eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Połczyn-Zdrój › Projekt ujęcia wody i stacji uzdatniania wody dla Połczyna-Zdroju.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-08

Połczyn-Zdrój: Projekt ujęcia wody i stacji uzdatniania wody dla Połczyna-Zdroju.
Numer ogłoszenia: 257165 - 2008; data zamieszczenia: 08.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Połczynie-Zdroju , Plac Wolności 3-4, 78-320 Połczyn-Zdrój, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3662400, fax. 094 3666105.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polczyn-zdroj.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt ujęcia wody i stacji uzdatniania wody dla Połczyna-Zdroju..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-technicznej ujęcia wody oraz stacji uzdatniania wody dla m. Połczyna-Zdroju. Stacja uzdatniania wody położona będzie na działce nr 62/22 w obrębie geodezyjnym Dziwogóra. Orientacyjny zakres zamówienia obejmuje opracowanie: 1) koncepcji technologicznej, 2) dokumentacji projektowej ujęcia i stacji uzdatniania wody wraz z zagospodarowaniem wody (ogrodzenie, oświetlenie zewnętrzne, drogi, chodniki, utwardzenia itp.), 3) projektu zbiorników retencyjnych, 4) projektu hydrogeologicznego odwiertów studni głębinowych, 5) projektu technologii uwzględniającego pełną automatyzację procesów technologicznych wraz z monitoringiem, 6) projektu zasilenia energetycznego stacji, 7) projekt przesyłu wody uzdatnionej z włączeniem do istniejącej sieci miejskiej. Dokumentacja projektowa powinna zakładać zagospodarowanie wód popłucznych. Obowiązkiem Wykonawcy jest: - Pozyskanie na swój koszt aktualnych podkładów sytuacyjno-wysokościowych w skali 1:500 lub 1:1000 do celów projektowych, sporządzonych w oparciu o aktualne przepisy, - Pozyskanie niezbędnych uzgodnień od (Regionalne Wodociągi i Kanalizacja w Białogardzie) sp. z o.o. - właściciela i operatora istniejących wodociągów na terenie Gminy Połczyn-Zdrój, - Opracowanie raportu oddziaływania na środowisko, - Sporządzenie projektu wielobranżowego budowlanego. Projekt budowlany wielobranżowy wymaga sprawdzenia przez osoby o odpowiednich uprawnieniach, - Uzgadnianie na roboczo przyjętych rozwiązań z Zamawiającym, - Pozyskanie warunków technicznych z przedsiębiorstw branżowych oraz opinii i uzgodnień niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę, - Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla każdej branży zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z dnia 16 września 2004 r.), - Opracowanie kosztorysów inwestorskich oraz nakładczych obejmujących całokształt zadania z podziałem na branże, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. (Dz. U. Nr 130 poz. 1389 z dnia 08.06.2004 r), - Opracowanie zbiorczego zestawienia kosztów realizacji inwestycji, - Uzyskanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, - Uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, - Uzyskanie pozwolenia wodno-prawnego, - Uzyskanie pozwolenia budowlanego. Gmina Połczyn-Zdrój posiada dokumentację opracowaną w 2008r. z badań stanu technicznego oraz ustalenia aktualnych możliwości eksploatacyjnych wykonanych w latach 1981-1986 dwóch otworów studziennych położonych w rejonie lokalizacji nowoprojektowanej stacji uzdatniania wody. Wymagania stawiane Wykonawcy: - Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. - Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, - Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. - Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00 - 74.23.20.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunki szczegółowe wymagane od Wykonawców - Minimalne wymagania kwalifikacyjne : a/ Wykonawca musi być zarejestrowany jako zdolny do realizacji określonych prac , b/ wszystkie osoby uczestniczące w wykonaniu zamówienia winne posiadać przynajmniej 3-letnie doświadczenie oraz udowodnione kwalifikacje w zakresie wykonywania prac o charakterze podobnym do przewidzianych w zamówieniu z uprawnieniami w następujących branżach : 1/ sanitarnej, 2/ ogólnobudowlanej, 3/ elektrycznej, 4/ drogowej. oraz dokumenty potwierdzające ich przynależność do właściwych samorządów zawodowych. c/ doświadczenie Wykonawcy : - w ciągu ostatnich 5 lat Wykonawca zrealizował min. jeden Kontrakt o zakresie i charakterze porównywalnym i o wartości prac porównywalnej z ceną oferty, d/ Wykonawca musi posiadać polisę OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na czas trwania umowy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: - formularz ofertowy, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, - koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, - oświadczenie o nie zaleganiu z podatkami oraz składkami do ZUS na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu , - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 i nie wykluczeniu z postępowania na mocy art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej - umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie, - Oferta winna zawierać dokumenty określone w pkt. IX p.pkt.1 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 4. Inne dokumenty: 4.1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, - wykaz wykonanych usług projektowych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. 4.2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5. Dokumenty dodatkowe - parafowany projekt umowy. Wszystkie wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polczyn-zdroj.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Połczynie-Zdroju Plac Wolnpości 3-4 78-320 Połczyn-Zdrój.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy..

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Połczynie-Zdroju Plac Wolności 3-4 78-320 Połczyn-Zdrój Sekretariat lub pok. nr 206.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.