówień publicznych 2.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki : a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalność lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny i osoby niezbędne do wykonania zamówienia, - udokumentują, że w okresie ostatnich trzech lat, licząc od terminu składania ofert, wykonali (lub są w trakcie realizacji) co najmniej dwie usługi tożsame z niniejszym zamówieniem o wartości minimalnej 50.000 PLN brutto każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi ochrony obiektów użyteczności publicznej zostały wykonane należycie, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - udokumentują, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, a w przypadku krótszego okresu ubezpieczenia zobowiążą się do jego przedłużenia na cały okres realizacji zamówienia, 3. wykonają zamówienie zgodnie z opisem zawartym w projekcie umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. 06.164.1163 tekst jednolity późn. zmianami.) wymaga się złożenie przez wykonawcę wraz ofertą następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 9 ustawy, tj. dotyczącej: wykonawców będących osobami fizycznymi, wspólników spółek jawnych, komplementariuszy spółek komandytowych lub komandytowo-akcyjnych lub urzędujących członków organu zarządzającego osób prawnych lub podmiotów zbiorowych wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) formularza oferty stanowiącego załącznik do siwz; 5) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 100.000 zł dla zapewnienia zabezpieczenia dla całego okresu obowiązywania umowy; 6) wykazu imiennego pracowników wykonawcy, którzy będą wykonywać zamówienie ze wskazaniem okresu, w którym pracownicy świadczyli na rzecz wykonawcy pracę i zakresu ich obowiązków z podaniem dodatkowych informacji ( wykształcenie, doświadczenie zawodowe, staż pracy, przebyte szkolenia); 7) wykazu wykonanych w okresie ostatnich dwóch lat usług porównywalnych z usługą stanowiącą przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie; 8) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik do siwz 9) informacji z banku o posiadaniu przez oferenta środków w wys. min.50.000 zł lub zdolności kredytowej oferenta na kwotę min. 50.000 zł- wystawionej nie wcześniej niż 3 m-ce przed terminem składania ofert 2. Wszystkie dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub w formie kserokopii dokumentu, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 3. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. 4. Dokumenty składane w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski i poświadczone przez Wykonawcę. 5. Brak któregokolwiek z dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie uczestnika postępowania na podstawie art. 24 ustawy, chyba że zastosowanie znajduje art. 26 ust. 3 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zyrardow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Żyrardowa Pl.Jana Pawła II nr 1, Wydział Gospodarki Komunalnej. 96-300 Żyrardów.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.01.2008 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Żyrardowa Pl.Jana Pawła II nr 1, Wydział Gospodarki Komunalnej. 96-300 Żyrardów pok. 41 (III piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Konserwacja zieleni miejskiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie czystości terenów zieleni miejskiej, opróżnianie koszy parkowych, omiatanie ścieżek i chodników przyległych do obiektów, koszenie trawników, zakładanie kwietników sezonowych, pielenie skupin, cięcie żywopłotów, sadzenie nowych roślin, odśnieżanie chodników itp..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.30.00-7, 77.31.41.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Konserwacja parku Dittricha w Żyrardowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: utrzymanie czystości obiektu wraz z oczyszczaniem cieków wodnych i brzegowej zbiorników wodnych, opróżnianie koszy parkowych, koszenie trawników, gracowanie ścieżek parkowych, pielenie skupin, odśnieżanie i omiatanie przejść, chodników i nawierzchni kładek..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.30.00-7, 77.31.41.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.