eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dzierżawa analizatora biochemicznego wraz z dostawą odczynników

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-09

Łódź: Dzierżawa analizatora biochemicznego wraz z dostawą odczynników
Numer ogłoszenia: 257244 - 2008; data zamieszczenia: 09.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Przychodnia "Lecznicza" , ul. Lecznicza 6, 93-173 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 2565100, faks 0-42 2565182.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dzierżawa analizatora biochemicznego wraz z dostawą odczynników.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dzierżawa analizatora biochemicznego i dostawa odczynników do tego analizatora - analizator nowy, rok prod. 2008, wyklucza się aparat demonstracyjny - analizator wyposażony w zewnętrzną drukarkę, zewnętrzny UPS - metody pomiarowe: kinetyczne, punktu końcowego, turbidymetryczne - wbudowany czytnik kodów kreskowych identyfikujący odczynniki, kalibratory, kontrole i próbki - detekcja skrzepu w próbce - jednoznaczny opis wskazujący na jego obecność - praca analizatora w systemie pacjent po pacjencie - analizator pracujący z wodą destylowaną, bez stacji uzdatniania wody, zużywający nie więcej niż 3 l na godzinę pracy analizatora - analizator dwuigłowy, jedna igła odczynnikowa, druga do aspiracji materiału badanego oraz mieszadło mechaniczne - bieżące monitorowanie poprzednich wyników pacjenta funkcja kontroli Delta- Check - analizator wyposażony w detektory automatycznego monitorowania poziomu odczynnika i próbki - możliwość wstawiania kaset odczynnikowych w ramach tzw back-up Szczegółowe informacje znajdują się w załącznikach: nr 1.1 i nr1.2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.45.00 - Analizatory biochemiczne 33.69.62.00 - Odczynniki do badania krwi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i spełnia wymagania określone w siwz . 2.W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ustawy spełniają następujące warunki: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień , -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , - oświadczenie o spełnieniu warunków wg art. 22 Ustawy - zał. nr 2 do siwz 3. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 Ustawy - zał. nr 3 do siwz Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy żądanych w pktV przedmiotowego postępowania oświadczeń i dokumentów wg formuły spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: w celu potwierdzenia należy dołączyć - wypełniony formularz cenowy oferty - zał. nr 1 do siwz - oświadczenie akceptujące parametry graniczne analizatora - zał. nr 1.1 - oświadczenie akceptujące wykaz odczynników - zał. nr 1.2 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS- aktualność zgodna z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dn. 10.05.2006r. Dz.U.Nr 87,poz.605 wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie w postępowaniu, - dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień, pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. - wykaz wykonanych dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia - referencje od 5 użytkowników informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub składania ofert - oświadczenie o spełnieniu warunków wg art. 22 Ustawy - zał. nr 2 do siwz.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejska Przychodnia Lecznicza ul. Lecznicza 6, 93-173 Łódź , I piętro pok.108.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2008 godzina 09:00, miejsce: Miejska Przychodnia Lecznicza ul. Lecznicza 6, 93-173 Łódź I piętro pok.104.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.